לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

כל כך מגעיל ומעצבן


או' שוב שלחה סיפור של הטרדה, הפעם גבר זר בתחנת אוטובוס

 

השנה אחרי תקופה שהרגשתי שאני משתחררת קצת, שוב פעם נופלים עליי. ישבתי בתחנה המרכזית בתל אביב באיזה 10 בלילה חיכיתי לאוטובוס שלי. הייתה לידי עוד אישה. פתאום איזה זקן אחד הגיע והתיישב לידי צמוד מידי, אז קמתי. הטעות שלי הייתה שקמתי לפינה של תחנת האוטובוס. הוא פשוט קם וסגר עלי עם היד והתחיל לדבר איתי. אני לא זוכרת כמעט כלום, מה שאני כן זוכרת זה את היד השנייה מנסה לגעת בי. נלחצתי, קפאתי, ואז הצלחתי להגיד תלך ממני. ברגע שאמרתי את זה האישה שלידי התעוררה לחיים והסתכלה והוא ברח משם. לא זוכרת איך הוא ניראה, לא זוכרת כלום. ממש עיצבן אותי שמי שהייתה שם לא שמה לב אפילו מה קורה סביבה. זה היה כל כך מגעיל ומעצבן, הסיטואציה הזאת, מקווה שאף זבל לא יבוא אליי שוב.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:43   בקטגוריות אדם זר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
177 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של EMMA~ROBIN ב-11/7/2011 01:21
 



היינו עדיין תמימות ולא הבנו


א' בת ה13 שלחה מספר מקרים של הטרדה שקרו לה
 
מקרה 1:
לפני 3 שנים או קצת יותר.. יצאתי עם חברה שלי ובערך ב8 בערב שהלכתי בדרך הבייתה היא ליוותה אותי כי זה היה רחוב חשוך והיה מפחיד לעבור שם ....
הלכנו ועבר ליידנו איש מוזר שלבש מעיל גדול שהגיע לו עד הברכיים , וסתם מכנס ... ראינו שהוא הולך באותו כיוון ולא ממש מתרחק , החלטנו לעבור לצד השני של הרחוב והמשכנו ללכת..
הסתכלנו עליו והוא פתח את המעיל והוא היה בגרביונים בלי תחתונים והמכנס התחיל רק מהברכיים - זאת אומרת שהמכנס היה ממש למטה וראו את המהשמו שלו...
נבהלנו והתחלנו ללכת מהר והוא הלך אחריינו .. ובסוף הגענו לרחוב הראשי והוא הלך , ואני הלכתי הבייתה וחברה שלי חזרה לרחוב הזה כי היא גרה שם והיא סיפרה לי שהוא רדף אחריה והיא נפלה , אז היא בעטה בו והמשיכה לרוץ הבייתה .
ואחרי זה ראינו אותו עוד כמה פעמים .. פעם אחת בפארק , ישבנו על הספסל והוא היה למעלה על מן גבעה קטנה כזאת .. הוא הסתכל עליינו ואז הוא התחיל לאונן ונבהלנו והלכנו משם .
ופעם אחת שהלכתי לחוג הוא ישב באיזה קיוסק וכשפניתי לרחוב שלא היו שם אנשים הוא הלך אחריי ועקב אחריי עד החוג , אבל למזלי הייתה שם אישה זקנה אחת אז אמרתי לה שמישהו עוקב אחריי והיא הלכה איתי עד החוג (הוא לא היה ממש רחוק..) והאיש הזה נעלם , מזל שהיא הייתה שם אחרת לא יודעת מה היה קורה..
 
מקרה 2:
מכירים את החנויות האלה של ההכל ב2 שקל? וכאלה .. אז שנה שעברה אני וחברות שלי הלכנו כל הזמן לחנות הזאת והיה שם מוכר נחמד .. (לפחות הוא נראה ככה)
ואחריי כמה פעמים שהיינו באות לשם וכבר הכרנו אותו .. הוא ניסה לגעת בנו כשלא היו אנשים בחנות ,
חברה שלי עבדה שם והיא סיפרה שהוא נוגע בה וכאלה .... אמרנו לה שתפסיק לעבוד שם והיא לא רצתה כי היא הרוויחה כסף .
היא סיפרה שפעם אחת היא באה לחנות ואז הלכה לשירותים וראתה שם מזרק .. ומאז שהיא ראתה את זה היא לא עבדה שם יותר , וראינו הרבה בנות אחרות שעובדות שם .
ופעם אחת שבאתי לבד אליו לחנות , לא היו אנשים והסתכלתי עגילים .. הוא בא אליי מאחורה ונצמד אליי ואמר לי "אפשר לגעת לך בשיער?"
ואמרתי לו "לא אני לא אוהבת שנוגעים לי בשיער" והרגשתי אותו ממש צמוד אליי והוא המשיך לגעת לי בשיער .. אז אמרתי לו שיפסיק והתעצבנתי עליו שילמתי והלכתי משם מהר .
 
מקרה 3:
לפני זה , הייתה עוד חנות של 2 שקל ליד הבית שלי שאותה חברה ואני היינו באות לשם כל הזמן וגם עבדנו שם ... והמוכר היה נחמד והכל , היה שם מן חדר כזה שנכנסים אליו דרך איפה שתמיד נמצא המוכר וזה... אז הוא לקח אותנו לחדר וישב על הכסא ואנחנו סתם הסתכלנו בכל מני דברים , ואז הוא לקח אותי והושיב אותי עליו והתחיל לגעת בי .. וככה גם עם חברה שלי אבל זה עוד היה מזמן והיינו עדיין תמימות ולא הבנו .. וסיפרנו את זה לאמא שלי והיא רצתה להגיש תלונה במשטרה והסבירה לנו שזה מסוכן ואסור מה שהוא עושה ושלא נבוא לחנות שלו יותר .
 
וזהו ... ובזמן האחרון , אני בטוחה שזה קורה להרבה בנות , אני הולכת ברחוב ונהג מהאוטו צופר לי או מסתכל עליי .. ויש כאלה שעוצרים את האוטו ומתחילים לנסוע לאט ומסתכלים , ואומרים משו אבל אני מתעלמת וממשיכה ללכת .
 
בנות , על כל דבר שקורה לכן אל תשתקו , תספרו להורים , לחברים שאתם סומכים עליהם , ואם זה משו חמור אז תפנו למשטרה.

לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:19   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בעבודה, דעת הקהל, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אלה:) ב-25/10/2007 14:11
 



קוראים לי פרנואידית


למורן קרו מספר מקרים, והיא בחרה לשתף אותנו בשניים - אחד מהילדות ואחד שקרה לאחרונה, באוטובוס

 

ההטרדות המיניות החלו מגיל צעיר כשהייתי בערך בת 6. הייתה לי חברה בשכונה בגילי וסבא שלה היה נוהג לשבת על ספסל מתחת לביתם בשכונה.

כל יום כשראיתי את סבא של חברה שלי יושב מתחת לבניין, רצתי החוצה אליו לשאול אם היא יכולה לצאת לשחק.

תשובתו הייתה דומה יום אחר יום. "בואי שבי לי על הברכיים שלי ואחר כך נוכל לקרוא לה ביחד".  הייתי יושבת על ברכיו בתמימות והוא הצמיד אותי אליו והחל להקפיץ אותי. לפעמים הוא קצת הכאיב לי אבל תמיד הרגשתי את איבר מינו מתקשח ומועבר על הגוף שלי.

לפעמים כשהיו אנשים בשכונה הוא היה פשוט אומר לי להסתלק ולא להפריע לו.

זה קרה יום יום במשך חצי שנה עד שנה. עד שאני וחברה שלי רבנו ומצאתי חברות חדשות.

כשאני נזכרת בו כיום אני נגעלת ממנו ואפילו יותר ממני כיוון שידעתי מה מתרחש למרות גילי ולא עשיתי כלום בקשר לזה, לפחות להפסיק לשאול אותו.

הסיפור השני קרה ממש לפני שנה. הסיפור הזה מוכיח שמקרי אונס והטרדות מיניות לא קורים רק ברחובות חשוכים אלא גם במקומות שיש בהם אנשים. ממש מתחת לאף שלהם.

הייתי בנסיעה באוטובוס מעיר אחרת לעיר שלי. באותו יום הייתי הרוסה. גיליתי שחבר שלי בגד בי עם חברתי הטובה ובנוסף גם, העיפו אותי מהביצפר שלי. הייתי הרוסה כי כל חיי וחבריי היו שם ואני וחבר שלי היינו בקשר כמעט שנה.

עליתי לאוטובוס ומיד שמתי את האוזניות עם המוזיקה שלי. לא לקח הרבה זמן עד ששוב הדמעות החלו לרדת.

בזמן הזה גבר בסביבות שנות ה-40 שלו עבר בין הכיסאות כדי למצוא מקום. הוא הסתכל עליי במשך כמה שניות, חייך והתיישב לידי.

התעצבנתי מכך שלא נתן לי לשבת לבדי בפרטיות [יחסית] ודווקא התיישב לידי כאשר היו מקומות פנויים אחרים.

במשך הנסיעה נרדמתי.

פתאום התעוררתי בבהלה וגיליתי שידו של הגבר נוגעת באיבר מיני ומעסה אותו. העפתי במהירות את ידו ודרשתי שיעזוב אותי.

לאחר כמה שניות הוא החל ללטף את הכתף שלי ולחש לי "בואי אני אעשה לך נעים. את תשכחי את כל הצרות שלך."

באותו רגע נבהלתי נורא וצעקתי עליו שיפסיק לגעת בי ושיעבור מקום. גבר אחר שישב לא רחוק מאיתנו שמע זאת ואיים עליו שיעבור למקום אחר. כך הוא עשה. לא ראיתי לאן הוא עבר ולכן נשארתי בפרנויה כל הנסיעה. הסתכלתי לכל הכיוונים כדי לבדוק שהוא לא מסתכל עליי.

כשירדתי מהאוטובוס הוא עקב אחרי ואמר לי "אני רוצה להתנצל. בואי אני אזמין אותך לכוס קפה."

באותו רגע תפסתי את התיק שלי ורצתי לתוך התחנה המרכזית שמלאה אנשים.

מאז אותו מקרה אנשים תמיד קוראים לי פרנויאידית. אך אני רק מנסה להמנע כמה שיותר מקירבה אל אנשים זרים.

אני חייבת לציין שאלו לא המקרים היחידים.


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 12:08   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, באוטובוס, בהסכמה/בדרכי נועם, בזמן שישנת/התמסטלת, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Miss Murder ב-5/11/2009 22:34
 



הייתי עדה


היי, זה מקרה של הטרדה, הוא לא קרה לי, אבל אני הייתי עדה ..

זה היה באחד מימי השביתות שהיו השנה , והחלטתי ללכת עם חברה בבוקר לסרט, הלכנו והקניון היה ריק, אולי רק כמה אנשים, נכנסנו לקולנוע וראינו בשורה האחרונה באמצע (איפה שיש שתיי מושבים שמלפניהם אין כלום) וראינו איש בסביבותגיל ה-45-50 מנשק ילדה בערך בת 14. שהיא הייתה בכיתה שלנו בערך בכיתה ג'.

הוא לא סתם נישק אותה, הוא ממש עלה עליה עם כל הגוף ונישק אותה בהתלהבות והנערה לא זרמה או משהו כזה, אבל לא היה נראה שהיא כל כך סובלת.

שהם קלטו שאנחנו מסתכלות עליהם האיש הפסיק והתיישב בכיסא שלו כאילו כלום והנערה הזילה כמה דמעות וראו עליה שהיא ממש רועדת ובלחץ.

ממש לא ידענו מה לעשות, אם לקרוא למישהו או לא. או שזה לא עינייננו וזה בהסכמה.

ממש פחדתי שהאיש יתקוף אותי ואת החברה שלי אם הוא יקלוט שאנחנו הולכות לספר על זה למישהו.

וגם אם היינו אוזרות אומץ והולכות לדווח, מה בדיוק נגיד כאילו? "אמממ סליחה יש שם איש שמנשק נערה!" כאילו מה הקטע? אם זה בהסכמה ?

אבל זה ממש לא היה נראה בהסכמה. החברה שלי אמרה שזה לא ענייננו ושנעזוב את זה. אבל ממש הרגשתי צורך להגיד למישהו כי לא באמת הגיוני שהוא ינשק אותה ככה.

החלטנו שנכחה לסוף הסרט ונראה מה יקרה. מידי פעם הסתכלתי עליהם (אגב, היינו לבד באולם הקולנוע), והם ישבו וראו את הסרט..

כשנגמר הסרט הסתכלתי עליהם. האיש הסתכל על הנערה, ונתן לה נשיקה בשפתיים והיא קמה. הוא הושיב אותה ונתן לה עוד נשיקה, והיא שוב קמה ורצה במורד המדרגות. האיש נשאר לשבת שם כמה דקות (ובינתיים חברתי ואני אספנו את הדברים שלנו.

אחרי איזה 2 דקות קמנו ובאנו ללכת ואז הוא קם.

פחדתי שהוא יבוא לנשק אותנו או משהו אז תפסתי את החברה שלי ביד ורצנו אל מחוץ לקניון וכבר היו שם המון אנשים אז לא נלחצתי כי ידעתי שהוא לא יעשה דברים כאלה מול אנשים.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

נכתב על ידי , 28/9/2007 11:51   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, באלימות, הכל יכול היה לקרות, למה לא התלוננתי  
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/10/2008 22:06
 



מה הוא כבר רצה ממני?


לש' קרו מספר מקרים לא נעימים כשהיא הלכה לה ברחוב
 
מקרה ראשון שהייתי בכיתה ז'.
הלכתי עם ההורים שלי באיזשהו מדרחוב בראשון והיה קטע שנשארתי לבד מאחוריהם ומלא חנויות ואנשים מסביבי, סתם הסתובבתי, הסתכלתי,
פתאום בא איש עוצר לידי עם אוטו (סביבות ה50),
הוא עשה לי סימן של בואי עם האצבע
אבל אני עיקמתי גבה "כאילו, מה אתה רוצה?"
והלכתי,
אחר כך המשכתי ללכת והרגשתי שעדיין מסתכלים עליי, אוח כמה שאני שונאת את ההרגשה הזאתי
הסתובבתי, וכן- הוא עדיין היה שם עם האוטו עוצר ומחכה לי,
אז כבר רצתי להורים שלי ולא הסתובבתי יותר לכיוון שלו מאחורה שם חנה עם האוטו.
 
מקרה שני גם כיתה ז',
הלכתי הביתה ברגל וחזרתי לבד,
זה רחוב חד סטרי-
נכנסת מכונית לרחוב החד סטרי ולצד שאסור למכוניות לבוא,
הבחור בערך בן 20,
שואל אותי |"אפשר לשאול אותך שאלה"
אמרתי לו אממ כן חשבתי כבר ישאל אותי איזה רחוב או משהו,
הוא שאל אותי בת כמה אני,
ואמר שאני הכי יפה בעולם שהוא רואה אותי הרבה עוברת כאן ובלה בלה לבה,
מאוד פחדתי והמשכתי ללכת, אבל הוא נסע בקצב של ההליכה שלי,
ומתי שעצרתי הוא עצר גם,
קיצר זה נורא הפחיד, אבל אני הייתי ונשארתי מאוד פיקחת ועשיתי את עצמי פשוט נכנסת לאיזה בית כביכול שלי ואז הוא נסע.
 
 
מקרה שלישי גם עם מכונית, כיתה ו נדמה לי,
 
אדם עובר בערך בן 30 ופשוט קורץ לי ונותן לי תמבט הכי מפשיט שיכול להיות.
זה לא נקלט! אני כולה בת 12.
מה הוא כבר רצה ממני?
 
למזלי המקרים לא התפתחו לשלב יותר מתקדם,
בנות תהיו פיקחות!! כל הזמן!!!

לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:16   בקטגוריות אדם זר, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
68 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של *~~N@ughtyC@t~~* ב-13/1/2008 16:21
 



בדרך לבריכה


 
הייתי אז בת 10 נראה לי והלכתי לבריכה ששם קבעתי עם חברות.
מאחורי נסע על אופניים נער בן 12. נבהלתי ממנו והתכלתי לרוץ ממנו, והוא התחיל לנסוע אחרי, ואז החלטתי לרוץ דרך המדרגות כי במדרגות הוא לו יוכל לרדת עם האופניים שלו. אבל הוא זרק את האופניים שלו על המדרכה ורץ מהר אחרי, הוא תפס אותי והצמיד אותי לקיר והתחיל לגעת לי באיבר המין ולשפשף את איבר המין שלו באיבר המין שלי.
אני לא צעקתי ולא צרחתי, עמדתי שם קפואה ופשוט בכיתי. מזלי שירדה באותם מדרגות אישה שהבריחה את אותו נער. אני כבר לא הלכתי לבריכה, פשוט חזרתי הביתה ובדרך לא הפסקתי לבכות. גם כשהגעתי הביתה ואימא שלי שאלה מה קרה אמרתי לה שרבתי עם חברה, וכשחברות שלי שאלו למה לא באתי לבריכה אמרתי שאימא שלי לא הרשתה לי ושכחתי להתקשר אליהם.

היי כולם
אני מצטערת מאוד על ההעדרות הארוכה, אני יודעת שזה ממש ממש לא בסדר מצידי. היו לי כמה וכמה בעיות בחיי האישיים שמנעו ממני גישה לכאן. אני מקווה בכל ליבי שאצליח להחזיר את הבלוג בחזרה למסלול ולעדכן כמה שיותר, אם כי סביר להניח שכעת זה יקרה לעיתים רחוקות יותר - בערך אחת לשבוע. כרגע אני מתכוונת להפציץ מעט, כדי לכפר על הפער הנורא שפתחתי בתור הסיפורים. חג שמח לכולם, שנה של סובלות חברתית והתעוררות במודעות החברתית, ואולי, רק אולי, גם התחלה של תנועה לשיפור המצב.
ענבר
לסיפורים (נא לצרף ניק):
 
נכתב על ידי , 28/9/2007 09:53   בקטגוריות אדם זר, באלימות, בין ילדים, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
2 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישל ב-7/10/2007 13:44
 



שלושה מקרים


ל"מיכל 15" קרו לפחות 3 מקרים של הטרדות, שהיא מחשיבה כקטנות אבל בכל זאת היא רוצה לפרוק אותן

 

מקרה ראשון: 

 

לפני שנתיים [כיום אני בכיתה ט'] כשחזרתי הבייתה מהבצפר, עברתי דרך החנייה שליד הבית. זה מקצר את הדרך. בכל אופן, ליד מכונית ספורט קטנה היו שם שני גברים, וממש כמו בסרטים, אחד היה גבוה ורזה והשני נמוך ושמן. התחלתי לשרוק לעצמי, לא מתייחסת אליהם כ"כ, כשלפתע הגבוה מתחיל לשרוק איתי. שמתי לב שהוא מתחיל ללכת אחרי, והגברתי את הקצב. אח"כ פשוט התחלתי לרוץ מלחץ, והבנאדם אחרי. למזלי, האדם השמן קרא לגבוה והוא הלך.

 

מקרה שני:

 

הייתי נתונה תחת לחץ. אני לא יודעת אם אפשר לקרוא לזה הטרדה, אבל בכל זאת: הכרתי פעם מישהו שהוא נחשב דיי מפוקפק, ובפגישה השלישית שלנו הוא רצה להתנשק. אמרתי לו שאני לא יודעת ושאני אחשוב על זה [להתנשק=חברים]. הוא אמר "כמה זמן?" וחייך. לבסוף הסכמתי, אבל זה לא היה מאהבה. הוא דיי הכריח, אם אפשר לומר. הוא לחץ עלי בדרכו שלו. באמצע הנשיקה התנתקתי ממנו, וראיתי שהתאכזב. למזלי, לא חזר על המעשה.

 

מקרה שלישי:

 

ביסודי, אני וחברה שלי פעם חצינו כביש. ועברנו ליד מקום של פועלים, כשאחד מהם מסתכל עלינו. פתאום הוא יצא מהאיזור והחל לרדוף אחרינו, במטרה לעשות לנו דברים לא נעימים. ואנחנו, שתי ילדות יסודי תמימות [ולחוצות מאוד] התחלנו לרוץ ממש מהר. הוא רדף אחרינו ורץ מהר, אבל למזלנו הבית של חברתי היה קרוב ונכנסנו. בנקודה הזאת הוא עצר וברח.


כתובת לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 13/7/2007 17:23   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בינו לבינה, ברחוב, הכל יכול היה לקרות  
117 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של מישהי עם סיפור דומה ב-19/8/2007 00:51
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה




479,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)