לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

"אם היית נחמדה הייתי מוכן לעשות לך טובה"


הדבר האחרון שסטודנטים היתה צריכה כשחזרה מעט שתויה ממסיבה זה שנהג המונית יתחיל להציע לה כל מיני הצעות לבלות עמו את הלילה.

 

רציתי לשתף את קוראי הבלוג ב"תענוג" המפוקפק שעברתי בליל פורים. כרגיל, שום דבר שהולך למשטרה, אלא עוד הוכחה לזה שמעט מדי אנשים מבינים את ההבדל בין מחמאות להטרדות.

 

הייתי במסיבה, שתיתי, נהניתי וכו'. החבר שלי לא יכול היה לבוא איתי, ומכיוון שידעתי מראש שאני הולכת לשתות, הגעתי עם חברים ובדרך חזרה לקחתי מונית. כשעליתי על המונית כבר לא הייתי שתויה בכלל, למעשה כאב לי הראש וכנראה שהנהג שם לב לזה שאני לא מרגישה כל כך טוב. הוא שאל בנחמדות אם הכל בסדר, אמרתי לו שכן. הוא ניסה לפתח איתי שיחה לגבי מה עשיתי באותו ערב, אם הייתי במסיבה ואם נהניתי, ואני עניתי תשובות מנומסות אבל קצרות וענייניות (חשבתי שבטח משעמם לו, אבל לא הייתי במצב-רוח לפתח שיחה).

 

ואז פתאום הוא שאל אותי: "אז איך זה שיצאת מהמסיבה לבד? חשבתי, מישהי כמוך, בטח תצאי אם איזה בחור ללילה". הייתי קצת המומה, עם כל הכבוד - זה ממש לא עניינו (ומה זה לעזאזל "מישהי כמוני?"). אמרתי לו שהחבר שלי מחכה לי בבית (תשובה שהוכיחה את עצמה בעבר). ואז, במקום להניח לי, הוא התחיל להפציץ אותי בשאלות.

 

"אז יש לך חבר?" (כן), "כמה זמן אתם ביחד?" (הרבה). "אם הוא חבר שלך אז למה הוא לא בא איתך למסיבה?" עניתי משהו בנוסח "מה זה משנה למה", והוא, במקום להבין את הרמז (אני לא מעוניינת בשיחה), אמר: "נראה לי שמזמן כבר לא הזדיינת עם החבר שלך, אחרת לא היית מסתובבת עם כזה פרצוף חמוץ". לקח לי שניה לעכל את מה שהוא אמר, ואז אמרתי לו בתקיפות שזה לא עניינו ושאני מבקשת שיניח לי בשקט. חשבתי שזה יסיים את העניין, אבל בתגובה הוא צעק עליי "תגידי, מה הבעיה שלך, אני בסך הכל מנסה לדבר איתך, אם היית קצת יותר נחמדה, עוד הייתי מוכן לעשות לך טובה, אבל נראה לי את אחת שלא נותנת".

 

ביקשתי ממנו שיעצור מיד את המונית (זה כבר היה במרחק הליכה מהבית שלי והעדפתי ללכת ברגל מאשר להמשיך את הנסיעה עם הפסיכי הזה) ואחרי ויכוח קצר שבו הוא אמר שהוא לא מתכוון לעצור ואני הודעתי לו שיעצור או שאני פותחת את הדלת, הוא עצר את המונית, ואני שילמתי ויצאתי. כשהייתי בחוץ, עשיתי סוף סוף את מה שרציתי להגיד לו מההתחלה, ופחדתי לעשות כשהייתי בתוך הרכב שלו: אמרתי לו שהוא סוטה מגעיל. ורצתי הביתה. כמובן שזה לא עזר לי לא להרגיש זוועה ביום שאחרי.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 28/4/2007 20:48   בקטגוריות אדם זר, אצל המומחה, במכונית, בזמן שישנת/התמסטלת, במסיבה, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, למה לא התלוננתי, מילים כדרבנות, סרחו, אקטואליה, ביקורת  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אילנה ב-30/7/2007 15:50
 



שמתי יד על הרגל וניסיתי לדחוף את היד שלו ממני בכוח


ל-tangerine קרו שלושה מקרים. בראשון מדובר בחשש המוכר מפני גברים במכונית שנועצים בך עיניים (גם אם לא בהכרח מדובר בהטרדה), בשני - גבר "נרדם" לידה באוטובוס כדי שלא תוכל להגיד לו כלום כשהוא שולח ידיים, ובשלישי - מורה בחדר כושר תקע בה מבטים של סוחר בשר.

 

אני קוראת פה כבר זמן מה, ואפילו מזדהה עם חלק מהסיפורים... אז אני אוזרת עכשיו אומץ ואספר על 3 מקרים שקרו לי...

 

הפעם הראשונה הייתה בכיתה י' או י"א, הייתי עם חבר שלי באירוע של המשפחה שלו באזור התעשייה בעיר שלנו... רבתי איתו ויצאתי החוצה, ישבתי על השפה של הכביש מחוץ לאולם, כשפתאום עצר לידי רכב שהנהג שלו היה נראה קצת חשוד... אני לא יודעת אם באמת הייתה לי סיבה להילחץ, כי ישר אחרי שהוא הסתכל עליי הרמתי טלפון לחבר שלי והתחלתי לבכות לו שיבוא לפגוש אותי כי אני מפחדת. חצי מהשיחה נראה לי שבכיתי ולא דיברתי ורצתי מהר מהמקום לכיוון האולם, והאיש נסע משם לבסוף. אז אולי זה לא כזה רציני כי לא באמת קרה לי משהו, אבל זה היה יכול להיגמר לגמרי אחרת.

 


 

מקרה שני קרה בכיתה י"ב, כשנסעתי לפגוש את חבר שלי בעיר אחרת. התיישבתי ליד החלון באוטובוס וליד התיישב איש שמן (אני לא מוצאת מילה אחרת שתתאר אותו). הוא היה מבוגר, אני מעריכה שהוא היה כבן 60. כבר כשהוא התיישב לידי שמתי לב שהוא נצמד אלי יותר מדי, וחשבתי או שניסיתי לשכנע את עצמי שזה רק כי הוא שמן.

 

כבר בתחילת הנסיעה הוא נרדם ולא יכולתי שלא לשים לב שהיד שלו מחליקה לכיוון איבר המין שלי. חשבתי שאולי זה בגלל הנסיעה, אבל בשלב מסוים כשניסיתי לדחוף את היד שלו ממני ושמתי לב שהוא מתנגד, הבנתי שזה בכוונה, וכנראה שהוא לא באמת ישן אלא רק מעמיד פנים. שמתי את ידי על הרגל שלי וניסיתי בכוח לדחוף את היד שלו ממני אבל לא הצלחתי... ניסיתי להתעסק בדברים אחרים: קראתי ספר, הסתכלתי החוצה מהחלון ורק התפללתי שהנסיעה הזאת תיגמר כבר. הנסיעה נמשכה בערך שעה, אולי יותר, וכל הדרך התאמצתי להרחיק את ידו ממני. עצרתי בכוח את הדמעות שלי.

 

בשלב מסוים הסתכלתי עליו כדי לזכור טוב טוב איך הוא נראה, וכל כך רציתי לעוף משם, לעבור מקום, או שאולי מישהו ישים לב למה שקורה. כמובן שזה לא קרה. אני לא יודעת למה לא היה לי אומץ  לצעוק עליו או משהו כזה. לבסוף, כשהגעתי לתחנה המרכזית באותה עיר, ישר ברחתי מהאוטובוס, כיביתי את הפלאפון ולא הודעתי לחבר שלי על זה שאני לא באה. תפסתי ישר אוטובוס הביתה. כשהגעתי, ישר התקשרתי לידיד שלי. נפגשתי איתו וסיפרתי לו מה קרה. אז נשברתי ובכיתי המון. מאז אני לא יושבת יותר באותו מקום באוטובוס ואני יותר לחוצה תמיד כשאני ליד אנשים, כי אני תמיד חושבת שהם רוצים לעשות לי משהו. (לא זכיתי לשום אמפתיה מהחבר שלי לאחר שהוא שמע על המקרה, יותר הזיז לו שלא באתי לפגוש אותו, אבל זה כבר לא קשור).

 


 

והמקרה השלישי שפחות נחשב להטרדה, זה מאמן אחד אצלי בחדר כושר שהציק לי במשך חצי שעה וניסה להתחיל איתי, וחקר את הגוף שלי מילולית וגם בעיניים כאילו אני בשר שמוצע באיטליז. הוא היה כבן 35 והגעיל אותי שהוא מנסה להתחיל עם קטינה. מאז אני מנסה להתחמק ממנו כשאני מגיעה לשם, והוא מציק לי הרבה פחות.

 


 

אני מניחה שיחסית היה לי מזל בכל המקרים שלי. ואני משתדלת לא לייחס להם יותר מדי חשיבות. רק בנות (וגם בנים) - תשמרו על עצמכן/ם ותקבלו את האומץ שלי לא היה להעיר אם משהו כזה קורה.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 7/4/2007 18:33   בקטגוריות אדם זר, אדם מוכר, באוטובוס, בין מורה לתלמיד/ה, במכונית, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, התלוננתי ו-כלום, אקטואליה, ביקורת  
98 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Xx3DxX ב-12/4/2007 19:23
 



עד עכשיו אני נלחצת בכל פעם שמכונית עוצרת לידי


מאז שגבר נחשף בפני א' - היא לא לוקחת סיכון ומתחמקת מכל אדם זר ששואל אותה איך להגיע לאנשהו.

 

נכנסתי במקרה לבלוג הזה ויש סיפור אחד שהעלה בי זכרונות ממשהו שקרה לי...

כשהייתי בערך בת 11 וחצי 12, אני לא ממש זוכרת, הלכתי הביתה מחוג. בדרך ראיתי מכונית שעצרה די רחוק ממני (הדרך שבה הלכתי לא צדדית או משהו אבל אין שם כמעט אנשים). כשהגעתי לשם הגבר שישב במכונית שאל איך להגיע לאיזה מקום. לא שמעתי אותו בבירור אז התקרבתי, והוא שאל עוד פעם. הפעם שמעתי את המקום אבל ידעתי ממש טוב שהוא לא נמצא בנשר אז הבנתי שהוא עובד עליי, ושמתי לב שהוא מחזיק את איבר המין שלו בחוץ וכאילו מזמין אותי להיכנס למכונית.

ישר הלכתי משם  יותר נכון ברחתי...!

 

ניסיתי להתקשר לחברה שלי אבל היא לא ענתה, מה שגרם לי לפחד עוד יותר...! אני לא יודעת למה לא התקשרתי להורים שלי, נראה לי שלא רציתי, או חשבתי שהיא לא תבין אותי, או שאולי אני לא אוכל להסביר את עצמי... ממש התביישתי ואני עדיין מתביישת, עד עכשיו לא סיפרתי לה... אחרי זה חברה שלי חזרה אליי וסיפרתי לה הכול. עד היום היא היחידה שיודעת את זה...

 

עד עכשיו אני נלחצת בכל פעם שאני רואה מכונית עוצרת או כשאני עוברת שם (זאת הדרך הביתה מבית הספר שלי). כשמישהו פונה אלי לשאול איך מגיעים לאיזה מקום - או שאני לא עונה או שבמקרה הטוב אני פשוט אומרת שאין לי מושג ומסתלקת משם...

זאת היית "חוויה"  מזעזעת......!

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 24/3/2007 13:53   בקטגוריות אדם זר, במכונית, ברחוב, למה לא התלוננתי, ילדות נשכחת, אקטואליה, ביקורת  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של גם לי זה קרה... ב-3/4/2007 13:29
 



בעטתי בו אבל כלום לא עזר


י' נחטפה על ידי גבר זר כשחזרה הביתה מהבריכה.

 

זה היה בתחילת השנה, ממש בימים הראשונים. היינו הולכים תמיד כל החברים, הבנים והבנות, לבריכה, ונשארים עד 12 בלילה. מהחופש הגדול ועד החורף היינו רק  בבריכה. כל הזמן מהבוקר עד הלילה היינו שם. משחקים משתוללים, במים, מנצלים את הקיץ עד השניה האחרונה. הייתה איזה פעם אחת שכבר היה 12. וסגרו את הבריכה. ואמא שלי הייתה בחו"ל. ואבא שלי ישן כבר ממזמן. ולא היה לי איך לחזור. אז הלכתי לחברה שלי, לישון אצלה. התחלנו ללכת אליה ברגל, וכל מה שהיה איתי זה רק הבגד ים עליי, ותיק עם מגבת ופלאפון. אפילו בגדים לא היה לי. אז אמרתי לה שאני אלך הביתה לשים עליי בגדים נורמלים ולקחת תיק עם כל הדברים. היא - לא היה לה כוח ללכת איתי, אז הלכתי לבד. ואז הגעתי לכביש סואן, שאפילו ב-12 בלילה תמיד יש בו הרבה מכוניות. כמובן שלא עצרו לי, כולם חולפים על פניי במהירות ואני עומדת שם כמו סתומה ומחכה. עד שאיש אחד ממש נחמד עצר לי. צעדתי לי במעבר החצייה והוא הסתכל עליי. לא הוריד ממני את העיניים לשניה... אולי כי כל מה שלבשתי זה בגד ים... סיימתי לעבור את הכביש והמשכתי ללכת, כבר הייתי ממש קרובה לבית שלי. פתאום הרכב שעצר לי, עצר. והאיש יצא מהאוטו. והתחיל ללכת אחריי. הסתכלתי אחורה וראיתי אותו, ממש קרוב אליי, הולך אחריי. התחלתי ללכת כמעט יותר מהר אבל לא רציתי לרוץ כי אז הוא ירוץ אחריי ואז זה יהיה מרדף, וברור שהוא ישיג אותי.

 

הוא תפס אותי וכל כך רעדתי. ובעטתי בו אבל כלום לא עזר. הוא הכניס אותי לאוטו שלו ונסענו ממש הרבה זמן. זה לא רק היה נראה הרבה, היה שם שעון. אני לא זוכרת את השעה שבה נכנסתי לאוטו אבל אני זוכרת שיותר משעה נסענו שם. לבסוף הוא עצר... אני רק זוכרת שהוא הוריד לי את הבגד ים, ולעצמו את כל הבגדים... את השאר אני פשוט לא זוכרת. מה שכן אני זוכרת שלא הפסקתי לבכות... אחר כך הוא החזיר אותי בדיוק למקום שממנו הוא חטף אותי. השעה הייתה בערך ארבע בבוקר. הסתכלתי בפלאפון וראיתי איזה 100 שיחות שלא נענו מהחברה שהייתי אמורה לישון אצלה. עליתי הביתה... כולם ישנו .. צילצלתי לחברה והיא ממש כעסה עליי כי "הברזתי לה"  המצאתי לה תירוץ. וזהו בערך...

 

אני שונאת בנים... שונאת. אני גם לא עומדת לספר על זה למישהו, אני פוחדת. הכי מפחיד, ששילשום, בבוקר הסתכלתי מהחלון וראיתי רכב עומד שם ובתוכו מישהו. זה היה יום שלא הלכתי לבית ספר... כל היום ישנתי, וכמובן שכל איזה שעה התעוררתי, והסתכלתי מהחלון, והוא עוד היה שם. עד בערך 10 בלילה האיש הזה ישב באוטו ולא ייצא. מתישהוא גם אמרתי לאחי הגדול ושתינו יצאנו החוצה ועברנו ליד האוטו והצצתי. וכן זה היה הוא. הוא לא עשה לי כלום אבל זה היה הוא.

 


 

י' ענתה לכם:

היי אממ... אני זאת שרשמה את הסיפור ותראו... רובכם, או יותר נכון כולכם, אמרתם לי ללכת להתלונן! אבל זה לא כזה פשוט... אני בכלל מתביישת... כלומר... איך אני אגיד את זה להורים??? זה מביך ויהיה לי כל כך קשה לעמוד בזה=/

ולאלה שאמרו: אני יודעת שזה לא חכם שאני הלכתי בלילה רק בבגד ים... אבל הייתי סתומה ובכלל לא תיארתי לעצמי שזה מה שיקרה...

 


 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 17/3/2007 16:09   בקטגוריות אדם זר, באלימות, במכונית, למה לא התלוננתי, אקטואליה, ביקורת  
65 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אניייי ב-10/7/2007 04:02
 



הייתי בשוק, באיזו זכות הוא נוגע בי?


שמי ב', אני בת חמש עשרה. אני חושבת שהסיפורים שקרו לי הם כלום לעומת הסיפורים האחרים - כמו רוב הבנות קרו לי מקרים של צעקות ברחוב וכאלו - אבל רציתי לספר על שלושה מקרים מסויימים:

 

ההטרדה מינית הראשונה שלי, אני זוכרת את זה כל כך טוב - הייתי בכתה א'. היינו כל הכתה בספריה, היה לנו שם שיעור. היה בכיתה שלי ילד, שכבר מגיל קטן היה מופרע, מקלל, מרביץ וכאלו. אני זוכרת את זה כאילו שזה היה סרט, כמו בהילוך איטי. אני הלכתי מולו והוא ממולי, הרגשתי משהו בבטן שלא טוב, ואז הוא התקרב. היו הרבה ילדים מסביב אבל אף אחד לא שם לב. פתאום הוא התחכך בי והיד שלו תפסה לי את איבר המין. הייתי בשוק, כאילו קפאתי, כאילו הכל נעצר באותו זמן. הוא תפס ממש חזק. ואני? ילדה קטנה, תמימה, ידעתי שזה לא בסדר אבל אף פעם לא אמרתי כלום ולא לקחתי את זה כל כך קשה. תמיד ריחמתי עליו ולא רציתי שהוא יסתבך יותר בגלל השטויות שלו.

 


 

זה היה בכתה ז'. הברזתי מאיזה שיעור עם חברה טובה מכתה אחרת וישבנו בקומה שלנו. פתאום בא ילד מכתה ח' והתיישב איתנו. זה היה בסדר מבחינתנו. ישבנו ככה איזה 5 דקות, ואז רציתי להיכנס לאיזושהי כתה ריקה בשביל לשבת בה. פתאום הוא בא, מאחורי, תפס לי את השדיים וברח. הייתי המומה! לא הבנתי מה קורה, זה גם לא ילד שאני מכירה. פשוט הייתי קפואה לא ידעתי מה לעשות. אז פשוט רצתי לכתה, ישבתי שם לבד, כשהחברה שלי מחפשת אותי. הייתי בשוק, באיזה זכות הוא נוגע בי? אני בכלל לא מכירה אותו! חברה שלי נכנסה ושאלה מה קרה. אני לא זוכרת איפה היא הייתה באותו זמן. לא אמרתי לה, רציתי ללכת לשתות בברזיה שליד הכתה. הוא היה שם. הוא הסתכל עליי בחיוך המגעיל שלו. באתי ונתתי לו כאפה ממש חזקה. הוא לא אמר כלום, הוא פשוט הלך. לא יכולתי להתלונן עליו, לא יודעת למה. גם לא ממש ייחסתי לזה חשיבות.

 


 

לפני כמה ימים, אחותי הקטנה לא קמה בבוקר ואני הייתי צריכה לקחת אותה לגן. אז אבא שלי אמר לי שאני יכולה ללכת לבצפר בשעה השנייה. כשלקחתי אותה היה בערך 8 ועשרה וכולם כבר היו בעבודה ובבית ספר. בדרך לגן, שזה 7 דק' הליכה, עבר לידנו מישהו שלא נראה שפוי ממש, עם אוטו לבן, ופשוט הסתכל עליי במבט כזה כאילו הוא חוקר אותי. הרגשתי ערומה. לא החזרתי לו מבט אבל שמתי לב שהוא בוחן אותי. הוא לא היה בנתיב שלי וכנראה שהוא רצה להתקרב, אז הוא התחיל להתרחק לעבר הכיכר של הנתיב השני. לקחתי את אחותי ורצתי לנתיב השני וראיתי מרחוק שהוא מסתובב. הכנסתי את אחותי לגן ולא ייחסתי לו חשיבות. אחר כך התחלתי ללכת לכיוון הבית כשהוא - אחריי. זזתי נתיב, והוא מהר עם האוטו בשביל להגיע לנתיב שלי. הכיכר כמה מטרים מהשכונה שלי, אז רצתי מהר בתקווה שהוא לא יבחין שאני נכנסת לשכונה שלי. אבל הוא ראה ונכנס עם האוטו הלבן והישן שלו ועצר בחנייה. לא ידעתי מה לעשות. חיפשתי לאן ללכת - אם אני אלך לבית הוא יבוא אחריי, אם אני אכנס לבלוק שליד - הוא יבוא אחריי ומשם אין לאן לברוח כי זה בלוק קטן בלי אפאחד. אז פניתי מאחורי הקוט'גים. אבל פחדתי שהוא יבוא מהצד השני שלהם. אז נכנסתי לגינה אקראית. הוא כנראה חשב שזה הבית שלי ופשוט נסע מהשכונה. זה ממש מפחיד, כי אם לא הייתי נכנסת לשם זה לא היה נגמר ככה. ותודה לה' שזה באמת לא נגמר ככה. נורא פחדתי, היה לו מבט של חולה נפש! מבט מפחיד שכזה...

 

אני יודעת שאין מה להשוות בין הסיפור שלי לסיפורים האחרים פה.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 17/2/2007 18:55   בקטגוריות אדם מוכר, אדם זר, באלימות, בבית הספר, בין ילדים, במכונית, ברחוב, למה לא התלוננתי, ילדות נשכחת, אקטואליה, ביקורת, בית ספר  
45 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של -זאתי- ב-13/7/2007 01:58
 



זזתי קצת, מבלי להגיד דבר. וזה המשיך


חוץ מלהתרחק ממנו, טומבוי לא ממש ידעה מה לעשות כשהידיד שלה התחיל לשלוח אליה ידיים במהלך הנסיעה וזה לא מצא חן בעיניה. 

 

תמיד כל פעם בבית הספר צועקים לי " את מאוהבת בX!~!!" "את וY חברים!!" "XYוZ חולים עלייך!!!!!" כל פעם, בלי שום היגיון. בחיים לא חשבתי שזה נכון, הרי... אני, ילדה שדי רק התחילה את חייה, עם מראה נוראי, לא בדיוק הכי רזה בעולם, לא כל כך גבוהה, לא יפה, בלי עיניים כחולות מדהימות. במילים אחרות – טומבוי. תמיד הייתי אחת מהחבר'ה, הילדה שכל הבנים מתים עליה, אבל כמובן לא יוצאים איתה. הייתי משחקת איתם (ספורט), לרוב הייתי בנבחרות שלהם, הייתי מכסחת אותם, מרביצה להם, הייתי אחת מהם. הם היו החברים הכי טובים שלי. בחיים לא האמנתי שזה יכול להתפתח ליותר מזה, בחיים לא חשבתי שאחד מהם ממש רוצה אותי, ושלא סתם הילדים אומרים שאני מתה על X ושכל השאר מתים עלי.

 

השנה, לאחר סתם טיול שבתות רגיל, ההורים שלי היו צריכים לחזור חזרה הביתה שעה לפני... ובגלל שנהניתי כל כך עם החברים שלי, העדפתי להישאר. אז חזרתי עם ג' אחר כך הביתה. בדרך הביתה, בלי שאף אחד רואה, באוטו.. בלי שיהיה לו אכפת, הוא התחיל להעביר עליי את הידיים שלו, בכל מקום. הוא נשכב עליי, הוא ליטף אותי, הוא לקח את הידיים שלי, שם אותן בין הרגליים שלו, ליטף לי את הבטן, את השיער, כיוון את הפרצוף שלי אליו, קירב את השפתיים שלו, אבל לא נישק. לא הסכמתי. בהתחלה זזתי קצת, מבלי להגיד דבר. וזה המשיך, שעה וחצי נסיעה של גיהנום, והוא לא דיבר, שתק. וגם אני. כל הזמן מזיז אותי, לוקח את הידיים שלי, נשכב עליי, ומלטף אותי בצורה הכי גועלית שיש (ועוד דברים שאני לא מוכנה לספר. אבל שום דבר חריג. אונס לא היה).

 

אני יודעת שאין פה אונס, אין תקיפה מינית. אני יודעת גם שזה כלום ושמצבי טוב. רק רציתי לידע אתכן בנות, שלא חשוב איפה מתי ולמה, בן הוא בן. ותמיד צריכים לפקוח את העיניים. ג' היה ידיד מדהים, אהבתי אותו מאוד. היום אני אפילו לא מעיזה להסתכל לו בעיניים. ההרגשה שעברה בי באותו זמן, הייתה ההרגשה הגרועה ביותר שעברתי בחיים שלי. להרגיש מנוצלת, רכוש של מישהו אחר, לא יכולתי להתנגד, כאילו באותו זמן לא הבנתי, לקח לי זמן לעכל. כיום אני יודעת שעשיתי טעות. קשה לי להגדיר את עצמי כמותקפת מינית, אולי בגלל עצם העובדה שאני לא. אבל מה שעברתי שם לא היה שיגרה, זה כאב. הוא חשב שזו שיגרה? בשבילו זה היה סתם? לא, בשבילי זה לא היה סתם. זה כאב לי. סיפרתי ל-2 חברות שלי. אף אחד אחר לא יודע על זה. ואני צריכה לבלות איתו, ההורים שלי מתים עליו. הם אוהבים את זה שהוא בא אלינו. אני לא יודעת, התבגרתי מאז, מאוד (גם ככה אני ילדה בוגרת, תוסיפו לזה עוד קצת). מאז הרבה עף ממני, אני כבר לא שטוטניקית, לא צוחקת, כאילו תקופת הילדות שלי עברה תוך דקה. עכשיו, אני יודעת שהוא רוצה אותי. הוא הראה לי את זה בעוד דרכים ש... לא אספר. אני לא מדברת על זה. אף אחד אחר לא ידע, רק אתם.

 

בנות, בנים הם לא תמיד חמודים, הידיד הכי טוב שלך יכול לראות בך יותר מידידה. הוא יכול לראות בך כמטרה, כמו שהידיד שלי ראה אותי, ילדה מפותחת, חבר'המנית, סקסית (כן, במידה מסויימת.), ראה אותי כיפה, כמושכת, וזה הגעיל אותי. אתם לא יודעים מה זה, בנות שעוברות תקיפה מינית (לפחות חלקן) - לא באמת עצובות, הן בשוק. כמוני. לא יודעות מה להגיד. אם יגידו לכן להיות איתו - אתן תהיו. כי, אתן לא מודעות. וזה קשה. וכואב. בנות, תשמרו על עצמכן! בת שיודעת לשמור על עצמה היא בת שיודעת להגיד לא! די! מספיק! הגוף הוא שלכן, לאף אחד אחר אין זכות לגעת בו. אפילו אם זה נראה לכן מקרה פעוט. נגעו בכן? עשו בכם מעשים שלא רציתם שיעשו? עברתן תקיפה. תתלוננו. זה הגוף שלכן. רק שלכן.

 


 

נאנסתי 3 פעמים, נענע.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 6/1/2007 20:37   בקטגוריות אדם מוכר, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בינו לבינה, במכונית, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת  
116 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דקל ב-12/2/2007 16:22
 



"מה את דואגת, אני לא אעשה לך מה שלא תרצי"


'אוהבת ומחבקת' נאנסה שלוש פעמים על ידי אנשים שהכירה: ידיד שלה, חבר של חברתה והחבר שלה.

 

אני חושבת שהגיע הזמן לספר את הסיפור שלי. קוראים לי מ' ואני בת 17 וחצי, נאנסתי 3 פעמים ועברתי לא מעט הטרדות וזוועות בחיים שלי. קרה לי הרבה פעמים שראיתי בחורים מסתובבים בלי בושה עם כל החבילה בחוץ ו/או מאוננים בציבור (באוטובוס, בחוץ, בבלוק), כל כך הרבה שאני כבר לא מתרגשת מזה. אבל אני לא אספר על זה כי את זה כולם יודעים וכולם רואים.

 

הפעם הראשונה שלי, הפעם הראשונה שחשובה לכל כך הרבה בנות הייתה אונס בגיל 13. באחד הימים שלא הייתי במצב רוח ורציתי רק לברוח מכולם, יצאתי עם ה"ידיד" הכי טוב שלי. הוא היה בן 19 והיה לו אוטו, אז אני וחברה שלי התקשרנו אליו ושאלתי עם הוא יכול לבוא והוא אמר שכן. הוא בא עם חבר ונסענו לטבריה לשבת ליד הכנרת. בדרך שתינו בירות והרבה. כשהגענו, כבר היינו שיכורים אבל המשכנו לשתות, חברה שלי וחבר של ה"ידיד" שלי הלכו לטייל ואני והוא נשארנו. הוא ניסה להתחיל איתי ואני זרמתי, נורא החמיא לי שבחור בן 19 רוצה אותי כשאני בת 13 ועוד יש לו אוטו, כסף וכל מה שבחורה רוצה.

 

התחלנו להתנשק והוא לאט לאט התחיל לגעת בי, עד שהתחלתי להפסיק אותו. הוא אמר לי "מה את דואגת, הכל יהיה בסדר, אני לא אעשה מה שלא תרצי". האמנתי לו כי הוא היה ה"ידיד" הכי טוב שלי, בטחתי בו. ואז שוב - הוא ניסה לגעת בי במקומות שאז עוד הייתי שומרת אותם רק לעצמי. הפסקתי אותו והוא שוב אמר לי "אל תדאגי, הכל יהיה בסדר, אני לא אעשה מה שלא תרצי". וכך זה נמשך במשך שעה... חשבתי שהוא כנראה שיכור ובגלל זה הוא אומר משהו אחד ועושה משהו אחר, אבל פתאום הוא אומר לי "קר לי בואי ניכנס לאוטו". סירבתי כי פחדתי שהוא שוב ינסה לעשות משהו. ואז הוא התחיל לשכנע אותי, ואני בת ה-13 לא הייתי מספיק חכמה לעמוד על שלי.

 

נכנסנו לאוטו והכל התחיל, הוא התחיל לגעת איפה שביקשתי בפירוש לא לגעת, הוא התחיל לעשות דברים שבפירוש ביקשתי שלא יעשה וכל הזמן הוא אמר "אל תדאגי אני לא אעשה לך כלום..." הייתי שיכורה ומטושטשת בשביל לקלוט שמשהו ממש לא בסדר ושאני צריכה ללכת ליפני שמשהו קורה.

הוא התחיל להפשיט אותי. את המכנסיים לא הצלחתי להחזיק והוא הצליח להוריד אותם, את החולצה הצלחתי להשאיר על עצמי, כמה כוח כבר יכול להיות לי נגד מישהו בן 19? אמרתי שאני לא רוצה אבל הוא לא הקשיב, ביקשתי שיפסיק אבל זה לא עניין אותו, הוא היה עסוק בשלו, ואחרי הכל עוד הייתי צריכה לנסוע איתו הביתה באותו האוטו. הרבה זמן האשמתי את עצמי שאני קטנה וטיפשה ושאני האשמה ושלא הייתי צריכה להכנס איתו לאוטו כש"היה לו קר", אבל כבר התגברתי על המקרה הזה. הכי היה כואב לי שאת הדבר שהיה לי כל כך חשוב הוא לקח בכזאת קלות בלי שיכולתי לעשות משהו.

 


 

הפעם השניה שנאנסתי היה בגיל 14 וחצי בערך. הייתי יוצאת כל הזמן עם בחורים בוגרים ממני בהרבה. אני נראית בוגרת לגילי וגם ניסיון החיים שלי לא קטן, כך שהיה לי יותר מעניין איתם והיה לי על מה לדבר איתם. נערים בגילי לא היו מבינים כל מה שאני הבנתי, בקיצור היה לי משעמם איתם. היו לי חבר'ה משלי שהיינו כל הזמן יוצאים ומסתובבים, נוסעים לאן שבא לי וחוזרים מתי שבא לי. לחברה הכי טובה שלי שהיתה בת 16, היה חבר בן 23 שהיה הראשון שלה (ודרך אגב גם אנס אותה אבל זה סיפור אחר לגמרי). כל הזמן היינו יוצאים ביחד אני, היא, חבר שלה ועוד מישהו כדי שלא יהיה לי משעמם. חבר שלה היה מתחיל איתי כל הזמן מול העיניים שלה כדי שהיא תקנא, כך לפחות שנינו חשבנו, ולכן לא כל כך שמנו לב לזה.

 

יום אחד יצאנו ושתינו בירה. כשהבירה נגמרה, חבר שלה רצה לנסוע להביא עוד. היא לא רצתה לנסוע איתו ואמרה לי לנסוע איתו. לא רציתי לנסוע כי פחדתי להשאר איתו לבד ואחר כך התברר שהפחד שלי היה מוצדק. פחדתי, אבל הוא וחברה שלי ניסו לשכנע אותי להצטרף אליו "כדי שלא יהיה לו משעמם". בסופו של דבר הסכמתי, חשבתי מה כבר יכול לקרות. היא נשארה עם ידיד שלנו ואנחנו נסענו...

 

בדרך, פתאום אני רואה שהוא סוטה מהכביש. שאלתי אותו בשביל מה והוא ענה שהוא רוצה להשתין. זה נשמע די הגיוני. הוא ניכנס לאיזה יער, ואיך שהגענו הוא יצא מהאוטו חשבתי "סבבה, הוא ישתין וניסע לקנות בירה". פתאום הוא בא מהצד שלי ופתח את הדלת. חשבתי שהוא רוצה לקחת משהו מהאוטו. צדקתי, הוא רצה לקחת משהו - אבל ממני.

 

הוא נשכב עלי והתחיל לנשק אותי בכוח. התחלתי להעיף אותו ולבעוט בו אז הוא אמר "אני יודע שאת רוצה את זה בדיוק כמוני, אבל את מתביישת כי אני חבר של ר'". אמרתי שאני לא רוצה כלום ושנחזור לחברה שלו ולידיד שלי. הוא שוב התחיל לנשק אותי בכוח וכשראה שאני באמת לא רוצה כלום הוא הוציא אותי בכוח מהאוטו. צעקתי אבל אף אחד לא שמע. הוא אמר לי להרגע ושלא יקרה שום דבר שאני לא רוצה (נשמע מוכר, אה?) והשכיב אותי על המכסה של האוטו (מקדימה). הוא התחיל לחבק אותי חזק עד שכאב לי וללחוש עם הקול החולני שלו "רק תגידי שאת אוהבת אותי ואני אעזוב אותך". הוא לחש לי את זה 4 פעמים ואני חשבתי שהוא מתכוון לזה, ואמרתי לו שאני אוהבת אותו. הוא החזיק אותי כמו סמרטוט בין הידיים שלו ולא נתן לי לזוז והתחיל לעשות תנועות כאילו שהוא מזיין, וכל הזמן לחש "רק תגידי שאת אוהבת אותי ואני אעזוב אותך". המשכתי לעשות מה שהוא אמר רק בשביל שהוא יעזוב אותי כבר, הוא התחיל ממש למחוץ אותי (אני בת 14 והוא בן 23).

פתאום, איכשהו הוא הצליח לפתוח לי את המכנסיים ובלי שהספקתי להגיב הם כבר היו על הרצפה. הוא עשה את שלו בזמן שצעקתי וניסיתי להיאבק בו. חשבתי "מתי זה כבר יגמר, הלוואי שזה לא אמיתי מה שקורה".

 

כשהוא סיים הוא נכנס לאוטו וצעק עלי לעלות כי מחכים לנו. נכנסתי לאוטו והוא אמר שאם אני אגיד משהו למישהו זה הסוף שלי ושאף אחד לא יאמין לי כי יחשבו שאני אומרת את זה כדי להפריד בינו לחברה שלי. אחרי הסיפור הזה לא סיפרתי כלום לחברה שלי הרבה זמן. כל פעם שהיא הייתה יוצאת היא היתה קוראת לי ולא יכולתי לסרב, פחדתי שהיא תגלה ואני אאבד אותה, פחדתי שזאת אני האשמה והכל בגללי -  היא הייתה החברה הכי טובה שלי. כשבאמת סיפרתי לה, ארבעה חודשים אחרי שהם נפרדו, הבנתי שהוא צדק - היא לא האמינה לי. הוא אמר שזה לא נכון והיא האמינה לו, הוא כזה בן אדם שיכול לשכנע כל אחד שחזירים עפים והם בצבע כחול, הוא יודע לדבר ולשכנע. בסופו של דבר היא הבינה שסיפרתי לה את האמת, אבל לקח לה הרבה זמן להעיף אותו מהחיים שלה. והבן זונה הזה עד היום לא מתבייש לשאול אותי מה נשמע כשהוא רואה אותי! גם על זה כבר התגברתי...

 


 

המקרה השלישי קרה כשהייתי בת 15 וחצי, איזה יופי, אה? כל שנה משהו חדש... היה לי חבר, הוא היה בן 22, בחור חמוד, מפנק, נותן מחמאות בלי הפסקה, הכיר אותי לאבא שלו לחברים שלו, הרגשתי איתו מלכה. יום אחד נסענו לטבריה כדי לבלות - אני, חבר שלי, בן דוד שלו וחברה של בן דוד שלו. שתינו הרבה, עשינו חיים, צחקנו והשתגענו. בדרך הביתה, אני וחבר שלי ישבנו מאחורה והתחרמנו (היינו כבר חודשיים ביחד), שתינו וודקה בלי הפסקה, הכל היה מושלם. בן דוד שלו עצר את האוטו ואמר שהוא מקנא וגם הוא רוצה לנשק את חברה שלו, אז עשינו מין "תחרות" מי מתחרמן יותר (היום זה נשמע לי טיפשי, אבל באותו הרגע זה היה מצחיק ומשעשע). צחקנו, התנשקנו והמשכנו לנסוע, אבל במקום לנסוע הביתה נסענו לכיוון חיפה. שאלתי לאן אנחנו נוסעים והם ענו שזאת הפתעה. הגענו לקיבוץ סוללים ללינה כפרית, לקחנו את המפתחות והלכנו לחדר. נכנסנו ארבעתנו לחדר - מיטה זוגית, מקלחת, מקרר ומזגן, חדר חמוד במין בית קטן. הם נשכבו כולם על המיטה, בן דוד שלו וחברה שלו התחילו להתחרמן וחבר שלי ניסה למשוך אותי גם אל המיטה... באותו רגע קלטתי שמשהו לא בסדר. אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב ואני רוצה הביתה. הוא התחיל לשכנע אותי ולקח אותי החוצה, בחוץ הוא אמר שאם אני נוסעת הביתה - אני יכולה לשכוח ממנו. אבל לא רציתי לאבד אותו, הרגשתי איתו כמו מלכה, כל הכבוד שנתנו לי כולם, כל המחמאות וכל הבילויים - לא רציתי לאבד את זה. במשך שעה הוא ניסה לשכנע אותי להשאר. בסופו של דבר בן דוד שלו וחברה שלו אמרו שהם נוסעים אליה והם לא יפריעו לנו. הרגשתי הקלה. הם נסעו ואני נשארתי עם חבר שלי. נכנסנו לחדר, סגרנו אותו על מפתח, שתינו עוד כוס מהוודקה השלישית באותו יום ושכבנו. הוא גמר וגם אני, הכל היה טוב ונפלא, הלכנו להתקלח ונשכבנו שוב על המיטה עירומים.

 

התחלתי להרגיש רע, הכל הסתובב לי ואמרתי לו שאני רוצה לישון. הוא אמר שלא, אני אמרתי שכן והוא שוב אמר שלא. הוא התחיל לבקש שנשכב שוב, אמרתי לו שאני לא מרגישה טוב, הוא ענה שאחרי שנתחיל אני אראה שהכל יסתדר. ככה התווכחנו חצי שעה. בסופו של דבר הסכמתי ופה הייתה הטעות שלי, טעות שעליה שילמתי הרבה זמן... התחלנו לשכב. הכל התחיל יפה וטוב, עברה כבר חצי שעה אולי יותר והוא עדיין לא גמר. הוא שם יד אחת שלו בין החזה שלי וכל כובד הגוף שלו היה עלי. זה היה כואב אבל זה לא הזיז לו. התחלתי להרגיש שהכל כבר יבש, זה התחיל לכאוב, בקשתי ממנו שיפסיק אבל הוא לא הפסיק. אמרתי לו "זהו! אני לא יכולה יותר!" ודחפתי אותו. הוא אמר "גמרת כבר 100 פעמים תביאי לי לגמור פעם אחת". זאת היתה הפעם האחרונה שבה הוא התייחס למה שאמרתי. אמרתי לו "אבל אני לא יכולה יותר, זה כואב" אבל הוא כבר לא הקשיב, הוא היה עסוק בשלו ואני צועקת בראש "מתי תגמור כבר? מתי הגיהנום הזה יפסק???".

 

ניסיתי לדחוף אותו, הרגשתי שאני נקרעת לשניים אבל זה לא עזר. היד שלו הייתה עדיין בין החזה שלי וזה היה כל כך כואב, הרגשתי שאני נחנקת, אבל זה היה כלום לעומת הכאב שהרגשתי למטה! הוא התחיל להזיע כמו חזיר, כל הזיעה המטונפת שלו התחילה לטפטף עלי, הרגשתי כל טיפה וטיפה, אבל כבר לא אמרתי מילה - גם בגלל שלא הזיז לו וגם בגלל שהיה לי כל כך כואב עד שלא יכולתי להוציא ציוץ. רק חשבתי איך לעצור אותו, איך לגרום לו לגמור. כבר עבר הרבה זמן וזה נראה לי כמו נצח! אני שוכבת כמו בול עץ, לא מדברת, לא מגיבה, כל כך כואב לי. בסופו של דבר הוא גמר, בפנים. קמתי והלכתי למקלחת. הוא בא אחריי, חייך אלי כאילו שהכול בסדר. נתתי לו להתקלח. כשהוא יצא, ניסיתי לשטוף את ההרגשה המטונפת, כל כך רציתי לברוח משם, רציתי למות, אבל לא היה לי לאן לברוח ולא היה לי איך למות. בבוקר נסענו הביתה.

 

כשנפרדתי ממנו הוא איים עלי, הוא אמר שירדוף אותי עד היום האחרון שלי, הוא  לא הבין למה אני נפרדת ממנו, או שהוא סתם עשה את עצמו. אחריו - לא יכולתי לקיים יחסי מין עם אף אחד במשך שנה, לא יכולתי להאמין לאף אחד, זה שרף אותי. אחר כך היה לי חבר שעזר לי להתגבר. הוא לא הכריח אותי לעשות מה שאני לא רוצה, הוא אהב אותי ועדיין אוהב אותי... הוא כל כך עזר לי... ואני למדתי לא לוותר, מה שאני לא רוצה לא יקרה ואני מתכוונת לזה. אפילו בחוץ, כשהסוטים מסתכלים לכיוון שלי, אני מתחילה לצעוק ולאיים והם בורחים. רציתי להגיש תלונה על כל אחד, אבל אין לי את הכוחות להתמודד עם זה שוב. אני מתנחמת בעובדה שהעולם הוא עגול והכל יחזור אליהם...

 

בנות, תשמרו על עצמכן ותקשיבו תמיד לקול הפנימי שלכן!!!! אם אתן לא תשמרו - אף אחד אחר לא יעשה את זה במקומכן... אני הצלחתי להתגבר על זה, זה עדיין כואב לי ושינה אותי מאד, אבל אני לא נותנת לכאב לשלוט בי, וגם אתן אל תתנו... אוהבת ומחבקת...

 

הפוסט פורסם גם בנענע.

 

לסיפורים (אנא ציינו ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 4/1/2007 19:23   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בבית, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בים, בינו לבינה, במכונית, במסיבה, הכל קרה, למה לא התלוננתי, מילים כדרבנות, אהבה ויחסים, אקטואליה, ביקורת  
89 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Lartony ב-19/11/2017 10:03
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה




479,523
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)