לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"פשוט תכניסי אותו לפה כמו סוכריה"


שלום, הכינוי שלי הוא ר'.

לדעתי הבלוג הזה הוא דבר נפלא ומעלה מודעות שזאת, לאחר הסיוט שלי, הפכה למטרת חיי.

 

אני לא זוכרת הרבה ממה שהלך שם, רק איך זה התחיל. הייתי בת 5, אמי ואמו של ש' היו חברות קרובות. ש' היה מבוגר ממני ב-7 שנים. אמי ואמו הלכו לקניות והשאירו את ש' "לשמור" עלי. לבשתי אז שמלה חדשה שאמא קנתה לי וישבתי על הספה. הוא התיישב לידי ופשוט הכניס לי יד מתחת לחצאית. הוא שאל אם זה נעים ואני זוכרת בברור שעניתי כן. שנים האשמתי את עצמי על ה"כן" הזה, אבל כיום כבר הבנתי שבגיל ההוא לא יכולתי לדעת מה המשמעות האמיתית שלו. הוא הוציא את האיבר שלו ונופף אותו מולי "פשוט תכניסי אותו לפה - כמו סוכריה", הוא אמר ודחף את הזין שלו לפה שלי.

 

ההטרדות האלה נמשכו כל יום במשך חמש שנים. פעם אחת כשרק יצאה סידרת הסרטים של פרדי קרוגר, הייתי בערך בת 7, הוא נעל אותי בחדר שלו בחושך עם פלקטים של פרדי קרוגר, שם כפפה שלו והתחיל למשש אותי בחושך. הרבה מאד זמן אחרי זה פחדתי מהחושך ועד היום לא צפיתי בסרט אחד מהסדרה הזאת - כששואלים אותי למה, אני תמיד עונה בכנות: "כי פרדי שלי הוא אמיתי".

 

פעם נוספת הוא הביא חבורה של חברים שלו, שוב נעל אותי בחדר ורצה שהם יכנסו לחדר אחד אחד. אבל אמא שלי חזרה מוקדם ו"הצילה" אותי מהם. באותו יום ספרתי לה שהוא נוגע בי, אבל היא לא עשתה עם זה כלום. היא ספרה לאבא שלי והתגובה שלו הייתה "היא בטח מגזימה והוא רק ילד מתבגר בלי אבא". האלימות לא פסקה.

 

בערך בגיל 10 החלטתי לשים לזה סוף והתחלתי להתחמק מהבייביסיטר שלו בכל צורה אפשרית. הייתי נשארת עד מאוחר בבית הספר, מתחמקת ונעלמת, ברחתי הרבה עם הבן של השכנה שהיה בן 13, והוא הגן עליי גם מפני ש'. אף פעם לא ספרתי לבן של השכנה על ש', אבל מהפחד שלי הוא הבין לבד ודאג לשמור אותי רחוק ממנו ככל האפשר. שתקתי והדחקתי.

 

בגיל 14 הייתי אדם שבור, הרגשתי צורך מתמיד להרגיש נאהבת ונערצת והכרתי את א', בחור עם בעיה זהה, אבא שלו היה מפוצץ לו את הצורה. אני מניחה שמצאנו ניחומים זה בזה - הוא היה הראשון שספרתי לו את הסיפור ובטחתי בו. אבל התפוח לא נפל רחוק מהעץ וברגע ש-א' גילה את הכל הוא החל לנצל את החולשות שלי. הוא אמר שהוא יספר את זה לכולם. פחדתי ממנו, פחדתי לאבד את מה שחשבתי אז לאהבה שלו שחיפשתי פשוט בכל מקום. הוא הכריח אותי לשכב איתו וכשסירבתי הוא הכה אותי. הסתובבתי בקיץ עם שרוולים ארוכים כדי שלא יראו את הסימנים הכחולים. חברה שלי שהייתה מבוגרת ממני בשנתיים, גילתה את זה ואיימה להגיש עליו תלונה למשטרה - הוא הסתלק מהחיים שלי.

 

הקיץ נגמר, חזרתי לבית הספר, הייתי יותר שבורה מתמיד ושקלתי ברצינות להתאבד. באותו יום הציל אותי ידיד שלי ד', הוא התקשר אלי ושאל אותי אם הכל בסדר כי אני נראית לו עצובה וכואבת מבפנים. התחלתי לבכות וספרתי לו הכל. הוא תמך בי, הקשיב לי, והפך לבן זוג נאמן. היינו יחד שלוש שנים ועד היום ידידים קרובים מאוד.

 

עברו מספר שנים והתחלתי לחוות סיוטים ומה שקראו לו "זכרונות מודחקים" שיצאו החוצה. החלטתי ששום גבר לא שווה את החיים שלי, שום גבר לא שווה את הכאב הזה, להיות שבורה או לסבול מסיוטים, הם אלה שבצעו את הפשעים הרדיפות צריכות להיות על המצפון שלהם ולא שלי. התחלתי לספר לכל אדם שהכיר אותי את הסיפור שלי, את האמת עלי, זה חלק ממני, חלק מהאופי שלי, מהחיים שלי. נכון, זה לא הגיע לי אבל בכל זאת - זה קרה, והמעט שאני יכולה לעשות זה לספר את הסיפור שלי ולהעלות מודעות כדי שזה לא יקרה לחברות שלי, לא יקרה לילדים שלי ובכלל לא יקרה!

 

הסיוט הזה הפך אותי לחזקה יותר מאשר כל אחת אחרת שאני מכירה. ישנן הרבה בנות שפוחדות מיחסים עקב תקיפות וגם בי עמד הפחד הזה אבל התגברתי עליו, לא כל הגברים רעים או מאיימים רובם עדינים ומבינים, וידידי היו מזועזעים מהסיפור הזה. היה לי חשוב לספר את זה אבל המסר העיקרי שלי הוא - להרים את הראש גבוה ככל האפשר ולא לתת לאף אחד את הסיפוק בלשבור אותך.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 21/5/2007 14:58   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בין ילדים, בינו לבינה, הכל קרה, ילדות נשכחת, התלוננתי ו-כלום, מילים כדרבנות, אקטואליה, ביקורת, אופטימי  
24 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של עמית P: ב-14/8/2007 23:13
 



האומץ להתלונן


פאתטי צ'יפס אזרה אומץ והגישה תלונה במשטרה כנגד האדם שאנס אותה. ברור לה שזה רק חלק מהתהליך, שזה עוד יקח זמן, אבל מחזקים אותה וכו'.

 

כתבתי כאן את מה שקרה לי לפני 7 שנים, כשהבלוג עוד היה בראשיתו ובחרתי שלא להיחשף. סיפרתי סיפור על מישהו שתקף אותי ברחוב לאור היום, תכנן את הפרטים והשתמש באגרסיביות שלא השאירה לי מקום לבחירה. בסופו של דבר הצרחות, הבכי והבעיטות שלי, גרמו לי בשנייה אחת לחמוק לו מבין הידיים ורצתי בחזרה הביתה אחוזת אימה ופחד, ושעה אחרי זה כבר הייתי מלווה בהורים שלי בתחנת משטרה. המשטרה עזבה את התיק די מהר ואינני יודעת מה עלה בגורל האיש הזה. הוא יכול להיות בכלא והוא יכול כבר להיות מתחת לאדמה, זה לא משנה לי.

 

לפני 3 חודשים קרה מקרה נוסף, ארוך, הזוי לכאורה, ועמוס בפרטים שגורמים לי להזדעזע כל פעם מחדש. הפעם לא הצלחתי לבכות ולא הצלחתי לבעוט ולברוח, ובעצם הייתי במצב שאי אפשר להבין כל עוד לא נמצאים בו - השיתוק הגורלי שכל כך הרבה נשים מדברות עליו. לאו דווקא שיתוק פיזי. ההגיון לא פעל בצורה בריאה ובעצם לא הבנתי שקרה לי משהו עד שבאתי לפסיכולוגית שלי, שבורה לגמרי, וסיפרתי לה מה קרה. ניסיתי להסביר לה שבאמצע המקרה נהניתי לכמה שניות, ושכל האשמה היא עלי, והיא הבהירה לי, אחרי שעות קשות של מחשבות מבולבלות, שהאדם הזה הוא פסיכופט ושאין כאן מקום לרחמים. לטוב הלב שלי לא אמור להיות חלק בסיפור הזה ואני לא אמורה להתחשב בעברו הקשה - הוא פגע בידיעה שלמה שזה מה שהוא עושה.

 

אחרי האונס הפסיכולוגית פנתה לעובדת סוציאלית בעיריה במקום שבו אני גרה, משם היא הפנתה אותי למרכז סיוע של נפגעות תקיפה מינית. שם שאלו אותי מספר שאלות והפנו אותי בדחיפות לבית חולים רוטשילד בחיפה, שם הייתי אמורה לגשת לקבלה ולומר שאני רוצה ללכת לחדר 10. הפקידה לא אמורה לשאול שאלות, היא מזמנת ישר רופא תורן ומגיעה עובדת סוציאלית של בית החולים. היא הייתה מתחשבת ואימהית וחיזקה אותי בין כל הדמעות. הרופא שבדק אותי טיפל בכל החבלות והשריטות שהיו לי במפשעה בגלל שהתנגדתי כל כך, נתן לי מספר כדורים וזריקות כואבות ששברו אותי לגמרי, וכל הזמן חזרה ועלתה השאלה "למה אני?".

 

נפגשתי עם עורכת דין של המרכז, בחורה מקסימה, צעירה, חכמה ואינטליגנטית, שהעצימה לי את הביטחון העצמי בקשר למקרה ואמרה שזה לא משנה מה - הלך עליו ושאני רק צריכה ליפול על האנשים הנכונים במשטרה. 3 חודשים ארוכים חיכיתי עם הגשת התלונה, שבמהלכם לא התעסקתי בזה יותר מדי. המשכתי להשתתף כרגיל ב"שומר הצעיר", לקחתי חלק בסמינרים, הכרתי בנים חדשים, ולמרות הדיעה הרווחת שמישהי אחרי אונס מתחילה להסתגר ולאבד את השפיות - התנהגתי רגיל לגמרי. לבסוף, לפני שבוע, התקבלה ההחלטה שאני לא יכולה למשוך את זה יותר מדי והחלטתי סוף סוף שאני מגישה את התלונה. מרכז הסיוע הצמיד לי מלווה צעירה ומקסימה שלקחה אותי מתחנת הרכבת ברחובות (שם הגשתי את התלונה כי שם המקרה קרה) וחיזקה אותי בכל כוחותיה.

 

החקירה ארכה 4 שעות, השאלות הקשות והאינטימיות, החצי מפקפקות שאולי אני כן רציתי משהו איתו (וכמו שהחוקרת אמרה "אין הגיון בחקירות", וקשה היה להבין שאני ילדונת בת 16 שהייתה בתולה, שהתנשקה רק לפני חצי שנה ושהיא לא נמשכת לאיש שאנס אותה, בן 29, וולגרי ומגעיל). שברו אותי וביקשתי הפסקה ארוכה, שבה נשברתי לגמרי. זה היה אחד הימים היותר חורפיים מבין כל החודשים האלה, וכשהתחלתי לבכות (מצטערת על התיאור הקיטשי) - השמיים נפתחו והתחילו לבכות יחד איתי. רעמים וברקים והחלונות רועדים ואני בוכה ובוכה ובוכה... בסופו של דבר עברתי את החקירה, יצאתי מהתחנה עם חיוך קטן על השפתיים, כשאני יודעת שמפה - אין דרך חזרה ושאני צריכה להיות גאה בעצמי.

 

זה רק ההתחלה של כל התהליך, אני יודעת שבעוד שבועיים שלושה יעשו בינינו עימות. שנינו נשב באותו החדר, פנים מול פנים, ואני אצטרך להזכר במבט החולני שלו. ואני אתמודד עם זה כמו שעשיתי עד עכשיו, ורק נותר לי לקוות שמבין כל הסיפורים שכתובים בבלוג המבורך הזה, יהיה סיפור אחד עליי - זאתי שאזרה את האומץ להגיש את התלונה ותחזור לכאן שוב בעוד שנה, אולי אפילו פחות, ואספר את הסיפור המלא עם התוצאות הסופיות שבית המשפט החליט. הוא יישלח לשנים ארוכות וטובות בכלא, ואפילו אז - הטראומה תשאר עמוק בתוכי. לי רק נותר לקוות שהוא יבין את המעשה, והתואר "אנס" לא יימחק ממנו לשארית חייו.

 


 

פאתטי צ'יפס מוסיפה ומפרטת (מתוך בלוגה): 

אחרי 3 חודשים שבהם גורמים שונים תהו מסביבי מה אני הולכת לעשות עם העניין , המחשבות לא נתנו לי מנוס והלכתי להגיש את התלונה .

השמיים בכו בשבילי באותו יום וזה היה קשה והרגשתי גיבורה ואמיצה ורציתי שכולם יידעו איך עמדתי פנים מול הפנים עם הפחד ואני לקחתי אותו בנוק אאוט .

ואז התחילו הטלפונים הקבועים עם החוקר משטרה , והזמינו אותי לפרקליטות שם עשו לי סימולציה של איך המשפט הולך להיות .

השאלות הנוראיות ביותר שמישהו יכול לשאול , הצעקות , ההידחפות לתוך המילים , החדירה לפרטיות שאני בעצם מנסה להבין –

מזה משנה מה עשיתי עם בנים אחרים לפני המקרה ? האם זה שעשיתי ביד למישהו אומר ש ..

אני רציתי שנ' יעשה לי את זה ? אני הורסת גברים סדרתית ? אני מפתה וסקסית ?

אני עדיין ילדונת ואני לא רוצה ששום ידיים מלוכלכות של גבר בן 29 ייגעו בי !

וזה שאני אמרתי לא שוב ושוב זה לא משנה ? ואי אפשר להבין למה קפאתי במקום ?

ואז מה אם אני כותבת על זה בבלוג ולא שומרת בסודי סודות – זאת הדרך שלי להתמודד ואף אחד לא יכול לשפוט את הדרכים שלי .

אבל זה לא עזר , והימים שאחרי הסימולציה גרמו לי לפקפק בהכל .

 

העניין התקדם – מצאו את הזרע שלו על התחתונים שלי , הזמינו 2 מהחברים שלי לחקירה במשטרה ,אותו שלחו למעצר בית וגם אותה חקרו .

וכולם תמכו בי ואמרו לי שאין , מצאו את הסמים בדירה שלו ויבינו שהיא שקרנית ושהוא לא נורמלי כי הוא פונה לילדות בגיל 15 לשכב איתו , ושאני נקלעתי לשם בגלל תמימות ולא בגלל הרצון ,ועכשיו הוא ייכנס לכלא .

ואז , הוא שכר את העו"ד הכי טוב בת"א עם נסיון של שנים , את הבלוג שלי לא היה הכי קשה למצוא והוא חקר .

אני לא יודעת אם הוא קורא את המילים האלה , ואם כן , אני מבקשת אל תדלג ותעבור הלאה , בבקשה תקשיב לי.

עברת פוסט פוסט במשך השנה ומשהו שחשפתי פה ( הבלוג הזה קיים מעל 3 שנים ) .

קראת על המשברים שיש לי במשפחה ( מה שעדיין לא אומר שבגלל שעברתי חוויות קשות יש בי איזשהו רצון לנקום באלה שטוב להם יותר ממני ) , ועל הדברים שקרו לי עם בנים שנעש מתמימות ,וגם אם לא ,יש לי הורמונים ורצונות ואני מתפתחת ומגלה הכל לראשונה בחיי.

וחקרת את מה שכתבתי על מה שנ' עשה לי ואיך אני התמוטטתי בגלל זה והבנת מי אני .

ונכנסת לחשבון שלי ב –YOUTUBE ואני לא מאמינה שאחרי שראית את הקליפים חשבת שאני איזושהי ילדה נוראית .

ובכל זאת , לקחת דברים שכתבתי ו"עשית את המקצוע שלך" ( זה תירוץ לא מספיק טוב ) ועיוותת הכל כדי להוציא את הלקוח שלך זכאי .

למרות , שעמוק בפנים , אתה יודע שהוא אשם ושהוא הרס אותי .

 

את העוגית חשיש שאכלתי בטעות עיותת לזה שאחותי נותנת לי סמים .

את התמונות מפורים בבלוג תמונות שלי ,כשאני עם מחשוף ואיפור זנותי כי זה פורים ומותר להתפרע פעם בשנה – אמרת שככה אני מתלבשת ביום יום .

את התמונה שלי שאני מתנשקת עם חבר שלי וגם עם חברה שלי – אומר שאני עושה את זה כל יום ואני מעוניינת להציג פורנו בבלוג שלי .

זה שרשמתי לפני שנה "גרר אוהד תיגע לי בשדיים" , שזה בכלל בתקופה שעוד לא התנשקתי פעם ראשונה ואוהד זה מכר שלא דיברתי איתו כבר מעל חצי שנה – עיותת לזה שזה מה שבנים עושים.

נוגעים לי בשדיים כי אני אומרת להם .

והוצאת את כל המשפחה שלי חולנית ודפוקה ושזה בעצם מטרתי בחיים – להרוס לבן אדם תמים כמו נ' את כל מה שהוא בנה במטרה לנקום .

ואתה הרי יודע שכל זה לא נכון !

 

אז בעצם , אחרי שהזמינו אותי שוב לפרקליטות והפעם הצטיידתי באמא לידי , הסניגור צעק עליי שוב ולא הראה רחמים ( אהא , כי זה סימולציה אופקורס ולא כי הוא רוצה ) ואמר שסוגרים עסקת טיעון .

אני התחלתי לרעוד ולבכות כשהוא הסביר לי שמספיק שבמשפט הוא לא מוכיח ב- 99% שכל מה שקרה שם הוא באשמתו , ומספיק שהעו"ד של נ' מוציא קלף אחד שלא ידענו עליו – איי באסטד .

אני לא מקבלת כלום ונ' הולך לחופשי .

הסתכלתי על הנוף של ת"א מהקומה המי-יודע-כמה ותהיתי לעצמי אם אני אנגח מספיק חזק בחלון אני אוכל לקפוץ ולהעלם .

ואם אני הולכת למשפט זה אומר שלמשל בגלל הסיפור עם העוגית חשיש שאני רוצה להציג שהוצאו דברים מהקשרם

אחותי תצטרך להחקר, גם חברה שלה שאצלה נמצאה העוגיה ויש מצב נורא גדול שהיא תקבל קנס כי נמצאו אצלה סמים ואת האחות שטיפלה בי בבי"ח ייצטרכו לחקור גם כן .

ואת אמא ואבא וכל החברים שלי , ואת כל הבני זוג שהיו לי ו..

מערכת המשפט לא מקלה עלי .

אז בעסקת טיעון אני אקבל כסף תמורת הצדק האמיתי שלא ייצא לאור .

בכלא הוא לא יישב ויקבל עבודות שירות והכל יופחת ל"מעשה מגונה"

פלא שאנשים לא מפחדים לאנוס , לחטוף , לגעת , לרמוז בבוטות ? כשמערכת המשטרה והמשפט מוציאים את הקורבן - אשם


 

פאתטי צ'יפס מוסיפה:
תודה על התמיכה, זה באמת באמת עוזר לי לדעת שלמרות שהשופט לא נתן את העונש שהוא אמור לקבל , השאר מבינים אותי .
הרבה חושבים שלהגיש תלונה במשטרה זה תהליך פשוט וש"פוף" קובעים אשם או לא אשם .
אני רוצה שאחרים יבינו כמה שזה תהליך ארוך ,מורכב, מייגע וקשה ולמרות כל זה , למי שיש את האמת שלה - שלא תפחד .

 


לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 20/5/2007 12:19   בקטגוריות אדם זר, באלימות, הכל קרה, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
54 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של הצעה ב-5/7/2007 01:09
 



הזזתי את היד שלו ובאופן מפתיע - הוא הפסיק ולא ניסה יותר


נ' הופתעה לטובה כשהנער שעמו התנשקה הפסיק לגעת בה כשהסיתה את ידו. בדרך כלל זה היה בדיוק ההיפך.

 

לא באתי לספר סיפור על אונס או תקיפה. באתי לספר על מקרה שקרה לי לא מזמן, שהמחיש לי בצורה מזעזעת את המציאות שאני - ואני מניחה שעוד רבות אחרות - חיות וחוות.

 

זה קרה בפורים, נפגשתי עם כמה חברים, ביניהם היה אחד שכבר מזמן שמתי עליו עין. כולנו דיברנו וצחקנו והיה רגע של שתיקה. פתאום לא שמעתי כלום, לא שמתי לב לסביבה, היינו רק אני והוא. הסתכלנו אחד לשניה בעיניים, ולאט לאט התקרבנו והתנשקנו. זה היה מדהים, הרגשתי כל כך בעננים. החבר'ה האחרים יצאו מהחדר, נשארנו רק שנינו, נהנים מהפרטיות. פתאום הרגשתי את היד שלו מזדחלת לה אל מתחת לחצאית שלי, בכיוון שלא כל כך מצא חן בעיניי. הזזתי את היד שלו משם והוא הפסיק ולא ניסה יותר.

 

זה כל כך הדהים אותי, מסיבה לא ברורה - העובדה שהוא לא המשיך לנסות ולגעת בי. אולי זה נותן השתקפות כלשהי של המציאות שלי, שבה בדרך כלל הבנים לא הפסיקו כשרמזתי וגם כשביקשתי בצורה מפורשת. אולי זה גורם לחשוב לרגע, שדברים בכלל לא עובדים כמו שהם צריכים לעבוד.

 


 

(כן כן, אמש חגג מייבודי יומולדת שנה. עקב נסיבות שונות ומשונות האירוע ייחגג רשמית בדיליי).

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 20/4/2007 22:43   בקטגוריות אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בינו לבינה, מילים כדרבנות, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
126 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-20/5/2007 20:39
 



חשבת שאני מביא אותך לכאן בשביל לדבר???


Kler חשפה בבלוגה את האונס שביצע בה האקס שלה. חבריה עזרו לה, אבל, להסגיר אותו למשטרה "בזמן אמת". 

 

כי רק פה אני יכולה לפרוק הכל, גם מה שקשור באותו אונס שעבר עלי.

 

זה היה באיזה ערב באמצע השבוע.

קראתי "צופן דוינצ'י".

ספר עמוק, ארוך.

עצרתי באמצע וחשבתי מה אני אקרא אחריו.

המממ "רודף העפיפונים", אני חושבת.

הפכתי דף.

לא הספקתי להתחיל לקרוא אותו, הטלפון צלצל.

"אני רוצה לראות אותך"

ענה קול הבס הגברי מהצד השני של הטלפון.

שתקתי.

"אני יודע שאת שם, אבל את לא עונה לי."

הוא המשיך.

"מה אתה רוצה ממני? הא?"

שאלתי אותו, בתמימות דעים מוחלטת.

"אני רוצה אותך"

הוא ענה.

- טו... טו... טו... –

הוא ניתק.

הנחתי את הטלפון במקומו בחזרה.

חזרתי לספר שלי.

נרדמתי באמצע הקריאה, עם הספר מונח עלי.

התעוררתי בסביבות 6 בבוקר.

כוונתי את השעון המעורר ל6 וחצי.

נרדמתי כעבור חמש דקות בערך.

בשעה המבוקשת, צלצל השעון.

התחלתי להתארגן.

לבשתי ג'ינס ארוך עם קרעים,

את האולסטאר הירוקות שלי,

חולצה של ביטלס וסוואצ'רט של הבצפר.

לקחתי את התיק, דחפתי לתוכו סנדוויצ' ויצאתי החוצה.

נעלתי את הדלת והלכתי לכיוון השער.

שניה לפני שיצאתי מהחצר נזכרתי ששכחתי טמפונים למקרה חירום וכדורים.

נכנסתי הבייתה חזרה, לקחתי הכל, ויצאתי החוצה.

היום עבר כרגיל.

חזרתי הבייתה, סיימתי את השיעורים וישבתי טיפה על המחשב.

אחרי זה, כשהתחיל לשעמם, התעמקתי שוב בספר שלי.

לקראת תשע בערב צלצל הטלפון.

"עוד לא ראיתי אותך.."

ענה אותו הקול מאתמול.

"תפסיק."

עניתי לו.

"אני רוצה לראות אותך, ואני אראה אותך.."

הוא ענה בתוקפנות.

"אתה לא תראה אותי, אני לא אתן לך."

טו...טו...טו..

הוא שוב ניתק.

למחרת עבר עלי היום בערך באותה צורה, חוץ מהחלק של הדברים ששכחתי בבית.

בערך באותה שעה,

ישבתי עם הספר שלי, קראתי בו שוב.

הטלפון שוב צילצל.

"אל תסתתרי מפני.."

ענה אותו הקול.

"אם לא תפסיק עם זה, אני אטלפן עכשיו למשטרה!"

איימתי, כולי מפוחדת.

"אל תאיימי עלי, אני מסוגל לפגוע בך."

הוא איים בחזרה, והוא נשמע בטוח בעצמו.

"תפסיק עם זה, בבקשה תפסיק!"

התחננתי בפניו.

"אני רוצה לראות אותך. אני לא אפסיק עד שאראה אותך."

הוא שמר על הטון שלו בטוח ויציב.

"בסדר, אם זה יגרום לך להפסיק."

הובסתי.

"אני אראה אותך..?"

הוא שאל, בשביל לאמת את תשובתי.

"כן, אבל אני באה עם עידן, דימה ושגיא."

הוספתי.

"לא, את לא. את באה לבד."

בשלב הזה של השיחה כבר התחלתי לרעוד.

"אני לא, אני לא אסתכן."

ניסיתי לשמור על הטון שלי, ולא לרעוד.

"תסתכני? זה אני. את מכירה אותי. את אוהבת אותי."

הוא ענה, והיה נדמה שהוא מתחיל להשבר.

"אני לא אוהבת אותך! תפסיק! זה נגמר, מה אתה לא מבין?

אני אוהבת את עידן, רק את עידן."

כבר התחלתי להרים את הקול.

"אם ככה, את תצטרכי לפגוש אותי, או שעידן ייפגע."

ברקע נשמע עידן, ממלמל דברים לא מובנים.

התחלתי לבכות.

"אל תפגע בו! אל תפגע בעידן!"

הייתי שטופת דמעות.

"הנה, תשמעי אותו.."

ענה לי הקול מהעבר השני של הטלפון.

"הלו?! הלו?! קלר! תקשיבי לי! אל תסכימי לו, אל תסכימי לו!!"

הטלפון נלקחת, נשמעות קטיעות בקו.

"קלריסה... אם את רוצה לראות את עידן בחיים, את תפגשי איתי. הבנת?"

לא עניתי לו, רק בכיתי.

"את שותקת שוב.. את תפגשי איתי, ולא תגידי על זה לאף אחד... חבל... יש לי אקדח."

התחלתי לבכות בקול.

"שוב את בוכה... בכיינית אחת. מחר בשעה הזאת בדיוק. אחרת תגידי שלום לעידן שלך. ותבואי לבד!"

טו... טו... טו...

הוא ניתק, שוב.

לקחתי את הסכין החד ביותר שמצאתי במטבח, והתחלתי לחתוך את הידיים.

כמה יותר חתכים - יותר טוב.

עם כל חתך השמעתי צעקה איומה,

והידיים?

דיממו.

לא רציתי להגיע לכף/גב היד.

עד שם חתכתי.

אחרי זה עברתי לרגליים.

לא עשיתי שם הרבה, רק קצת.

לפני שהספקתי להזיז את הסכין, התעלפתי.

כשהתעוררתי, שכבתי על המיטה שלי.

הידיים היו חבושות, על הרגליים היו מונחות כריות חמות.

התיישבתי.

דימה נכנס לחדר, עם כוס תה חם.

"קחי... זה יעזור לך.."

הבטתי בו ושתקתי.

לקחתי את הכוס בעדינות, ושתיתי.

שגיב נכנס לחדר, הוא הביא כמה מגבות רטובות.

הנחתי את הספל בצד, בקושי השארתי תה.

שכבתי, התכסתי בפוך.

שגיב הניח על המצח שלי מגבת רטובה אחת.

"מה אתה עושה?.."

דימה מלמל.

הוא לקח את המגבת, קיפל אותה ל-4, והחזיר אותה למצח שלי.

שגיב לקח שני כיסאות שהיו מונחים ליד השולחן שלי, והניח אותם ליד המיטה.

הוא ודימה התיישבו לידי.

שכבתי, מכוסה בפוך, עם המגבת על המצח ועיינים עצומות.

הם הביטו בי.

דממה.

התחלתי לבכות, לא ידעתי מה לעשות.

הם חיבקו אותי, שניהם.

ובכו ביחד איתי.

"למה את עושה את זה לעצמך?"

שגיב שאל.

"עזוב אותה.."

מלמל לעברו דימה.

"בגלל... שאני לא מתאימה לפה.. לעולם הזה... יש יותר מדי עלי... יותר מדי.."

בכיתי, והסברתי את עצמי.

"הוא לקח את עידן... יש לו אקדח... הוא רוצה לראות אותי... לבד. אחרת הוא אומר שעידן יישא בתוצאות.."

שגיב ודימה הביטו בי, משתוממים.

"מה אני אעשה עכשיו? הא? הבנאדם שאני הכי אוהבת בעולם בסכנה, ההורים שלי לא בארץ בכלל, והחיים שלי זה סיבוך אחד גדול!"

 

הגיע הערב.

בערך בשש צלצל הטלפון.

"אני רק מזכיר לך, בתשע וחצי, אצלי. תבואי לבד."

ברקע נשמעו צעקות של עידן.

ושקט.

טו...טו...טו...

נותק.

 

שגיב התקשר.

"יש חדש?"

הוא שאל.

"כן, הוא התקשר. הוא אמר שהוא מזכיר לי לבוא אליו בתשע וחצי. לבד."

עניתי לו.

"זה הכל?"

הוא שאל בספק.

"בערך, שמעתי את עידן ברקע, לא הבנתי מה הוא ניסה להגיד."

-דממה-

"בסדר, נפעל לפי התוכנית."

הוא ענה לאחר זמן ממושך של שתיקה.

"בסדר...בסדר. אבל אל תשכח אותי, אחרת זה יכול להיות מסוכן!"

עניתי לו.

"בסדר בסדר, בפעמם האלף, אל תדאגי. דימה עזר לי לחשוב על זה, הבנאדם גאון."

הוא ניסה להרגיע את הרוחות.

"מבטיח?"

שאלתי.

"מבטיח."

הוא ענה.

 

- טוק טוק טוק -

הדלת נפתחה.

"הגעת..."

שתקתי.

"תכנסי, תכנסי.."

החדר היה חשוך.

לא ראיתי כלום.

הוא תפס בזרוע שלי בחוזקה, הרגשתי את אני מתחילה לאבד שם את התחושה.

"די, כואב לי."

ניסיתי להזיז את היד טיפה.

"סליחה, אני פשוט לא רוצה שתברחי לי"

הוא הרפה טיפה מהאחיזה.

הוא הוביל אותי למיטה.

"תשכבי"

הוא הצביע על המיטה.

"מה?!"

צעקתי.

"מה מה? מה חשבת שיהיה פה, הא? חשבת שאני מביא אותך בשביל לדבר על הא ועל דה?"

השפלתי את ראשי.

הוא דחף אותי על המיטה.

"תתפשטי"

הוא הורה לי.

הורדתי את המעיל והסוואצ'רט.

נותרתי בג'ינס, בחולצה קצרה ובמה שמתחת.

"קר לי.."

גמגמתי.

"תשתקי ואל תדברי. עכשיו אני הבוס, עושים מה שאני אומר, מובן לך?"

הוא הסתובב סביבי על ברכיו ודיבר בטון נמוך.

הבטתי במצעים הכחולים שכיסו את המיטה.

הוא תפס בשתי ידיי בחוזקה, וקשר כל אחת מהן לצד אחר במיטה.

המיטה אמנם זוגית, אבל יש עמודים שמחוברים ל'ראש' המיטה, והיה ניתן לחבר אליהם את זה.

שכבתי שם, בלי להגיד דבר.

נשכתי את שפתי התחתונה.

הוא התחיל לקרוע לי א החולצה מלפנים.

לאט לאט.

מכיוון שהוא לא יכל להוריד אותה, כי הידיים שלי היו הרי קשורות למיטה בחזקה.

נותרתי בחזייה.

החלק התחתון לא היה חשוף.

"רזית..."

הוא מלמל, בעודו מעביר את ידו בין החזה שלי.

הוא המשיך לטייל עם היד שלו על הבטן שלי, מטה ומטה.

הוא הגיע לכפתור של הג'ינס.

הוא פתח אותו לאט.

לאחר מכן גם את הריצ'רץ'.

הוא משך את המכנס מעליי.

נותרתי קפואה.

בתחתונים ובחזייה בלבד.

הוא הלך הצידה, סידר את הבגדים שלי על הכיסא בצורה יפה, ונעלם לרגע.

הוא חזר כעבור מספר דקות, והיה עליו רק בוקסר שחור.

הוא התיישב מעליי.

"אני רוצה שתורידי אותו עם הפה שלך"

נשכתי את שפתיי עוד יותר חזק.

הוא התיישב כמעט מעל ראשי.

סובבתי את הראש שלי לצד.

"את לא מתכוונת להוריד אותו, הא?"

הוא נעמד מעליי, והוריד את הבוקסר.

הוא נותר עירום.

הוא התכופף.

הוא הכניס את השמוק שלו בין החזה שלי.

בעטתי במיטה בחוזקה ברגליי, והסתובבתי לכל הצדדים.

"אני אוהב שאת משתוללת. משחקת אותה קשה, נכון?"

הוא פתח את החזייה שלי, וזרק אותה הצידה.

לאחר מכן הוא הוריד את התחתון לאט.

הנה. את מוכנה.

הוא זרק את התחתון ליד החזייה, וירד מהמיטה.

אני אוהב שאת עצבנית.

מאוד...

את פראית, תוקפנית, ככה אני אוהב אותך.

יש לי משהו שיעזור טיפה.

הוא תפס בחזייה שלי, ונעלם מהחדר החשוך.

"כבר חוזר"

שמעתי אותו צועק לי מהעבר השני של הדירה שלו.

לאחר מספר דקות, התחלתי לשמוע צלילים רועשים.

כמו רהיטים שנופלים, ודברים כבדים שזזים.

וצעקות.

הוא עלה למעלה במהירות.

מחזיק בחזייה שלי בידיו.

"מצטער, רק הראיתי אותה לעידן שלך...

הוא פה, למטה, את יודעת.

הוא דיי השתגע כשראה אותה פה.

הוא צעק דברים כמו "אל תגע בה!" או כמו "אם תעשה לה משהו אני אהרוג אותך!!"

חחח, אבל אל תדאגי, שטויות כאלו לא תשמעי ממני."

הוא גיחך.

"אתה משוגע!"

צעקתי עליו.

"נכון, משוגע. משוגע עליך.."

הוא ענה.

הוא קפץ על המיטה וחדר לתוכי.

התחלתי לבכות.

צעקתי.

הרעשים מאיזור המרתף ששמעתי קודם, נשמעו שוב.

עידן כנראה ניסה לזוז, אבל הוא בטח היה קשור למשהו שם, אז לא יכל.

צרחתי כמו שלא צרחתי בחיים.

בעטתי וזזתי לכל הכיוונים, ולא ידעתי מה לעשות עם עצמי.

"די.. בבקשה, בבקשה תפסיק."

הוא המשיך, וזה רק נהיה כואב יותר ויותר מרגע לרגע.

"למה אתה עושה לי את זה?"

הוא הפסיק.

הוא קם ממני, ונשכב ליידי.

הוא התחיל ללטף לי את החלק העליון של הגוף.

"כי את עזבת אותי. את עזבת אותי לטובת השמוק הזה.."

הוא ענה בטון רגוע.

"למה?! הא?!"

הוא התחיל לצעוק.

"מה יש בו שאין בי?! אני אהבתי אותך!! איך העזת בכלל לעזוב אותי?!"

הוא צעק כל מני דברים כאלו.

אני כבר לא ממש זוכרת את הכל.

"אבל.. אני לא אוהבת אותך."

לחשתי.

"אני אוהבת אותו."

הרמתי את הגב שלי, כמה שיכולתי, ולאחר מכן צנחתי עליו בחזרה.

לפתע נשמעה אזעקה מבחוץ.

הוא התעלם ממנה, כי הוא היה בטוח שזה לא קשור אליו.

"את עזבת אותי, ועכשיו תשלמי על זה! עכשיו את תשלמי על זה!"

הוא המשיך.

"בסדר.."

עניתי לו.

" רק בקשה אחת, אפשר?"

שאלתי אותו.

"בשבילך הכל.."

הוא ענה וחייך בזדוניות.

"תכסה אותי. תכסה אותי קודם כל, ורק כשאני אומרת לך תמשיך."

עניתי לו.

"מה?.. בשביל מה זה?!"

הוא שאל בתדהמה.

"זה משחק כזה, שאני בטוחה שתאהב."

בסדר...

הוא כיסה אוית עד מעל החזה.

הידיים שלי היו מחוץ לשמיכה, קשורות.

הסטתי את מבטי שמאלה.

על כוננית קטנה, היה מונח אקדח.

נשמתי לרווחה.

אם הוא לא עליו, הכל בסדר.

"אז איך משחקים במשחק הזה?"

הוא שאל.

"להסביר לך?"

"כן."

"בסדר.."

התחלתי.

"אז אני צריכה קודם כל שתרד מהמיטה."

הוא ירד מהמיטה.

"עכשיו תתרחק אל עבר הקיר שמול דלת הכניסה."

הוא התרחק אליו.

"עכשיו תסתובב אליו עם הפנים, כאילו אתה מחבק אותו.."

הוא עשה כדברי.

"בסדר... איך קוראים למשחק הזה?"

הוא שאל.

גמגמתי.

"קוראים לו.. קוראים לו.."

אמצתי את מחשבותיי.

"קוראים לו, 'בואו נתפוס את המשוגע השמן'."

עניתי.

"למה?"

הוא שאל.

"כי... כי ככה."

הדלת נפתחה בעוצמה.

לחדר פרצו המון שוטרים, אני אפילו לא זוכרת כמה עמדו שם.

בערך 10 רובים כוונו אליו.

(לא היה צורך בהרבה, בגלל המקום הסגור).

"ידיים למעלה, מיד."

צעק עליו איזה שוטר.

שני שוטרים אחרים התקרבו אליו ותפסו בו, בצורה שנראתה ממש כואבת.

"יש לך את הזכות לקרוא לעורך דין, ולשמור על שתיקה".

אמר אחד מהם.

"שיקרת לי... בוגדת.."

הוא סינן לעברי.

שכבתי במיטה, מתקשה לעכל את מה שעברתי.

שכבתי במיטה שלו, ובכיתי.

שגיב ודימה נכנסו במהירות אל תוך הדירה הקטנה.

הם חיבקו אותי.

"שמיכה?.."

שאל דימה.

"כן, לא הייתי נותנת לכם לראות אותי ערומה".

הם צחקקו.

כמה שוטרים ניתקו אותי מהאזיקים שקשרו אוית למיטה, עם מפתח מאסטר.

מערב לקיר אחר הגיחו שני שוטרים, כשביניהם עומד עידן.

הם תמכו בו ועזרו לו, כיוון שהוא היה חבול ופצוע.

הבטתי בו.

התחלתי לבכות.

הוא רץ לעברי, נשכב עלי וחיבק אותי.

"עידן... עידן..."

גמגמתי.

"מה? מה יפה שלי?"

הוא שאל.

"תרד... כואב לי... מאוד..."

עניתי לו.

כאב לי, גם מהמכות שחטפתי 'על הדרך' מהבנאדם ההוא,

וגם ממה שחתכתי את עצמי.

הוא קם,

נשכב לידי,

וחיבק אותי חזק.

אני אוהב אותך, ובחיים לא אעזוב אותך.

 

וזהו בערך... זה מה שקרה, פחות או יותר.

למי מיכם שישאל את עצמו אם זה באמת קרה, אז כן. זה אמיתי.

ואני בכוונה לא אומרת את השם של אותו אחד שאנס אותי.

ועידן, שגיב ודימה יודעים שאני מפרסמת את זה פה.

והם לגמרי איתי בכל הקטע הזה.

ההורים? הגישו כתב אישום כמובן.

המשפט? אין לי מושג. אני גם לא אתעסק בזה הרבה,

חוץ מלבוא אליו כמובן.

אני נפגשת עם פסיכולוג, וזה עוזר לי מאוד.

וכרגע?

כרגע אני ממשיכה את החיים שלי כרגיל.

 

וזהו, בערך.

עכשיו אני רק שמחה שפרקתי את זה. והוקל לי.

 

עידן, אני אוהבת אותך.

אתה בכלל לא מבין כמה.

 

ושגיב ודימה - תודה, אני אוהבת אתכם המון...

 

ובכלל, תודה לכל מי שעזר לי ועוזר לי גם עכשיו.

ושיהיה לכולם סוף שבוע מקסים.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 9/3/2007 19:40   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בבית, בינו לבינה, הכל קרה, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
133 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של / ב-27/6/2007 13:55
 



אני לא יודע למה לא הייתי שם בשבילה


אחרי הרבה שנים, אלון מצטער על כך שלא תמך בחברתו ש"כמעט נאנסה" והיתה זקוקה לו. 

 

בתיכון היתה לי חברה. מתישהו לקראת סוף היחסים שלנו היא עברה "כמעט אונס" אצל איזה "ידיד" שהיא "הכירה פעם באיזה פאב" והיה נורא נחמד ונתן לה איזה שרשרת סתם במתנה כי "היא תהיה יפה עליה"... אני חושב שהוא הזמין אותה הביתה וכשהיא הגיעה אליו הוא הסתובב בבוקסר ובלי חולצה בבית או משהו כזה. בסוף הוא ניסה לשכב איתה בכוח אבל היא הצליחה לברוח ממנו... ואני זוכר שכשהיא סיפרה לי על זה ממש כעסתי עליה, אמרתי לה "מה??? הוא היה חצי ערום בבית ולא אמרת לו כלום על זה? זה לא הביך אותך אפילו?" וכל מיני דברים על "ההורים שלך לא אמרו לך אף פעם לא ללכת לבד לבית של גברים שהם ’סתם נחמדים בלי סיבה’?" ואני זוכר איך שהיא נשברה לגמרי מהכעס שלי עליה. היא אמרה לי "אתה הבנאדם הכי קרוב אליי, אני אוהבת אותך, למה אתה לא אוהב אותי?" אבל אני לא יכולתי להתמודד עם זה ונפרדתי ממנה אחרי כמה זמן... הכי הרתיח אותי זה הכלבלביות שלה, שהיא היתה מוכנה לעשות הכל כדי שאני לא אכעס עליה... אמרתי לה שהיא מגעילה אותי... לקח לה הרבה מאד זמן להתחיל לכעוס עליי...

 

אני לא יודע למה לקח לי כל כך הרבה זמן להבין בכלל "מה היא עוד כועסת עליי פתאום?" ובאמת, אחרי ששנינו גדלנו, מאד קרוב אחד לשני, עם שנים של כעס ושנאה ממנה כלפיי, בסוף היא סלחה לי... או אולי התגברה אבל לא סלחה... ואני לא יכול להסתכל אחורה מבלי לכעוס על עצמי ולהכות על חטא... אני לא יודע למה לא הייתי שם בשבילה... גם אם היא סולחת, אני לא יכול לסלוח לעצמי, על כך שהייתי כזה פחדן וברחן, במקום להגיד לה שהיא מקסימה ומדהימה ואנחנו בעסק הזה ביחד. רק אחרי הצבא בתור מפקד, הבנתי שהגברים האמיתיים באמת לוקחים אחריות, כשצריך להסתער מול אש חיה - מסתערים! בלי לשאול שאלות! וכשצריך לאהוב, אוהבים! פשוט אוהבים! ולפעמים קשה לאהוב... כשכועסים, ובמיוחד כשלא מבינים (מה חשבת כשהתלבשת ככה?) וכשאתה אומר לעצמך "מטומטמת". צריך להיות באמת גבר בשביל פשוט לאהוב!

 

אני יודע שזה קרה לה עוד פעמיים לפני הפעם ההיא, אולי היא אחת כזאת שזה קורה לה, אני לא יודע, וזה גם לא מעניין אותי איזה מין "אחת" היא... אבל כמו שהיא נכנסה לי אז לחיים, ככה היא גם נעלמה מהם. אף פעם לא הייתי מאוהב בה, אבל בתקופה ההיא הייתי גם ממש מגעיל, פשוט לא שמתי עליה. יצא לי לראות אותה כמה פעמים מאז ואני עוד שומע עליה פה ושם מחברים משותפים. היום היא מציירת, לומדת בחו"ל, עובדת עם ילדים עם קשיי למידה, ותקשיבו כולכם - ותקשיבו כולכן - היא היתה החברה שלי פעם, וזה אומר שהיא בן אדם מיוחד, בשבילי. היום היא הפרח הכי יפה וטוב לב בעולם! ולא צריכה טובות מאף אחד! ובשבילה אני תמיד יהיה זה שלא היה שם כשהיא היתה צריכה! ומאד קשה לי להתעלות על הכתם הזה, בפני עצמי... וזה אולי העונש שלי... עונש חינוכי אולי, אבל אולי תתבגרו, לפני שתפגעו במישהו, ותבינו שמי שתותח, כשצריכים אותו, הוא פשוט אוהב, בלי שאלות...

 

... אני לא מדבר על לאהוב בתור חבר וחברה שמאוהבים, אני מדבר על אהבה במובן שעליו חושבים פחות - אהבה כמו שאבא אוהב את הילדים ולא מוותר עליהם גם כשהוא כועס, או כמו שאתה אוהב את החברים שלך ומוכן לעזור להם אם הם צריכים משהו גם אם לא הכי בא לך עכשיו... אני מקווה שיש לכם אנשים שאתם אוהבים חוץ מבני הזוג שלכם, גם בלי להיות מאוהבים בהם... ילדים, חברים, הורים... זה לא יותר מאהבה, אהבה זה בדיוק העניין, פשוט לדעת שעכשיו זה לא הזמן לשאול למה עשית ככה ולמה עשית אחרת, כי זה כבר לא ישנה וכי למרות שמאד הייתי רוצה, אני עדיין לא שותף בהחלטות שהבחורה ההיא החליטה לקבל, במקום זה פשוט לתת לה את מה שהיא באמת צריכה, שמישהו יהיה איתה, ושיהיה בצד שלה כדי לתמוך בה...

 

פורסם גם בנענע.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 13/2/2007 17:00   בקטגוריות אדם מוכר, אדם זר, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בינו לבינה, הכל יכול היה לקרות, מילים כדרבנות, אהבה ויחסים, אופטימי, אקטואליה, ביקורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של any ב-19/2/2007 14:33
 



אני מניחה שאני בת מזל, בזמנו התגריתי בגורלי


'כמו כל בחורה' מצאה פתרון להטרדות היומיומיות - גבר. יענו בנזוג.

 

גם אני, כמו כל בחורה, נתקלת לעתים קרובות מאד בתופעה הזאת, שהגברברים המתחסדים קוראים לה "מחמאות". התחושה הראשונית שלי כאשר אני מקבלת מחמאה שכזו - מבט מפשיט, הערה על חלק כלשהו בגופי, הצעה, הצעת מחיר - היא זעם, הדם עולה לי לראש, אני רואה שחור בעיניים ורק רוצה לקרוע את הזבל הזה לחתיכות בשיניים שלי. אך מכיוון שאני שוקלת רק 50 ק"ג, לא מרימה משקולות על בסיס יומי ולא יודעת קרטה אין באפשרותי לעשות זאת.

 

כשהייתי צעירה יותר, עכשיו אני בת 24, ה"מחמאות" היו פשוט מתקילות אותי במקום. כמעט אף פעם לא הייתי מצפה להן, ואפילו אם חשבתי שמשהו כזה עומד לבוא, משום מה תמיד הייתי מופתעת, בעיקר בגלל שאף פעם לא ידעתי איך לצאת מזה. בסוף תמיד יצאתי מזה בכבוד, הייתי אומרת "לא." או "לא, תודה" או "לא, לא מעוניינת". כשהייתי מרוחקת מפיק הייתי זורקת איזה "לך תזיין את אמא שלך" ובורחת מהר. ולמרות כל זה, הרגשתי שאני הולכת ומפסידה במשחקי הכוח האלה.

 

שיא ההטרדה שלימד אותי לקח וגרם לי להיות ערנית יותר, ארע במונית שירות שהסיעה אותי מערב חגיגי יחד עם הוריי לביתנו. ישבו במושב האחורי שנועד ל-5 נוסעים. אני באמצע. הוריי מצד ימין שלי, ומישהו מצדי השמאלי. לאחר כ-10 דקות נסיעה הרגשתי משהו מזדחל על הירך שלי, ומספר שניות אפילו סירבתי להאמין לדבר המתבקש. זמן מה הייתי בהלם, לא ידעתי מה אני אמורה לעשות עכשיו. ניסיתי לזוז כמה שיותר ימינה, ללא הצלחה כלשהי. שקלתי, האם אני צריכה להגיד משהו לאמא חסרת האופי שלי או לאבא חולה הלב בן חמישים ומשהו (אני בת זקונים, והייתי אז בת 16). לבסוף, למרות שבסך הכל זה לא לקח כל כך הרבה זמן, חשבתי על לשים בינינו את השקית עם הספרים שהחזקתי על הברכיים בתור סוג של מחיצה. בלא רצון, ההטרדה פסקה. זה לא עזר לי לנקות את תחושת הלכלוך, הזילות וההשפלה.

 

אני מניחה שאני בת מזל. בזמנו התגריתי בגורלי, לפעמים לבשתי בגדים חשופים (לא יותר מאחרות אבל) וחצאיות מיני. פעם אחת כשהייתי ילדה קטנה, דוור וירטואלי רצה למסור לי חבילה דרך הדלת הסגורה, כאשר הוריי לא היו בבית. גם כאן שיחק לי המזל. ביקשתי ממנו להשאיר את החבילה ליד הדלת. כמובן לא היה דוור ולא חבילה. למזלי גם למדתי מלקחים של בנות אחרות, שלא נותר לי אלא לכאוב את כאבן.

 

אני שמחה לבשר כי עכשיו יש לי את מגן ההטרדות האולטימטיבי, גם אם רובכן בטח יגנו את בחירתי. בעלי. אביא כאן שתי דוגמאות, שגרמו לי להתגאות בו ולהרגיש את אותה התחושה לה נזקקתי כל כך בכל הפעמים האלה, תחושה של כוח ונצחון. עבדתי כמנהלת במקום כלשהו, ולאחר שעת סגירת החנות לפתע נכנס נער כבן 16 עם סיגריה דולקת. בנימוס מסרתי לו כי סגרנו וכי בכל מקרה העישון אסור. לא ברור לי בדיוק מה הוא אמר לי בתגובה, אך אמא שלי הייתה מעורבת בזה בגדול. בעלי, אז חבר שלי , בדיוק בא לקחת אותי מהעבודה הביתה. גם הוא לא בדיוק הבין מה בדיוק עשתה אמא שלי, אך שניה וחצי לאחר המשפט, הנער היה בחוץ בפח הזבל הגדול, כשגרונו בתוך כפתו הענקית של האביר על הסוס לבן שלי. הנער התנצל כמו טאטא'לה. חוויה מתקנת בהחלט.

 

מקרה נוסף שגרם לי לתחושת נצחון שכזו קרה על הכביש, כאשר בתוך פקק עמדו המון רכבים, ביניהם האוטו  שלנו, ולידנו רכב עם כמה נערים שיצאו לבילוי. אולי הם כבר היו שיכורים, מפני שאחר מהם התחיל לחלוק עם בעלי את דעתו החיובית עליי. כרגיל, הניסוחים של נערים ישראליים דורשים שיפור עצום וכן, עדיין עומדים ברמזור אדום, ובעלי קופץ מתוך האוטו ורץ אל האוטו השני לברר למה בדיוק הוא התכוון.

 

מסקנה, בנות. תבחרו בזהירות את הגבר שלכן. תוודאו שהוא בעל תכונות אופי העונות על דרישותיכן. אם יתמזל מזלכן, הוא אפילו יידע להן עליכן מפני מטרידים.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 20/12/2006 23:04   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, בבית, אני והחבר'ה, ברחוב, אקטואליה, ביקורת, אופטימי  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהו ב-25/12/2006 17:12
 



כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)