לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל כך מגעיל ומעצבן


או' שוב שלחה סיפור של הטרדה, הפעם גבר זר בתחנת אוטובוס

 

השנה אחרי תקופה שהרגשתי שאני משתחררת קצת, שוב פעם נופלים עליי. ישבתי בתחנה המרכזית בתל אביב באיזה 10 בלילה חיכיתי לאוטובוס שלי. הייתה לידי עוד אישה. פתאום איזה זקן אחד הגיע והתיישב לידי צמוד מידי, אז קמתי. הטעות שלי הייתה שקמתי לפינה של תחנת האוטובוס. הוא פשוט קם וסגר עלי עם היד והתחיל לדבר איתי. אני לא זוכרת כמעט כלום, מה שאני כן זוכרת זה את היד השנייה מנסה לגעת בי. נלחצתי, קפאתי, ואז הצלחתי להגיד תלך ממני. ברגע שאמרתי את זה האישה שלידי התעוררה לחיים והסתכלה והוא ברח משם. לא זוכרת איך הוא ניראה, לא זוכרת כלום. ממש עיצבן אותי שמי שהייתה שם לא שמה לב אפילו מה קורה סביבה. זה היה כל כך מגעיל ומעצבן, הסיטואציה הזאת, מקווה שאף זבל לא יבוא אליי שוב.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:43   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
177 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EMMA~ROBIN ב-11/7/2011 01:21
 



קוראים לי פרנואידית


למורן קרו מספר מקרים, והיא בחרה לשתף אותנו בשניים - אחד מהילדות ואחד שקרה לאחרונה, באוטובוס

 

ההטרדות המיניות החלו מגיל צעיר כשהייתי בערך בת 6. הייתה לי חברה בשכונה בגילי וסבא שלה היה נוהג לשבת על ספסל מתחת לביתם בשכונה.

כל יום כשראיתי את סבא של חברה שלי יושב מתחת לבניין, רצתי החוצה אליו לשאול אם היא יכולה לצאת לשחק.

תשובתו הייתה דומה יום אחר יום. "בואי שבי לי על הברכיים שלי ואחר כך נוכל לקרוא לה ביחד".  הייתי יושבת על ברכיו בתמימות והוא הצמיד אותי אליו והחל להקפיץ אותי. לפעמים הוא קצת הכאיב לי אבל תמיד הרגשתי את איבר מינו מתקשח ומועבר על הגוף שלי.

לפעמים כשהיו אנשים בשכונה הוא היה פשוט אומר לי להסתלק ולא להפריע לו.

זה קרה יום יום במשך חצי שנה עד שנה. עד שאני וחברה שלי רבנו ומצאתי חברות חדשות.

כשאני נזכרת בו כיום אני נגעלת ממנו ואפילו יותר ממני כיוון שידעתי מה מתרחש למרות גילי ולא עשיתי כלום בקשר לזה, לפחות להפסיק לשאול אותו.

הסיפור השני קרה ממש לפני שנה. הסיפור הזה מוכיח שמקרי אונס והטרדות מיניות לא קורים רק ברחובות חשוכים אלא גם במקומות שיש בהם אנשים. ממש מתחת לאף שלהם.

הייתי בנסיעה באוטובוס מעיר אחרת לעיר שלי. באותו יום הייתי הרוסה. גיליתי שחבר שלי בגד בי עם חברתי הטובה ובנוסף גם, העיפו אותי מהביצפר שלי. הייתי הרוסה כי כל חיי וחבריי היו שם ואני וחבר שלי היינו בקשר כמעט שנה.

עליתי לאוטובוס ומיד שמתי את האוזניות עם המוזיקה שלי. לא לקח הרבה זמן עד ששוב הדמעות החלו לרדת.

בזמן הזה גבר בסביבות שנות ה-40 שלו עבר בין הכיסאות כדי למצוא מקום. הוא הסתכל עליי במשך כמה שניות, חייך והתיישב לידי.

התעצבנתי מכך שלא נתן לי לשבת לבדי בפרטיות [יחסית] ודווקא התיישב לידי כאשר היו מקומות פנויים אחרים.

במשך הנסיעה נרדמתי.

פתאום התעוררתי בבהלה וגיליתי שידו של הגבר נוגעת באיבר מיני ומעסה אותו. העפתי במהירות את ידו ודרשתי שיעזוב אותי.

לאחר כמה שניות הוא החל ללטף את הכתף שלי ולחש לי "בואי אני אעשה לך נעים. את תשכחי את כל הצרות שלך."

באותו רגע נבהלתי נורא וצעקתי עליו שיפסיק לגעת בי ושיעבור מקום. גבר אחר שישב לא רחוק מאיתנו שמע זאת ואיים עליו שיעבור למקום אחר. כך הוא עשה. לא ראיתי לאן הוא עבר ולכן נשארתי בפרנויה כל הנסיעה. הסתכלתי לכל הכיוונים כדי לבדוק שהוא לא מסתכל עליי.

כשירדתי מהאוטובוס הוא עקב אחרי ואמר לי "אני רוצה להתנצל. בואי אני אזמין אותך לכוס קפה."

באותו רגע תפסתי את התיק שלי ורצתי לתוך התחנה המרכזית שמלאה אנשים.

מאז אותו מקרה אנשים תמיד קוראים לי פרנויאידית. אך אני רק מנסה להמנע כמה שיותר מקירבה אל אנשים זרים.

אני חייבת לציין שאלו לא המקרים היחידים.


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:08   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Murder ב-5/11/2009 22:34
 



זה לא נורא, אבל גם לא נעים


זה לא היה ממש מזעזע, וזה לא היה אונס, וזה לא השאיר ב"חבל על זה" צלקות, אבל באותו רגע זה ממש לא היה נעים.

 

מקרה ראשון:

זה היה בערך כשהייתי בכיתה א' או ב', בכיתה שלי היה ילד, נקרא לו ש', הוא היה מטריד את כל בנות הכיתה, והוא היה כל הזמן בא, מחבק אותי, ומנשק אותי בצוואר, תופס לי את היד ומנשק אותה, ואני... מה יכולתי לעשות? הייתי חלשה יותר... וגם לא ממש הבנתי...

 

מקרה שני:

המקרה השני קרה כשהייתי בקייטנה, בסוף כיתה ד', לקראת כיתה ה', נסעתי באוטובוס מהקייטנה, חזרה הבייתה, וישבתי ליד ילד אחד, גם מהקייטנה, ופתאום הוא נשכב עליי, אמרתי לו שיקום, והתחלתי לצעוק, והוא קם כי הוא לא רצה שאף אחד אחר יישמע.

 

מקרה שלישי:

זה קרה גם בקייטנה, באותה שנה, באותו יום באוטובוס, בדרך חזרה הבייתה, לא היה מספיק מקום לכולם. אז ישבתי עם עוד כמה בנים איפה שהמדרגות  האחוריות באוטובוס ואיכשהו עלה הנושא של נשיקות, ואז כולם התנפלו ונישקו אותי, הם היו בגילי חוץ מאחד שהיה יותר גדול.

 

כמו שאמרתי, זה לא נורא, אבל גם לא נעים... ורציתי שלפחות מישהו יידע... 


כתובת לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]


נכתב על ידי , 7/7/2007 16:02   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, באוטובוס, באלימות, בבית הספר, בין ילדים, ילדות נשכחת  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של התפוז הדיגיטלי ב-17/7/2007 13:53
 



הוא שומע אותי אבל ממשיך בשלו


בדרך בחזרה מטיול של הצופים, בזמן שמאיה ישנה, מישהו החליט לנצל את החולשה שלה ולמשש אותה

 

טוב הסיפור קרה שהייתי בת 15. לפני שנתיים.

זה היה בטיול של הצופים, לאיזה יער רחוק, בדרך חזרה.

היינו באוטובוסים, והיה תישע בערב, כולם היו הרוגים מעייפות, אחרי ארבעה ימי טיול. ולאף אחד לא היה אכפת עם מי הוא יושב.

לא היה לי כוח להתחיל למצוא לי מקום ליד כל הבנות אז אני ועוד חברה שלי, ט', היינו בספסל האחורי עם עוד שלוש בנים. (שבמהלך הנסיעה הצטרפו עוד שתיים.

אני וט' ישר נרדמנו. ישנו המון זמן אפילו כל הצעקות וההפרעות של הבנים. פתאום התעוררתי וראיתי את אחד הבנים שוכב עליי, "ישן" הוא לא באמת ישן, אני יודעת את זה.

עשיתי את עצמי ישנה ואז מי ששכב עליי אמר לחבר שלו: נו תשכב גם את, תשכב אתה על ט'....

אני ממש נלחצתי. פתחתי עיניים ואמרתי לו לקום, אבל הוא עשה את עצמו לא שומע, ולא קם. אחר כך הוא העביר את היד שלו על הציצי שלי. הוא אשכרה הכניס את היד שלו לחולצה שלי. זה היה כל כך מוזר. כי אנחנו חברים ממש טובים, כל הבנים שהיו שם אני ממש חברה טובה שלהם..

זזתי טיפה אבל הוא זז אחרי, הוא גם היה די כבד. הסתכלתי על ט', היא באמת ישנה, וגם עליה היה ילד. אני לא יודעת אם הוא נגע לה בציצי לא הצלחתי לראות אבל לפי התנוחה שלו אני מנחשת שכן.

אני כבר ממש רעדתי. ניסיתי להתיישב כדי שהוא יקום, אבל פשוט לא הצלחתי, אולי מרוב עייפות.

הוא השכיב אותי חזרה ושוב נגע לי בציצי. צעקתי לו: "נו תתעורר כבר..אתה לא נותן לי לישון!"

הוא פשוט לא ענה, זה היה כל כך מעצבן, הוא שומע אותי אבל ממשיך בשלו. אני העפתי אותו הצידה אבל הוא חזר אליי.

מה שהכי חירפן אותי זה שאני רואה את שאר הבנים שהיו שם מסתכלים אבל לא עושים כלום!

ואז הייתה עצירה, המון ילדים, אולי אפילו חצי, יצאו לשירותים, והוא קם ממני והלך גם. וגם זה שהיה על ט'.

אחרי איזה עשר דקות שאני מתאוששת, כולם חזרו. אני חשבתי שהוא יחזור למקום שלו ושזהו, נגמר הסיוט.

אבל לא, הוא נשכב עליי שוב.

ושוב אמרתי לו שדיי שיפסיק. והוא לא הפסיק.

בסוף כנראה נרדמתי.

התעוררתי שהאוטובוס עצר והגענו לשבט.הוא עוד היה עליי. עם הידיים שלו בחולצה שלי, וגם הילד השני שהיה על ט' עדיין היה עליה. הוא קם מהר, ואחר כמה שניות אני קמתי. ושאלתי אותו למה הוא היה עלי בנסיעה, והוא ברח משם ולא ראיתי אותו מלא מלא זמן (זה היה בחופשת הפסח).

אחר כך בבית הספר, אחרי איזה שבועיים וחצי שאלתי אותו את זה שוב והוא אמר שאני מדמיינת ושחלמתי את זה...רציתי להעיף לו בוקס.

ששאלתי את ט' היא אמרה שהיא לא זוכרת, טוב זה הגיוני כי היא ישנה כל הנסיעה.

בתכל'ס עכשיו אני לא מבינה למה לא עמדתי על שלי ופשוט העפתי אותו משם וקראתי למדריך. אולי כי פחדתי...

אבל אם חס וחלילה זה יקרה לי שוב, אני יודעת שאני פשוט יגיד לא! כי עכשיו אני מצטערת על זה...

 


לסיפורים (נא לצרף כינוי):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 7/6/2007 17:01   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באוטובוס, באלימות, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בין ילדים, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת, למה לא התלוננתי  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/7/2007 23:43
 



שמתי יד על הרגל וניסיתי לדחוף את היד שלו ממני בכוח


ל-tangerine קרו שלושה מקרים. בראשון מדובר בחשש המוכר מפני גברים במכונית שנועצים בך עיניים (גם אם לא בהכרח מדובר בהטרדה), בשני - גבר "נרדם" לידה באוטובוס כדי שלא תוכל להגיד לו כלום כשהוא שולח ידיים, ובשלישי - מורה בחדר כושר תקע בה מבטים של סוחר בשר.

 

אני קוראת פה כבר זמן מה, ואפילו מזדהה עם חלק מהסיפורים... אז אני אוזרת עכשיו אומץ ואספר על 3 מקרים שקרו לי...

 

הפעם הראשונה הייתה בכיתה י' או י"א, הייתי עם חבר שלי באירוע של המשפחה שלו באזור התעשייה בעיר שלנו... רבתי איתו ויצאתי החוצה, ישבתי על השפה של הכביש מחוץ לאולם, כשפתאום עצר לידי רכב שהנהג שלו היה נראה קצת חשוד... אני לא יודעת אם באמת הייתה לי סיבה להילחץ, כי ישר אחרי שהוא הסתכל עליי הרמתי טלפון לחבר שלי והתחלתי לבכות לו שיבוא לפגוש אותי כי אני מפחדת. חצי מהשיחה נראה לי שבכיתי ולא דיברתי ורצתי מהר מהמקום לכיוון האולם, והאיש נסע משם לבסוף. אז אולי זה לא כזה רציני כי לא באמת קרה לי משהו, אבל זה היה יכול להיגמר לגמרי אחרת.

 


 

מקרה שני קרה בכיתה י"ב, כשנסעתי לפגוש את חבר שלי בעיר אחרת. התיישבתי ליד החלון באוטובוס וליד התיישב איש שמן (אני לא מוצאת מילה אחרת שתתאר אותו). הוא היה מבוגר, אני מעריכה שהוא היה כבן 60. כבר כשהוא התיישב לידי שמתי לב שהוא נצמד אלי יותר מדי, וחשבתי או שניסיתי לשכנע את עצמי שזה רק כי הוא שמן.

 

כבר בתחילת הנסיעה הוא נרדם ולא יכולתי שלא לשים לב שהיד שלו מחליקה לכיוון איבר המין שלי. חשבתי שאולי זה בגלל הנסיעה, אבל בשלב מסוים כשניסיתי לדחוף את היד שלו ממני ושמתי לב שהוא מתנגד, הבנתי שזה בכוונה, וכנראה שהוא לא באמת ישן אלא רק מעמיד פנים. שמתי את ידי על הרגל שלי וניסיתי בכוח לדחוף את היד שלו ממני אבל לא הצלחתי... ניסיתי להתעסק בדברים אחרים: קראתי ספר, הסתכלתי החוצה מהחלון ורק התפללתי שהנסיעה הזאת תיגמר כבר. הנסיעה נמשכה בערך שעה, אולי יותר, וכל הדרך התאמצתי להרחיק את ידו ממני. עצרתי בכוח את הדמעות שלי.

 

בשלב מסוים הסתכלתי עליו כדי לזכור טוב טוב איך הוא נראה, וכל כך רציתי לעוף משם, לעבור מקום, או שאולי מישהו ישים לב למה שקורה. כמובן שזה לא קרה. אני לא יודעת למה לא היה לי אומץ  לצעוק עליו או משהו כזה. לבסוף, כשהגעתי לתחנה המרכזית באותה עיר, ישר ברחתי מהאוטובוס, כיביתי את הפלאפון ולא הודעתי לחבר שלי על זה שאני לא באה. תפסתי ישר אוטובוס הביתה. כשהגעתי, ישר התקשרתי לידיד שלי. נפגשתי איתו וסיפרתי לו מה קרה. אז נשברתי ובכיתי המון. מאז אני לא יושבת יותר באותו מקום באוטובוס ואני יותר לחוצה תמיד כשאני ליד אנשים, כי אני תמיד חושבת שהם רוצים לעשות לי משהו. (לא זכיתי לשום אמפתיה מהחבר שלי לאחר שהוא שמע על המקרה, יותר הזיז לו שלא באתי לפגוש אותו, אבל זה כבר לא קשור).

 


 

והמקרה השלישי שפחות נחשב להטרדה, זה מאמן אחד אצלי בחדר כושר שהציק לי במשך חצי שעה וניסה להתחיל איתי, וחקר את הגוף שלי מילולית וגם בעיניים כאילו אני בשר שמוצע באיטליז. הוא היה כבן 35 והגעיל אותי שהוא מנסה להתחיל עם קטינה. מאז אני מנסה להתחמק ממנו כשאני מגיעה לשם, והוא מציק לי הרבה פחות.

 


 

אני מניחה שיחסית היה לי מזל בכל המקרים שלי. ואני משתדלת לא לייחס להם יותר מדי חשיבות. רק בנות (וגם בנים) - תשמרו על עצמכן/ם ותקבלו את האומץ שלי לא היה להעיר אם משהו כזה קורה.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 7/4/2007 18:33   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, באוטובוס, בין מורה לתלמיד/ה, במכונית, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, התלוננתי ו-כלום, אקטואליה, ביקורת  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Xx3DxX ב-12/4/2007 19:23
 



לא הבנתי למה הוא נשען עלינו כשיש מקומות פנויים באוטובוס


כשש' נסעה עם חברתה באוטובוס, גבר זר אונן עליה ואף ניסה להסית את שאר הנוסעים כנגדה.

 

שמי ש' (שם בדוי) והייתי רוצה לספר סיפור שקרה לא מזמן לי ולחברה שלי ג' באוטובוס. אני רק רוצה לציין שלפי דעתי הסיפור הזה שולי יחסית למה שכתוב כאן, אך זה השאיר לי סוג של צלקת.

 

אני וג' החלטנו להבריז מהשעה האחרונה בבצפר (כי למרות שזה היום הכי קצר, החלטנו ששווה לוותר על השעה הזו) ולקחנו קו אוטובוס לקצה השני של העיר, לבקר חברים מתיכון אחר ולאחר מכן ללכת איתם לקניון הקרוב. אז עלינו על הקו והתיישבנו במקומות שליד הפתח מאחורה. פתאום, אדם מבוגר עלה לאוטובוס. הוא נעץ בי מבטים וחייך אלי. יש לציין שהמראה שלו עוד טרי לי בראש, אני זוכרת את הפרצוף שלו - ג'ינג'י מקריח פוזל עם משקפיים עגולות. אני זוכרת גם שהוא לבש סוג של אימונית.

 

בקיצור, לאט-לאט ירדו האנשים מהאוטובוס ופתאום הוא בא לכיווני ולכיוון ג'. הוא נשען על שני עמודים וסגר את היציאה שלנו. כבר אז נתתי מרפקים לחברה שלי, כי די חשדתי בכוונות שלו. לא הבנתי למה הוא נשען עלינו כשיש עוד לא מעט מקומות באוטובוס. פתאום ראיתי מה הוא עושה: ידו היתה בתוך מכנסיו והוא התחיל לאונן, עלי! הוא פשוט נשען עלי ופאקינג אונן! ואני לא יכולתי לדבר, לא יכולתי להגיד משהו, פשוט קפאתי במקום. ניסיתי לשלוח לחברה שלי מבטים ונתתי לה מרפקים וניסיתי איכשהו לדבר איתה, שיעזוב אותי! הוא גם הסריח אחר כך... אם אתם מבינים למה אני מתכוונת.

 

בכל מקרה, אחרי זה הוא הלך ליד הפתח האחורי של האוטובוס, קפץ תוך כדי סידור המכנסיים שלו וחזר לאותו המקום, להישען עלי. חברה שלי שלחה בו מבטים זועמים ופתאום הוא שאל אותה מה הוא עשה שהיא מסתכלת עליו ככה. היא ענתה שהוא יודע מה הוא עשה לפני כמה רגעים, ואני הייתי על סף דמעות. הוא המשיך ושאל מאיפה אנחנו, אם אנחנו לומדות בתיכון מסוים (חברה שלי לבשה תלבושת בצפר) וחברה שלי צרחה עליו שהוא פסיכי חולה נפש. כל הנוסעים בהו בנו. הוא הלך למושב שמאחורי הנהג וסיפר לאלה שלידו שקראנו לו פסיכי והסתובב ותקע בנו מבטים והוציא לנו לשון. לא יכולתי לשאת זאת עוד. חברה שלי רצתה לפנות לנהג אבל אמרתי לה שאין טעם ושפשוט נרד משם. אז ירדנו תחנה לפני.

 

לאחר שביקרנו את חברים שלנו, הלכנו לקניון ופתאום קלטנו את אותו האדם מנסה לעשות דברים עם בנות אחרות והיינו מזועזעות. סיפרתי לחבר שלי מה קרה איתו (כי חבר שלי לומד בתיכון שהלכנו לבקר בו) והוא רצה להרביץ לו והעדפתי שהוא ישאיר את זה ככה. אמא שלי גם הגיעה למקום אחר כך כדי לאסוף אותי וביקשתי ממנה מפורשות שתעזוב את זה ככה. הדבר שהכי עודד אותי זה מה שאמא שלי אמרה לי, שאני לא היחידה שמרגישה ככה- 95% מהבנות מוטרדות מינית. ככה שלפחות עכשיו אני יודעת שאני לא לבד. במיוחד לא אחרי ששמעתי שחברה של ג' הוטרדה על ידי אותו הבחור.

 

אז כל מה שאני רוצה שתלמדו מהסיפור שלי זה שלא תעשו כמוני - אמנם אתן לא חייבות להתלונן אם אתן לא רוצות (כמו שאני לא רציתי, לא הרגשתי צורך להתחיל לנפח את הסיפור למימדים גדולים יותר ממה שהוא) אך לפחות תזעקו לעזרה! תעשו משהו! אל תקפאו במקום ואל תתנו לבנאדם כזה בכלל להתקרב אליכן!

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/3/2007 17:47   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
107 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אווה מריה. ב-8/4/2007 14:34
 



בזריזות הוא העביר את ידו על איבר מיני


"הטרדות שבשגרה" העלתה לכאן מספר סיפורים, מהכבד אל הקל...

 

הסיפור שלי מורכב מכל מיני מקרים קטנים שעברו עליי ולא ייחסתי להם הרבה חשיבות חוץ ממקרה אחד שקצת שהשפיע עליי לתקופה מסויימת.

 

מקרה ראשון-

זה הדבר שהשפיע עליי הכי הרבה ולדעתי הוא גם הכי "קשה" שהיה לי (ביחס לדברים שקורים לאחרות זה שטות, אבל בכל זאת עליי זה השפיע נורא). זה קרה בכיתה ו'. הייתי קטנה, בת 11, בזמנו למדתי בבית ספר חרדי, נו, אלה עם התלבושות המוזרות... ובכל זאת כבר ידעתי הכל על מין - ה כ ל. לקחו אותנו לטיול לימודי לגבעת התחמושת וסיפרו לנו מה התחולל שם ועשו לנו מין סיור קטן כזה (גבעת התחמושת למי שלא יודע זה מקום בו התחוללה מלחמת יום הכיפורים ובה נרצחו המון חיילים. בגבעת התחמושת יש מין מבוך תת קרקעי עם "מערות" - זה חורים כאלה במבוך שמהם החיילים היו יורים על הערבים...). אחרי הסיור וההסברים, נתנו לנו לטייל באופן עצמאי במבוך ובמערות ולחפש שם רמזים לפעולה שאירגנו לנו (לא חשוב עכשיו). אז כמו שאמרו לי, התחלתי לחפש רמזים! ובהתחלה נורא נהניתי והסתובבתי במערות ונורא התרשמתי!

 

ואז, הגעתי לנקודה שבה יש "תקרה" למבוך. ברוב המבוך ראו שמים, זאת אומרת שאין תקרה אלא רק שני קירות - קיר בצד ימין וקיר בצד שמאל. בכל המבוך בנאדם שעמד מלמעלה ראה מה מתרחש בפנים. ורק בנקודה שאליה התקרבתי, אי אפשר היה לראות כלום מלמעלה כי היתה ת ק ר ה. בנקודה זו היה גם "חור-מערה" שנכנס לתוך האבן וממנו ירו החיילים, כבר די מפחיד, לא? אני לא חשבתי ככה... אבל כשראיתי גבר בשנות ה-40 או ה-50 לחייו, רזה ומוזר כזה עובר, ישר חשבתי "משהו לא טוב עומד לקרות...". הייתי ילדה חכמה מאד והרגשתי כשדברים רעים עומדים לקרות. התחלתי לחשוב אולי להסתובב וללכת בחזרה פשוט? אבל אי אפשר... הוא בא לקראתי ואני לא רוצה שהוא יהיה מאחורי כל הדרך! אז אמרתי לעצמי שאעבור אותו מהר וזהו - הוא לא יכול לעשות לי כלום! נכון?... וככה עשיתי!הבנאדם היה חכם... הוא חיכה עד שאני אכנס לנקודה שבה היתה תקרה ואז האיץ. כשעברנו סמוך אחד לשני, בתנועה זריזה בי ו ת ר, הוא העביר את היד שלו על איבר המין שלי ודחף אפילו אצבע! (הייתי בת 11!!!!!!!!). כל כך נבהלתי! יצאתי מחוץ למערות וצעקתי לכל השכבה שיצאו מהמבוך, שיש שם מישהו ממש מפחיד בפנים ש"תפס אותי בצוואר והרים אותי ונחנקתי קצת" (התביישתי לספר להן כי הן היו חרדיות...).

 

הן ממש נבהלו ויצאו... והתחילו לשאול אותי איך הוא עשה לי את זה ואני שיקרתי להן... בסוף נשברתי וסיפרתי למורה. ממש בכיתי באותו רגע. לא סיפרתי מעולם לאמא שלי, עד היום היא לא יודעת ועכשיו כבר אין טעם לספר... סתם יצער אותה. לא סיפרתי כי התביישתי :( . לאחר מכן, במשך תקופה של כחצי שנה, פחדתי מגברים גדולים ובכל פעם שאחותי הייתה קרובה לגבר ברחוב הייתי מושכת אותה ממנו ואומרת לה "למה את כל כך מתקרבת אליהם?!"  וגם אני נזהרתי להיות במרחק מטר מכל גבר...

באמת שהייתי מפוחדת, זה השפיע עלי מאד :(

אבל גדלתי קצת והתגברתי :)  ולמזלי זה לא השאיר בי שום צלקות:)

 


 

מקרה 2-

בגיל 9 קיבלתי כלב והייתי מטיילת איתו 3 פעמים ביום. במשך הזמן, איכשהו יצא שאני ועוד בנאדם שגר כמה בניינים ממני וגם לו יש כלב, שמשום מה לכלב יש אותו שם כמו של הכלב שלי, התחלנו לטייל עם הכלבים שלנו ביחד (הבנאדם היה בסביבות גיל ה50 שלו!). אני הייתי נורא תמימה וסמכתי עליו... בהתחלה זה היה כיף! באמת שהוא היה נחמד והיה לי יותר מעניין לטייל עם מישהו... אבל במשך הזמן הוא התחיל לחבק אותי וללטף לי את הלחי דברים שלא היו נעימים לי... אבל חשבתי שהוא מחבק אותי בלי כוונות רעות! רק משום שהוא אוהב אותי וחושב שאני חמודה... אם נניח הייתי אומרת משהו מצחיק קצת לדעתי וצוחקת או אומרת משהו חכם יחסית לגילי הוא היה צוחק, מחבק אותי, ואומר לי "חמודה...". בגלל זה שתקתי... חשבתי שהוא עושה את זה בתמימות... אחרי ממש הרבה זמן שמתי לב שמדי פעם הוא "מלטף" בזמן החיבוק שלו "בטעות" את האיבר האינטימי שלי... :(

 

הייתי ממש קטנה! וזה ממש הביך אותי! לא פחדתי, הייתי בטוחה שזה בטעות! :(

למזלי, היתה ועדיין יש לי אמא שבעניינים כאלה לא מפקפקת לשניה בילדים שלה. אני נורא סמכתי עליה ונורא אהבתי אותה ולמרות שקצת התביישתי, סיפרתי לה שלפעמים כשהוא מחבק אותי הוא נוגע בי קצת שם אבל אני חושבת שזה בטעות... כי הוא איש נחמד. היא התחילה לשאול אותי מתי זה קורה, איפה ב ד י ו ק הוא נגע וכמה פעמים, ואיך זה יוצא לו "בטעות". תארתי לה הכל.

והיא פשוט אמרה לי שהיא יוצאת לכמה דקות.

לא קישרתי בין הדברים...

רק שמתי לב שאחרי שסיפרתי לה, הוא אפילו לא אמר לי שלום... דבר שקצת העליב אותי... אבל כבר אז חשבתי "בטח אמא אמרה לו משהו", ואת האמת - קצת שמחתי שאני לא צריכה לטייל איתו.

כי היה קורה שהוא היה בא בלי התראה מוקדמת וצועק לי מהחלון שאני אצא לטייל איתו ועם הכלב שלי ולמרות שלא רציתי לא היה לי נעים להגיד לו לא... והייתי יוצאת...

 

אחרי כמה שנים, התברר לי שאמא שלי הלכה אליו הביתה ומול אישתו צעקה עליו שהוא חתיכת פדופיל ושיתרחק ממני ומאחותי וסיפרה הכל לאישתו שהייתה המומה אבל ראו שהיא יותר נוטה להאמין לאמא שלי מאשר לו (כנראה שלמשפחה הזאת היו בעיות). כשהכחיש וצעק שהוא לא נגע בי ושאני ממציאה שטויות(!!!), היא אמרה לו שהיא לא רוצה לראות אותו יותר ליד הבניין שלנו ושישמור מרחק מהמשפחה שלנו - היא לא רוצה לראות את הפרצוף המזוהם שלו בחיים!!! ואז היא איימה עליו... אני חושבת שזה מה שבאמת הפחיד אותו, כי כשעכשיו אני חושבת על זה - זה בנאדם שמסוגל להכל. גם כשאמא שלי הייתה בבית הוא היה קורא לי החוצה, הוא לא פחד מכלום!

לפי מה שהבנתי היא אמרה לו משהו כזה: אם היא תראה אותו עומד לידי, מסתכל עליי, קורא לי, או אפילו נוגע ב כ ל ב שלי, הדבר הבא שהוא יראה זה סורגים ותיק במשטרה! ויצאה בטריקת דלת...

אמא מדהימה יש לי :).

עד היום אני רואה אותו לפעמים ועד היום הוא מתעלם ודי פוחד. חחח

סוף טוב לא? :) :) :)

 


 

מקרה שלישי שכולל בתוכו מליון מקרים-

ליד הבית שלי, במרחק של 5 דק' נסיעה, יש קניון שבו שורצים הרבה אנשים... הם בדרך כלל יושבים בכניסה שלו ששם יש הרבה ספסלים וזה שטח גדול ויפה... ת-מ-י-ד- כשאני עוברת שם, באופן קבוע אני מקבלת "מחמאות": קרה שהייתי עם אחותי הקטנה ואיזה בחור צעק לי "איזה שדיים!" (אני יחסית קטנה ולא מפותחת לגילי... זה קרה בגיל 14 ואז נראיתי בת 12 בכלל...!). או שעברתי ואחד צעק לי "כוסיתתתתת"!!! (הוא לא מתבייש!?) אמממ.... מה עוד?.... אה! כשאני מסתובבת בלילה עם חברות בחוץ (בחופש הגדול... כל אחד עושה את זה!) ואני לא לבושה חשוף או משהו (וגם אם אני כן לבושה ככה, ואני לא... באיזה זכות הם צועקים?!) עוברות מכוניות עם בחורים והם צופרים וצועקים לי כל מיני הערות מגעילות וחורשים עליי מלמטה למעלה. איכסס גועל נפש!

 

מקרה רביעי-

באוטובוס בקו 25 יש בנאדם קצת משוגע שתמייייייייד  עומד. אפילו אם יש איפה לשבת וצועק ומגדף (עד היום) את אריאל שרון (שיתבייש!!!) למרות שזה לא מכוון רק אליי זה בכל זאת דוחה- כל פעם שאישה עולה או יורדת מהאוטובוס הוא מסתכל עליה במבט מפשיט ומגעיל כזה שבא לך לסטור לו....

 

***

וזהו... זה המקרים שהצלחתי להזכר בהם בשביל לכתוב פה קצת :( חכו עוד שנה אני יבוא עם עוד כמות.... (עכשיו אני בת 15)

למרות שהם לא השאירו בי שומדבר, שום טראומה,טפו טפו טפו!  אני חושבת שחשוב שאנשים, במיוחד גברים, יהיו מודעים למה שקורה... כי גם הבנות הכי חמודות, הכי תמימות, הכי כאלה שלא יעשו להן כלום – אחותך, אמא שלך, דודה שלך, אפילו שכנה שלך, כולןןןן עברו הטרדות כאלה.

כ = ו = ל= ן = !

גם אם אתה חושב שאחותך חזקה או לא נראית מספיק טוב וכולי, תהיה בטוח שכזה דבר בטוח עבר עליה... אז בנים, תתפסו את עצמכם בידיים!

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 23/2/2007 19:11   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, ברחוב, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
140 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-24/5/2007 13:57
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה




479,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)