לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

דחפתי אותו ממני וברחתי


טריגר! חבר לשעבר של "בכיתה יא" ניסה לכפות את עצמו עליה במועדון

 

טוב אז הסיפור שלי מתחיל בערך מלפני שנה הייתי אז ביכתה י"א והייתי במסיבה. התחיל איתי שם מישהו- נקרא לו ג' לצורך העניין- ומפה לשם העניינים התגלגלו ונהפכו להיות זוג. היה לנו קשר קצר מאוד, של חודש, אבל המשכנו להיות בקשר אחרי שנפרדנו ואני רוצה לציין שהוא היה אפלטוני לגמרי.ג' הוא מהאנשים האלה שתופסים מעצמם אלוהים ושחושבים שהם הכי הכי וכל העולם מאוהב בהם, ומסתבר שהוא חשב שאני עדיין רוצה אותו אחרי שהקשר נגמר. במשך השנה הזאת שעברה נפגשנו כמה פעמים והיה לנו דווקא סבבה דיברנו וצחקנו.פעם אחת לפני שהוא הלך הוא ניסה לנשק אותי ואני לא רציתי - היה לי כבר חבר חדש (נקרא לו ל')- אז הזזתי את הראש וג' נישק אותי בצוואר ואני אמרתי לו שיפסיק כי זה לא לעניין והוא הלך. אבל אני רוצה לשתף אתכם במקרה אחר שקרה לי איתו מלפני חודש. אני בן אדם שיוצא להמון מסיבות, אני אוהבת לרקוד ולבלות ולא פעם יצא לי לראות את ג'  במסיבה. אז המקרה המדובר קרה ביום שישי בערב. יצאתי עם כל החברות למסיבה בת"א וראיתי את ג' שם. הלכתי אליו ואמרתי לו שלום התחבקנו והוא נתן לי נשיקה בלחי. במשך המסיבה יצא לנו לראות אחד את השני כמה פעמים ואפילו רקדנו קצת. לקראת סוף המסיבה רציתי לצאת החוצה כי כבר שרפו לי העיניים ובדרכי החוצה נתקלתי שוב בג'. הוא שאל מה קרה, סיפרתי לו, והוא לקח לי את היד ועלה איתי למעלה. ואני לתומי חשבתי שהוא סתם רוצה להיות איתי בחוץ כדי שאני לא אהיה לבד עד שיעבור לי השורף בעיניים. התחלנו לעלות במדרגות כשלפתע הוא משך אותי לחדר צדדי במועדון שיש בוא שולחן סנוקר. שאלתי אותו מה הוא עושה והוא פשוט דחף אותי לקיר והתחיל לנשק אותי. צחקתי כי הייתי בטוחה שהוא מסתלבט עליי ודחפתי אותו ממני ואמרתי לו- דיי  זה לא לעניין יש לי חבר. אבל הוא בשלו... הוא דחף אותי לפינה ואמר אז מה והמשיך לנשק אותי...אני ניסיתי לדחוף אותו אבל כל פעם מחדש הוא חזר אליי ונישק אותי.. ואז ביותר אגרסיביות דחפתי אותו ואמרתי לו "לא אני לא רוצה תעזוב אותי"... והוא ברוב חוצפתו התקרב החזיק אותי ביד אחת וביד השנייה הכניס לי יד לחולצה ופתח לי את החזייה!! התעצבנתי עליו צעקתי ואמרתי לו מה אתה עושה אתה לא נורמלי?! והוא חשב שהכל משחק, צחק וענה אני יודע שאת רוצה אותי. הייתי בהלם בחיים שלי לא חשבתי שהוא יעז לעשות לי משהו כזה. אבל הסיפור שלי לא נגמר כאן, אחרי שהוא צחק הוא משך אותי לעבר השולחן סנוקר שהיה בחד הרים אותי עליו ואמר- אף פעם לא עשית סקס על שולחן סנוקר-  דחף אותי והשכיב אותי על השולחן. אני ניסיתי לקום וצעקתי עליו שיעזוב אותי וכל פעם מחדש כשניסיתי לקום הוא דחף אותי חזרה והתחיל לעלות עליי.. אני אפילו כבר לא זוכרת איך הצלחתי לקום משם אני רק זוכרת שהוא משך אותי לשירותים והתחיל לגעת בי ואני כולי בהיסטריה ובלחץ לא ידעתי מה לעשות... הוא נגע לי בחזה ואז החלטתי שאין מצב פשוט שזה יגמר כמו שהוא רוצה, גייסתי את כל הכוח שלי ודחפתי אותו ממני וברחתי החוצה לחברות שלי... למזלי זהנגמר בזה ולא במשהו יותר גרוע..

עד עכשיו אני מרגישה אשמה, ואני חושבת לעצמי שאולי עשיתי משהו לא בסדר, אולי שידרתי לו משהו שלא רציתי והתכוונתי, אני כבר לא יודעת..

יום אחרי זה סיפרתי לחבר שלי ל' מה קרה, הוא ישר בא להיות איתי עזר לי ותמך בי, הוא ממש התחנן שאני אלך למשטרה אבל אמרתי לו לא. אמרתי לו שאני מרגישה אשמה בכל מה שקרה, שאולי לא התנגדתי מספיק, שאולי לא הראתי לו שאני לא רוצה יותר ברור ושאולי ג' יאמר שרציתי את זה. והוא אמר לי שברגע שאמרתי לו "לא" זה היה צריך להספיק, שאני לא אעז להרגיש אשמה כי הוא האדיוט ולא אני. הוא עזר לי להרגיש יותר טוב עם עצמי, עזר לי לא לחשוב על זה כל יום. הוא אחד האנשים שאני הכי מעריכה ואוהבת בעולם. אני מראה לו שהכל כבר בסדר כי הוא נורא דואג לי אבל מבפנים אני הרוסה ואני לא חושבת שהנשמה שלי תצליח להחלים מזה, אף פעם.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:31   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בידידות, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, למה לא התלוננתי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי ב-24/10/2007 03:22
 



זה בכלל לא מצחיק


לאור לא קרה עדיין שום דבר גדול, רק כמה מקרים קטנים ומאוד לא נעימים עם השכן, שהטרידו

 

אני לא האמנתי שגם אני יישלח לכתובת הזו מכתב- כי בשבילי זו כתובת מקוללת, כתובת שאם אתה כותב אליה, כנראה אתה חלק מהסטטיסטיקה העצובה שיש בארץ...ועוד אני, ילדה בת 12. כנראה משהו לא בסדר באוויר שיש בארץ הזו.

זה מתחיל כשהייתי קטנה, פיקצטתית!! הייתי הולכת אל שכן שלי, שגם גדול ממני בשנה, וגם המשפחות שלנו ממש קרובות.אמא שלו אומרת שאני הבת שאין לה..היינו משחקים במשחקים של דמיון, כאילו אנחנו מגלי עולמות, בחלליות, אוניות...יום אחד בחורף באתי אליו, לא יכלנו לצאת החוצה אז שיחקנו אצלו בחדר...התחלנו לשחק והוא אמר שכשאנחנו רוצים לעבור ממקום למקום צריך להכנס לחללית, במשחק זה היה מתחת לשמיכה, כשנכנסנו מתחת והוא אמר "הנה ממריאים!!" הוא הצמיד אותי חזק חזק לגוף שלו..אחרי כמה פעמים שהוא עשה את זה התחלתי להרגיש כשאנחנו נצמדים יש אצלו משהו בולט, וזה דוקר לי בתחת. הייתי קטנה- גם הוא היה קטן!! אז איך זה קרה? לא ידעתי שזה לא צריך להיות לי נעים. המשכתי לבוא אליו ורק כשהתחלתי להתבגר הבנתי מה קרה שם.

מקרה אחר איתו, זה היה בערך לפני שנתיים. שהתחילו לגדול לי הציצים אבל עדיין לא לבשתי גוזייה כמו כל הבנות האחרות. הייתי באה אליו בחופש הגדול והיינו משחקים יחד במחשב, רואים יחד טלויזיה אצלו בחדר [אני הייתי יושבת לבד על הכסא, כמובן...] ומה שממש אהבתי לעשות זה עמידות ראש אצלו בחדר!!! וכמו ילדה שעדיין לא ממש מבינה מהחיים שלה, הייתי עושה והחולצה הייתה נופלת וחושפת. כמובן שלי זה לא ממש הפריע- אבל ברגע שהוא התחיל לבהות בזה הבנתי ש[שוב] משהו פה לא בסדר. הפסקתי עם זה ומאז גם דיי השתדלתי לא לבוא אליו.

המקרה האחרון שקרה לי איתו היה המבייש ביותר, ואני מכירה את הבלוג הזה ואני גם יודעת מה יכול לקרות כשנהיה יותר גדולים. אני מנסה לתפוס ממנו כמה שיותר מרחק ולבוא אליהם רק לביקורים קצרים או רק בשביל לעזור לאמא שלו [היא עובדת במטבח]. זה קרה ביום העצמאות, השנה. רק לפני כמה ימים....המשפחה שלי עשתה מנגל עם חברים, והוא שיחק בחלק שלו בחצר עם אח שלו הקטן ואביו. אני הזמנתי חברה למנגל, והיא כבר מכירה את א'...לחברה נקרא י'. היה עוד ילד מהחברים שבשכבת גיל שלנו, וכשהחלטנו ללכת לשחק עם א', אח שלו ואבא שלו הוא גם הצטרף איתנו. במהלך המשחק הוא עמד מאחוריי ופתאום, הרגשתי נגיעה בתחת. חשבתי שזה בטעות והתעלמתי, בדיוק עשר שניות אחרי זה זה קרה שוב, ושוב ושוב. בסוף הסתכלתי עליו והוא עשה כאילו זה בטעות. אחר כך הוא נפל על חברה שלי י', היא הייתה עם רגליים פתוחות והוא היה עלייה, שנייה לפני שרצה לעלות מישהו דחף אותו למטה ואחרי זה חברה שלי סיפרה לי שהיא הרגישה כאילו הייתה לו זיקפה, וגם כשהוא עלה הוא נשען לה בכוונה [כן, זה ייראה לכם צירוף מקרים..אבל אצלו אני לא מאמינה] על הציצי, פעמיים.

הדבר הזה שהוא עשה, זה דבר דוחה. אני סמכתי עליו פעם. עכשיו כבר לא...אחרי המנגל אני וי' דיברנו וצחקנו שזה הטרדה מינית. היא המשיכה לצחוק על זה אחרכך עם עוד מעט אנשים, אבל יום אחרי זה הפנמתי שזה בכלל לא מצחיק, וזה בכלל לא אמור להצחיק. לי אין בעיות עם בנים..נגיעות וכו'..אבל אני יודעת שבעתיד- אני מעדיפה כמה שיותר להתרחק ממנו. אני לא רוצה להפגע ולהזכר פה שוב רק עם אזהרה של טריגר לפני הסיפור שלי.


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:11   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, בין ילדים, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-22/12/2007 14:32
 



ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי


הסיפור שלי קרא לפני שנה בערך.. שהייתי בת 13 או אפילו פחות .. הלכתי למסיבה של חברים לא במועדון או משהו כזה .. פשוט מסיבה כזאת בבית פיס כזה ,כל המסיבה הייתה ממש טובה ורקדתי והיה ממש כיף.. עד שהגיע ידיד שלי הוא היה בכיתה י' אז ואני הייתי בכיתה ז' .. הוא התחיל לרקוד איתי ואמרתי לו שלא מתאים כי לא התחשק לי באותו הרגע והוא המשיך ממש הרגשתי את הידיים שלו מתקרבות לאיזור התחת שלי והוא ליטף אותי .. אז פשוט התפרצתי החוצה והתחלתי לרוץ ,לא ממש ידעתי לאן והוא בא אחריי הוא התחיל לרוץ וכמובן שהוא השיג אותי הגענו לאיזה מקלט הוא השעין אותי עליו והתחיל לנשק אותי בצוואר .. בהתחלה דיי התנגדתי עד שהוא הניח את היד שלו בחוזקה על הפה שלי ולא נתן לי לדבר ,

ואז הוא התחיל לגעת בי בכל מקום

ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי ,פחדתי.. כאילו הרגשתי שאני רוצה לדבר ואני פשוט לא יכולה להוציא את המילים!

לאט לאט הוא הוא פתח את המכנסיים שלי והוריד אותם יחד עם התחתונים באותו שלב הוא כבר לא היה עם היד על הפה שלי הייתי בהלם !

התחלתי לבכות אבל עדיין לא הוצאתי אף מילה

הוא השכיב אותי שם פתח את המכנסיים שלו והחדיר את איבר המין שלו לתוכי

בהתחלה זה ברח וזה לא הצליח להיכנס וכבר חשבתי שהוא יתיאש ויעזוב אותי כברר

אבל הוא לא התיאש הוא ניסה וניסה עד שהוא הצליח !

כאב לי כל כך .. הוא היה מאוד אגרסבי כלפי הוא התחיל להגיד לי שאני יגנח שאני יעזור לו לגמור אבל לא הוצאתי מילה מהפה רק בכיתי

בסוף הוא הלך שם את המכנסים שלו והלך כאילו לא קרה שום דבר !

סגרתי את המכנסיים ופשוט התיישבתתי שם ובכיתי לא יכולתי יותר

ומאז אותו יום הוא לא התקרב אליי בכלל

הוריי לא יודעים

חבריי לא יודעים

המשטרה לא יודעת

אף אחד לא יודעע !

בגלל זה החלטתי לפתוח את הלב שלי ולספר את כל הסיפור כדי שעוד אנשים ידעו כדי שאני אוכל להוציא את כל מה שיש לי כל הלב!

אני כל הזמן מרגישה מאויימת.. ולפעמים בלילה אני מרגישה את המגע שלו..

רציתי להגיד לכם שתלמדו לקח מכל זה.. לידידים גדולים יש היתרון !

כל כך בטחתי בו והוא בגד בי

הוא עשה לי את הדבר הכי נוראי שאפשר!

האא ואל תשאללו למה לא התנגדתי

פשוט לא הצלחתיי


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 3/7/2007 22:54   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בידידות, במסיבה, הכל קרה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ace ב-5/7/2007 21:04
 



"זה מה שקורה למי שעושה לי קטעים לא יפים"


זהירות, טריגר! כש-נ' יצאה לשתות עם ידיד שלה וחברים שלו, אחד מהם ניסה לנצל את העובדה שהיא השתכרה ולכפות את עצמו עליה באלימות.

 

טוב, מה שקרה לי. זה לא אונס או משהו בסגנון אבל בכל זאת זה השפיע עליי מאוד ורציתי לספר על זה...

זה קרה בערך לפני לפני חודשיים אולי שלוש ידיד שלי הזמין אותי לבוא אליו (הוא גר בעיר אחרת) ואני כמובן אמרתי שכן טוב באתי והלכנו להסתובב בעיר.

הלכנו לפגוש חברים שלו שאני מכירה ורצינו לקנות שתיה ולשתות איתם, אני הייתי אמורה לישון אצלו אז לא היה אכפת לי. טוב באנו פגשנו אותם, והם היו כבר חצי שיכורים אז אני והידיד שלי קנינו לי ולו שתיה. שתינו קצת, אני אישית משתכרת מהר, אז שתינו איזה 5 כוסיות כל אחד הוא היה גמור ממש הוא לא ידע איך קוראים לו ואיפה הוא נמצא אני הייתי עוד בסדר לא הייתי שיכורה ממש אבל גם לא הייתי שפויה לא ממש הבנתי מה אני עושה ...

שתינו במין בית כזה לא יודע לא היה שם אפחד אפ'עם זה היה בית ישן כזה בן איזה 80 לפחות ושם הם היו נפגשים תמיד ככה לפחות הסבירו לי. כשבאנו ממש פחדתי מהבית כי הוא היה חשוך כזה ומפחיד ואני נבהלת מכל דבר אז עוד יותר...

בכל מקרה הידיד שלי נרדם שם על הרצפה והיה ילד אחד מבינהם שהייתי דלוקה עליו, כאילו לא דלוקה ממש שמתי עליו עין.. טוב אני שתיתי ת5 שלי ולא יכולתי יותר, יותר נכון לא רציתי יותר כי ידעתי שזה לא יהיה טוב.  אז ישבתי שם כולי בסחרחורות לא יודעת מה לעשות עם עצמי ואז הילד הזה אמר לי לבוא רגע. לא רצית כי ידעתי שאני שיכורה ושבסוף אני יתחרט על זה אז אמרתי לו לא לא רוצה בוא אתה, אז הוא אומר לי נו נ' בואי רגע מה הקטע שלך כאילו מה אני יעשה לך אני רוצה לגיד לך משהו, אז אמרתי לו תגיד פה מול כולם. בקיצור התווכחנו מי יבוא לאן ואז כולם אמרו לי נו לכי כבר יא מעצבנת מה אנחנו אשמים שאתם רבים לנו מול הפנים. אז קמתי והלכתי איתו הוא לקח אותי למקום בתוך הבית הזה שהוא יחסית בחוץ כי הבית הזה ממש הרוס, הוא חצי שבור וכל זה אבל זה היה ממש ממש קרוב אל כולם, ואמרתי לו מה אתה רוצה?

הוא אמר לי סתם..

אמרתי לו מה סתם? הוא אמר לי כאילו את לא יודעת למה הבאתי אותך לפה..

אמרתי לו לא אני לא יודעת מה אתה רוצה?!

אז הוא אמר כן בטח לא יודעת

אז כבר הייתי עצבנית..אמרתי לו טוב עם אתה לא אומר עכשיו אני חוזרת עליהם אז הוא עשה כזה לכי.. טוב התחלתי ללכת וכל זה תוך כדי שאני שיכורה (יום למחורת בבוקר סיפרו לי חלק מהדברים ובחלק נזכרתי..) טוב הלכתי הוא בא ותפס אותי כזה ביד וסובב אותי עליו ובא לנשק אותי סגרתי תפה והוא בכוח ואני לא נותת לו בסף הוא התעצבן עליי והתחיל לצעוק עלי שאני רציתי את זה ועכשיו אני לא זורמת וכל זה ובאתי להגיד לו שאני בכלל לא רצית רציתי והוא ניצל את זה והתחיל לנשק אותי לא יודעת למה אבל פשוט זרמתי איתו והתנשקנו מלא זמן אחרי זה הוא לקח אותי ביד ואמר לי לבוא לא רציתי הוא אמר לי נו בואי וזה טוב באתי איתו והוא לקח אותי לבפנים אבל יותר רחוק היה בבית איזה 4 חדרים והוא לקח אותי לאחד החדרים עכשיו אין שם כלום רק רצפה לא דלת לא כלום אז תכנית הוא לא יכל לעשות לי כלום ..

אני התישבתי על הרצפה וחיכיתי לראות מה הוא רוצה עכשיו הוא בא והתישב לידי ושוב התחלנו להתנשק ופתאום אני קולטת שהוא מנסה לעלות עלי. לא נתתי לו התחלתי להרביץ לו ואמרתי לו שירד ממני, הוא ירד ושוב התנשקנו. בפעם השניה שהוא ניסה לעלות עלי הוא הצליח, שוב התחלתי להרביץ לו אבל לא הזיז לו. התחלתי לצעוק והכל כדי שישמעו אבל הוא אמר טוב טוב אני יורד הוא ירד ואני קמתי, לא קמתי ישרתי תישיבה שלי, הוא רצה שוב לנשק אותי אבל לא נתתי לו. הוא אמר לי להוציא רגע תלשון שאלתי אותו למה הוא אמר לי נו רגע טוב הוצאתי והוא בא ונשך לי תעגיל ומשך אותו עם השיניים וזה כל כך כאב, אני לא ידעתי מה לעשות עם עצמי לא יכולתי לצעוק כי הלשון שלי היתה תפוסה והוא משך ומשך ואני התחלתי להרביץ לו והוא לא שיחרר ואז הוא אמר לי את רואה זה מה שקורה למי שעושה לי קטעים לא יפים ואני ממש נבהלתי והוא שוב התישב עלי והוא עדיין מושך לי בעגיל ואני מתפתלת מכאבים ורק רציתי שהוא ישחרר כבר ואני ממשיכה להרביץ לו והוא מושך יותר ואז הבנתי שאם אני ירגע הוא לא ימשוך יותר אז לא הרבצתי לו יותר נרגעתי והוא באמת שיחרר אבל כל כמה זמן הוא שוב התחיל. בסוף הוא ראה שאני לא זזה ולא צועקת ולא כלום אז הוא עזב את העגיל והתחיל לגעת לי בשדיים. נגעלתי ממנו רציתי שיעזוב אותי אבל נתתי לו לגעת כדי שיראה שאני רגוע ולא יעשה כלום ואז הוא בא להוריד לי תמכנס ובאותו רגע דפקתי תצרחה של החיים שלי וידיד שלי כבר קם הם באו מהר לחדר הזה שהיינו בוא והילד הזה קם ממני מהר כדי שלא יראו אותו עלי. הידיד שלי עזר לי לקום ושאל אותי מה קרה אז אמרתי לו שראיתי עכבר ונבהלתי, הוא  כמובן לא האמין וכל זה היה כשאני כבר פחות שיכורה ויותר שפויה. הוא אמר טוב אנחנו הולכים ולקח אותי לבית שלו, בבית שלו הוא הכריח אותי לספר לו מה קרה ואני רק אמרתי שלא רציתי את החבר שלו והוא בכוח רצה אז צעקתי כדי שישתחרר ממני והוא אמר אז למה הייתם שם כל כך הרבה זמן אז אמרתי לו סתם בהתחלה דיברנו ואז הוא נישק אותי ...

הידיד שלי כמובן לא האמין ויום למחרת כשכבר הייתי בבית בא לחבר שלו ושאל אותו מה היה אז החבר שלו האשים הכל עליי ואמר שאני זונה ושאני רציתי את זה והידיד שלי רב איתו ולא מדבר איתו עד עכשיו ..

 

 ורק רציתי לבקש על תציפו בהודעות מגעילות שזה באשמתי כי זה לא!


לסיפורים (נא לצרף כינוי):

[email protected]

נכתב על ידי , 15/6/2007 21:53   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, באלימות, בזמן שישנת/התמסטלת, בהסכמה/בדרכי נועם, בידידות, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה  
119 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של crazykidOo ב-29/6/2007 00:25
 



הוא שומע אותי אבל ממשיך בשלו


בדרך בחזרה מטיול של הצופים, בזמן שמאיה ישנה, מישהו החליט לנצל את החולשה שלה ולמשש אותה

 

טוב הסיפור קרה שהייתי בת 15. לפני שנתיים.

זה היה בטיול של הצופים, לאיזה יער רחוק, בדרך חזרה.

היינו באוטובוסים, והיה תישע בערב, כולם היו הרוגים מעייפות, אחרי ארבעה ימי טיול. ולאף אחד לא היה אכפת עם מי הוא יושב.

לא היה לי כוח להתחיל למצוא לי מקום ליד כל הבנות אז אני ועוד חברה שלי, ט', היינו בספסל האחורי עם עוד שלוש בנים. (שבמהלך הנסיעה הצטרפו עוד שתיים.

אני וט' ישר נרדמנו. ישנו המון זמן אפילו כל הצעקות וההפרעות של הבנים. פתאום התעוררתי וראיתי את אחד הבנים שוכב עליי, "ישן" הוא לא באמת ישן, אני יודעת את זה.

עשיתי את עצמי ישנה ואז מי ששכב עליי אמר לחבר שלו: נו תשכב גם את, תשכב אתה על ט'....

אני ממש נלחצתי. פתחתי עיניים ואמרתי לו לקום, אבל הוא עשה את עצמו לא שומע, ולא קם. אחר כך הוא העביר את היד שלו על הציצי שלי. הוא אשכרה הכניס את היד שלו לחולצה שלי. זה היה כל כך מוזר. כי אנחנו חברים ממש טובים, כל הבנים שהיו שם אני ממש חברה טובה שלהם..

זזתי טיפה אבל הוא זז אחרי, הוא גם היה די כבד. הסתכלתי על ט', היא באמת ישנה, וגם עליה היה ילד. אני לא יודעת אם הוא נגע לה בציצי לא הצלחתי לראות אבל לפי התנוחה שלו אני מנחשת שכן.

אני כבר ממש רעדתי. ניסיתי להתיישב כדי שהוא יקום, אבל פשוט לא הצלחתי, אולי מרוב עייפות.

הוא השכיב אותי חזרה ושוב נגע לי בציצי. צעקתי לו: "נו תתעורר כבר..אתה לא נותן לי לישון!"

הוא פשוט לא ענה, זה היה כל כך מעצבן, הוא שומע אותי אבל ממשיך בשלו. אני העפתי אותו הצידה אבל הוא חזר אליי.

מה שהכי חירפן אותי זה שאני רואה את שאר הבנים שהיו שם מסתכלים אבל לא עושים כלום!

ואז הייתה עצירה, המון ילדים, אולי אפילו חצי, יצאו לשירותים, והוא קם ממני והלך גם. וגם זה שהיה על ט'.

אחרי איזה עשר דקות שאני מתאוששת, כולם חזרו. אני חשבתי שהוא יחזור למקום שלו ושזהו, נגמר הסיוט.

אבל לא, הוא נשכב עליי שוב.

ושוב אמרתי לו שדיי שיפסיק. והוא לא הפסיק.

בסוף כנראה נרדמתי.

התעוררתי שהאוטובוס עצר והגענו לשבט.הוא עוד היה עליי. עם הידיים שלו בחולצה שלי, וגם הילד השני שהיה על ט' עדיין היה עליה. הוא קם מהר, ואחר כמה שניות אני קמתי. ושאלתי אותו למה הוא היה עלי בנסיעה, והוא ברח משם ולא ראיתי אותו מלא מלא זמן (זה היה בחופשת הפסח).

אחר כך בבית הספר, אחרי איזה שבועיים וחצי שאלתי אותו את זה שוב והוא אמר שאני מדמיינת ושחלמתי את זה...רציתי להעיף לו בוקס.

ששאלתי את ט' היא אמרה שהיא לא זוכרת, טוב זה הגיוני כי היא ישנה כל הנסיעה.

בתכל'ס עכשיו אני לא מבינה למה לא עמדתי על שלי ופשוט העפתי אותו משם וקראתי למדריך. אולי כי פחדתי...

אבל אם חס וחלילה זה יקרה לי שוב, אני יודעת שאני פשוט יגיד לא! כי עכשיו אני מצטערת על זה...

 


לסיפורים (נא לצרף כינוי):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 7/6/2007 17:01   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באוטובוס, באלימות, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בין ילדים, הכל יכול היה לקרות, ילדות נשכחת, למה לא התלוננתי  
75 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-11/7/2007 23:43
 



ידעתי שהוא יודע מה הוא עושה


גבר זר ניצל את "אבודה ותוהה" תחת כיסוי של סדנת חיבוקים

 

זה קרה בפסטיבל רוחני, מאלו שאמורים להתחבר לעצמך ע"י שקט ומדיטציות. אלו שיגרמו לך להרגיש שלם עם עצמך

השעה הייתה יחסית מאוחרת והחושך כבר שתף לגמרי את השמיים. זו הייתה סדנא, 'הליכת מלאכים', אחותי ואני היינו שם. אנשים עצמו עיניים, וכל מי שעבר, חיבקנו אותו. לאט לאט אנשים התקדמו והגיע תורנו לצעוד, וכן הלאה. נהיו פערים בין אנשים והטורים התערבבו.

המדריכה הוסיפה ואמרה שחיבוק זה רק חיבוק, ואם קורה משהו אפשר לגשת אליה ישר. האמת שלא ממש הבנתי אז מה המטרה של הדברים האלו, הרי הם בסך הכל אנשים שבאו לסדנא, מדיטציה. לא?

אני זוכרת את הקול החד שלה, את הקשיחות שלה כלפיי המדריכים. היא לא אמורה להיות רגועה?... אבל השתדלתי לא להעסיק את עצמי במחשבות עליה, כי אחרי הכל, באתי ליהנות.

השביל עם שני הטורים שהיה, הלך והתבלגן. התחילו גם דיבורים מכל עבר, צחקוקים. עד שהמדריכה הגיעה לאזור וכולם השתתקו.

אני זוכרת שדיברתי עם גבר גבוה וצנום, עם שיער קצת ארוך ומעופש מחול. לידו הייתה אישה מתולתלת ונמוכת קומה.

פתאום ראיתי את אחותי מוקפת באנשים באותו הטור, אז צעדת אליה בצעדים גדולים, כי הרגשתי טיפה לבד ולא רציתי להשאיר אותה ללא השגחה. לידה היה איש קירח לבוש לבן, שתחילה היה נראה כמו אחד המדריכים. הם דיברו לפני שהגעתי.

"תכיר, זו אחותי" היא אמרה לו, וחייכה

"היי, אני נ'" אמרתי, גם אני חייכתי, הוא היה נראה לי איש חביב

"קוראים לי ג'" הוא הודיע. אני חושבת שהוא שלח יד חיבוק, אבל פשוט רציתי להיות ליד אחותי.

ניהלנו שיחה קטנה, בה אמרתי שאני לומדת, והוא אמר לי שהוא בן 30, ואין לו אישה או ילדים.

האנשים עברו, וחיבקנו אותם. כל חיבוק היה חזק, ומלא כוונה. כל חיבוק.

ראיתי אותו עוצם עיניים באחד החיבוקים. זה העצים את ההערכה המועטה שהספקתי לרכוש כלפיו.

גם אחותי חיבקה של איש אחר איש, למען האמת זה היה קצת מוזר לראות אותה ככה, אבל שוב, לא התעסקתי בזה יותר מידי, התעסקתי בסדנא עצמה.

בין חיבוק לחיבוק החלפנו כמה משפטים, שלושתנו. היו אפילו שלבים שיצאנו קצת מהטור, המשכנו את השיחה, וחזרנו לאחר מכן למקומות שהיינו בהם קודם.

"אני הולכת לישון" היא אמרה לי תוך כדי פיהוק. למרות שלא רציתי שתלך, ידעתי שאני לא יכולה למנוע ממנה דבר שכזה, והנהנתי להסכמה.

אור הפנס הבוהק האיר רק אנשים לבושי לבן, ביניהם היה ג'.

איכשהו החיבוקים נגמרו, והמדריכה שמה מוזיקה שקטה אך מהירה, מאלו שמשמיעים במקומות כאלו. אנשים עברו מהר מאד לריקודים, אבל אנחנו היינו קצת מחוץ לתחום הסדנא.

"אפשר חיבוק?" הוא שאל בתחינה.

מה יכולתי לומר? הרגשתי מתח מסוים במשך כל הזמן, אבל לא היה לי נעים להתחמק. לא רציתי גם לאכזב אותו.

הוא פתח את ידיו לרווחה, ואני הזדחלתי לתוכן, נבלעת בגופו.

הרגשתי את ידיו נעות, אבל מי יודע, אולי ככה הוא רוקד.

החיבוק כבר נהיה ארוך מידי, והוא לא עזב. מכירים את החיבוקים האלו שיש בהם רק את המחשבה על מי יעזוב קודם? אז הוא היה בערך כזה, רק שלא היו יותר מידי חשדות לכוונות אחרות, כי הרי במקומות כאלו, כל מגע נמשך הרבה מאד זמן יחסית. ובכלל, כל מעשה שם נעשה באיטיות ממכרת, ברוגע שלא יאמן.

הרגשתי את היד שלו במורד גבי, והוא התקמר במהירות. חשבתי שזה מרמז מספיק.

הוא הוריד אותה עוד, לא ממש הרגשתי אותה כי היא הייתה רפויה ורגועה- אבל אני כבר התחלתי להיות בלחץ.

ידו השנייה הועברה מהכתפיים והצוואר התחתון אל צד בין הגב לבטן, והוזזה שם קלות. היא לא חזרה למקומה.

ניסיתי להיחלץ מהחיבוק אבל הרגשתי חנק מסוים. זה רק חיבוק תמים, המשכתי לומר לעצמי. אולי הוא סתם אדם שזקוק לאהבה.

בקושי הרגשתי את היד שלו, אבל משהו דגדג לי בחזה, וזו לא הייתה תחושה נעימה או רצויה. בשלב הזה כבר ידעתי, שהוא יודע מה הוא עושה. אני חושבת שלא הרגשתי אותה בכלל לאחר דקה או שתיים שהיא הייתה שם, אבל ראיתי אותה, ורק רציתי ללכת משם.

היד השנייה כבר מזמן ירדה לכיוון הישבן, וגם ניסתה להזיז אותו לקצב המוזיקה המהירה שהתנגנה שם. בצעד זהיר הוא גם הזיז אותה פנימה, בין הרגליים שלי, ולחץ מעט. הוא התקרב, והרגשתי מעין קשיחות מהמכנסיים שלו, השתדלתי שלא להביט. ניסיתי להתרחק, שוב. אבל לא היה לי נעים, לא היה לי נעים ממנו. הרגשתי מגעילה מהמגע, אבל אגואיסטית במחשבות. כל תזוזה שלי הוא השבית, אבל באמת שלא ניסיתי מספיק.

"אני עייפה" אמרתי לו. היה מוזר לשמוע קול לאחר כל כך הרבה רגעי שתיקה.

"אני הולכת לישון" אמרתי, בתקווה שיבין את הרמז. הוא שיחרר, סוף סוף. הוא הסתכל עליי במבט מתחנן שאשר, אבל לא יכולתי, הרגשתי שאני חייבת ללכת משם.

"לילה טוב" הוא אמר לי, כשהוא עדיין נועץ בי מבט המבקש שאשאר.

"לילה טוב" זרקתי, משפילה מבט. התחלתי ללכת לכיוון האוהל, ותוך כדי הרגליים שלי סחבו אותי בריצה. עמדו לי דמעות בעיניים, אבל אסור לי לבכות עכשיו, אסור. הייתי טיפשה, אבל נגמר, לא קרה כלום. אמרתי לעצמי, כשאיבריי האינטימיים עדיין לא ניתנים להרגשה מסוימת. ניסיתי להעביר יד על החזה, אבל הוא היה כמו משותק. אבל אולי זו בכלל רק מחשבה מעוותת.

ראיתי את האוהל, ובכל הכוחות שהצלחתי לאסוף, רצתי אליו, מתנשפת.

פתחתי את הרוכסן, שמשום מה הזכיר לי רוכסן של מכנסיים, וזחלתי פנימה. בתוך האוהל הייתה אחותי, שהזכירה לי את הרגעים לפני ג'. היא ישנה חזק ושמעו את הנשימות הקצובות שלה.

נשכבתי מעל הריפוד שהיה שם, והתכסיתי בשמיכה. עצמתי את עיניי התשושות ממילא, והתפללתי להתעורר למחרת כשאף קצה זיכרון לא מונח במוחי. נרדמתי באיטיות לצלילי אותן מנגינות מוכרות, ואותם דיבורים וצחוקים ששמעתי במהלך היום

אף פעם לא סיפרתי את "הסיפור המלא" לאף אחד. אף פעם גם לא התעניינו יותר מידי או חקרו את זה לעומק, כי כמובן שלא אדבר על זה גלויות מתוך רצון, זה פשוט מפחיד מידי.

בערך חודש לאחר מכן, כל חיבוק שקיבלתי, ייחסתי כ'תיקון' למקרה ההוא. מעין ניסיון להוכיח לעצמי שמגע הוא לא רק בכוח או כשאני מתפללת שיעזבו אותי כבר.

אני חושבת שאולי בגלל זה אני כל כך אוהבת חיבוקים, אולי הם בעצם התיקון שלי לאותו מקרה, אולי הם מוכיחים לי שאפשר גם ליהנות מקרבה פיזיתואולי לא


לסיפורים (נא לצרף כינוי)

[email protected]

 

נכתב על ידי , 6/6/2007 08:59   בקטגוריות אדם זר, בהסכמה/בדרכי נועם, הכל יכול היה לקרות, בידידות  
114 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Stars Hunter ב-4/5/2008 22:50
 



אני לא רוצה את זה וזה לא מעניין אותם


אני לא יודעת מאיפה להתחיל, להבדיל מכולם אני אתחיל מהסוף.
כיום אני בת 20. אני סטודנטית. אני עתודאית.

בחיים האלה קרו לי הרבה דברים. אני חושבת שהגיע הזמן לספר הכל.
בכתה א' הייתי עולה חדשה, צחקו עלי, לגו לי, התעללו בי. אני יודעת שביום הראשון של כתה א' אני ברחתי מהכתה רצתי לחצר, הבניין של האולפן שבו הייתה אמא שלי היה סמוך לחצר. וצעקתי ובכיתי שתבוא לקחת אותי משם.

אם חלקכם זוכרים הייתה תורנות כתה. ילדים מחולקים בזוגות שתפקידם לגרש את כל הילדים מהכתה בהפסקה ולסדר את הכתה. אז שיבצו אותי עם אחד הבנים בכתה. אחד הבנים המקובלים. סידרנו קצת. אני זוכרת שהיינו משני צדדים שונים של ארונית שהיה בה חור. הוא רצה לראות את התחתונים שלי. סירבתי. אז הוא רצה לגעת. שוב סירבתי. הוא בא אלי לצד השני של הארונית. וניסה לבעוט בי. זה לא כ"כ הצליח כי תפסתי לו את הרגל- ומשכתי בכל הכוח שהיה בידיים הקטנות שלי. הוא נפל.

אח"כ עברתי בית ספר כי עברנו דירה. ואז פשוט התעלמו ממני. או התעללו. בן דוד שלי שהיה מבוגר בשנתיים אז עבר לגור קרוב אלינו. הוא ואני היינו קרובים כמו אחים. כל יום הייתי אצלם עד הערב. פעם אחת כשההורים שלו לא היו בבית.. אני הייתי אז הכתה ה' למיטב זכרוני הוא ביקש ממני להראות לו את הפות שלי. אני לא זוכרת מה היום המילים המדוייקות  הוא השביע אותי שהוא רוצה ממני טובה ושאסור לי לספר אף פעם לאף אחד. הסכמתי אבל כשהוא ביקש האוזניים שלי האדימו שאלתי מה שהוא רוצה כי לא הבנתי הוא נהיה נורא נבוך וויתר על כל הנושא. רק כמה שנים מאוחר יותר הבנתי מה הוא רצה.

מאז זרמו הרבה מים.

בפעם הבאה שקרה משהו כזה היה בטיול השנתי של כתה י"א. היה לי אז חבר בגיל שלי מבית ספר אחר.  היינו ביחד כבר מעל שנה וכולם ידעו שאני "תפוסה".
אלינו בחבורה היינו מאוד מגובשים בכל הטיולים ישננו כולם באותו חדר. או יותר נכון לא ישננו. היינו באמת חברות וידידים טובים ואמתיים.
היה אז לאחד הידידים הטובים שלי שותף בחדר שניסה להתחיל איתי. הוא שאל אם יש לי חבר, עניתי שכן הוא טען שאני אומרת את זה סתם כי בחורה שאין לה חבר "יש בה משהו דפוק" וניסה לנשק. דחפתי אותו ממני.
בערב חברה טובה ואני הלכנו לחדר של הידידים לשחק קלפים. סתם לשבת בחברה טובה ולהנות מהערב.
אני יצאתי מהמשחק וחיכיתי שהם יסיימו. כנראה שהייתי ממש עייפה כי הדבר הבא שאני זוכרת זה שאני מתעוררת בחדר חשוך. החדר של הבנים- ואותו בחור שניסה לנשק אותי בכח שוכב ליידי ומנשק אותי - כשאני ישנה. מתוך שיינה התנערתי והמשכתי לישון ושוב התעוררתי , העם לחלוטין כשהשפתיים שלו שוב נצמדות לשלי.  נזפתי בו הסתובבתי לצד השני והמשכתי לישון.
חבר שלי הבין לשמחתי. הוא כעס אבל הבין. הרגשתי אשמה הרגשתי כ"כ רע שלא הצלחתי להתעורר לגמריי ולהעיף ממני את המנוול!

באמצע כתה י"ב. החבר ואני נפרדנו. בגלל שאני גם בלוגרית ותיקה כאן היו לא מעט ידידים בלוגרים שהציעו עזרה.
כן אני יודעת שנפגשתי עם רבים. אני לא אציין כאן שמות. אולי פרט לאחד. כולם היו טובי לב ואדיבים אף אחד לא ניצל את המצב שהייתי בו. כולם עדיין ידידים טובים. חלקם הצילו אותי מלפגוע בעצמי. פרט לאחד שניסה לשכנע אותי שאני רוצה אותו שניסה לגעת בכוח שלי שרציתי אחרי שהבהרתי לו מילולית וחד משמעית שאני לא מעוניינת ניסה להמשיך בכוח. אני יודעת גם שאני לא היחידה. אני מפחדת לחשוף את השם שלו כאן.

גם מאז זרמו הרבה מים. סיימתי לימודים הגעתי לאוניברסיטה. אולי אני בחורה חברותית. יש לי הרבה ידידי אמת והיו הרבה שהתחילו איתי אבל ידידי אמת ותיקים לעולם לא פגעו בי. במסיבות שהיו לנו לא הייתי משתכרת אף פעם תמיד הייתי שם כדי לשמור על החברות שלי.
בתחילת שנה א' שלי התחלתי לצאת עם בחור מהכיתה, הוא נראה בחור הגון. מיותר לציין שעד אז כבר לא הייתי בתולה.
באחת הפעמים שהיינו אצלו בדירה והכל היה כרגיל. למדנו קצת התנשקנו ליטופים פה ושם. פתאום לא היינו לבושים, הוא היה מעלי והתנשקנו זה לא היה מוזר או שונה זה לא היה נגד הרצון שלי. עד שהוא ניסה לשכב איתי. לא רציתי, לא היה קונדום וגם אם היה באותו הרגע לא רציתי. אמרתי לו והוא אמר שזה בסדר ושאני אסמוך עליו ליטף את הפנים שלי ונישק. וניסה שוב. ושוב אמרתי שאני לא רוצה. והוא הרגיע אותי בליטופים ונשיקות. באיזשהו שלב הוא נכנס בכח. התפתלתי והוא החזיק אותי. בסוף הצלחתי להעיף אותו ממני. ופתאום הוא היה מתפרס ומתחרת. באותו יום ניסה לזרוק אותי, התוצאה הייתה שנשארו עוד כשבועיים ביחד ונפרדנו. אני לא יודעת למה שתקתי על זה. אני עדיין לא מוכנה לספר לחברים הכי קרובים במחלקה כמובן שלא לאמא. רק קומץ חברים קטן יודע. והחבר הנוכחי שאיתו אני כבר שנה.
הבחור שאנס אותי עדיין לומד איתי ובימים אלו מדי פעם אני יושבת ללמוד איתו למבחנים. אני מפחדת לעשות עם זה משהו. אני לא יודע מה לעשות מדי פעם אני נזכרת בזה, ושונאת את עצמי. לא הייתי ילדה קטנה ותמימה זה לא הייתה הפעם הראשונה שהייתי במצבים אינטימיים עם גבר אבל זה עדיין פגע יותר משאפשר לתאר.

בשנה האחרונה יש לי חבר, מתחשב ועדין. ולמרות זאת עברתי אין ספור הטרדות.
בחור שסמכתי עליו שקראתי לו ידיד- בחור שמכיר את חבר שלי נישק אותי, מישהו אחר ניסה לנשק בכוח.

לפני כחודשיים במסיבת ערב השנה החדשה שנערכה בדירה עם חברים טובים העזתי להשתכר, אחד השכנים מהדירה ליד נכנס לדירה וקלט שאני שיכורה אני רק זוכרת שברחתי מהדירה שלו. שהוא נישק אותי בכוח, ושברחתי.

יש לא מעט מקרים שיראו קטנוניים וילדותיים הרי זאת רק נשיקה. אבל זה פוגע בכבוד שלי זה פוגע בי, אני לא רוצה את זה וזה לא מעניין אותם.

אני כבר מזמן לא ילדה תמימה אבל כל מקרה קטן כזה פוגע יותר מסכין.

אז מה שמדי פעם אני הולכת עם מחשוף. ושאני אולי חברותית? אסור להיות חברותי ונותן אמון באנשים כבר?

זה שיש לי חבר שהם מכירים לא עוצר אותם? זה שאמרתי "לא" גם לא עוצר?

יש באמת משהו שיעצור את המטרידים?


נכתב על ידי , 5/6/2007 02:04   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באינטרנט, באלימות, באקדמיה, בבית הספר, בזמן שישנת/התמסטלת, בידידות, בין ילדים, בינו לבינה, במסיבה, במשפחה, ילדות נשכחת, אדם זר, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, מילים כדרבנות  
42 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ביל3> ב-2/7/2007 21:34
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה




479,273
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)