לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2007    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

9/2007

כל כך מגעיל ומעצבן


או' שוב שלחה סיפור של הטרדה, הפעם גבר זר בתחנת אוטובוס

 

השנה אחרי תקופה שהרגשתי שאני משתחררת קצת, שוב פעם נופלים עליי. ישבתי בתחנה המרכזית בתל אביב באיזה 10 בלילה חיכיתי לאוטובוס שלי. הייתה לידי עוד אישה. פתאום איזה זקן אחד הגיע והתיישב לידי צמוד מידי, אז קמתי. הטעות שלי הייתה שקמתי לפינה של תחנת האוטובוס. הוא פשוט קם וסגר עלי עם היד והתחיל לדבר איתי. אני לא זוכרת כמעט כלום, מה שאני כן זוכרת זה את היד השנייה מנסה לגעת בי. נלחצתי, קפאתי, ואז הצלחתי להגיד תלך ממני. ברגע שאמרתי את זה האישה שלידי התעוררה לחיים והסתכלה והוא ברח משם. לא זוכרת איך הוא ניראה, לא זוכרת כלום. ממש עיצבן אותי שמי שהייתה שם לא שמה לב אפילו מה קורה סביבה. זה היה כל כך מגעיל ומעצבן, הסיטואציה הזאת, מקווה שאף זבל לא יבוא אליי שוב.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:43   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
177 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EMMA~ROBIN ב-11/7/2011 01:21



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)