לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

mybody

לא היה לך נעים לאמר "לא"? הוטרדת או הותקפת מינית ולא התלוננת? התלוננת והעולם המשיך כאילו כלום??? אל תשמרי בלב! ספרי לי ואני אספר לכולם. בלי שמות, בלי פרטים מזהים, רק ה"אירועים". כל מקרה לגופה (*הפניה לנשים מטעמי נוחות אך מכוונת לכל סוגי המינים)

מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2008    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 



הוסף מסר

קטעים בקטגוריה: . לקטעים בבלוגים אחרים בקטגוריה זו לחצו .

הוא כל הזמן נגע בי


טריגר! נ' נאנסה על ידי הבייביסיטר שלה במשך תקופה ממושכת.

מאוד קשה לי לספר על זה. קראתי את הבלוג הזה והחלטתי שאני פשוט צריכה לפרוק את זה.
זה קרה לפני 5 שנים אם בן של חברה של אמא שלי. קוראים לו ג'.

הפעם הראשונה היתה כשיצאנו החוצה סתם לטייל. הייתי כל כך תמימה אז שזה מדהים. הוא שאל אותי "את רוצה להיות אמא?" אז אני כמובן כמו כל הילדות אומרות כן אז הוא הביא אותי לאיזה מאחורי בניין, אמר לי לשכב ולפתוח את האוברול ואת התחתונים ואז זה קרה. הוא אנס אותי. אבל לא ידעתי, הייתי כל כך תמימה שחשבתי שזה בסדר. לא ידעתי כלום. וזה המשיך, הוא התחיל לעשות עליי בייביסיטר. הוא כל הזמן נגע בי ורצה שאני אגע בו. כשאני חושבת על זה אני רוצה לבכות כי באמת לא ידעתי מה אני עושה. הייתי צריכה לבוא אליו כל יום אחרי בצפר ש"ישמור" עליי. לאמא  שלו יש גן אז אתם מכירים את הבתים הקטנים האלה מפלסיק... דיי גדול אז נכנסנו לשם זה היה בחצר כשאמא שלו היתה בסלון. בבית לידנו. הוא הוריד את המכנס ואמר לי למצוץ. כמו סוכריה. איכס.
ויש עוד מקרה. הוא לקח אותי למרתף למטה איפה שיש ליכלוך ומלא קופסאות ואמר לי לרדת לברכיים הוא אמר שכל מי שמתחיל לעשות את זה חייב לבלוע את הפיפי של הבן זוג. אז הוא הכריח אותי לבלוע ואז אנס אותי. עוד פעם.
הוא התחיל יום יום להכניס אותי לממד להכריח אותי לשכב על הרצפה הקרה להוריד תחתונים והוא היה לי מכניס כל מיני דברים לאתם יודעים..ללמטה.מזרקים(בלי שום דבר בתוך כמובן) מוח של מחשב ופשוט לגעת לי שמה. זה היה נורא הרגשתי למרות שלא ידעתי מזה הרגשתי נורא. אז אמרתי לאמא שלי שאני לא רוצה להיות בבייביסיטר שלו. והיא שאלה אותי למה אבל לא אמרתי לה בגלל שעושה עושה לי ככה וככה אלא סתם נתתי לה תירוץ אחרי כמה ימים היא השתכנעה והוציאה אותי משם.
אבל זה לא נגמר שם. לא לשכוח שהוא היה הבן של חברה ממש טובה של אמא שלי. אז הקשר המשיך...יום אחד היינו בבית שלו. אני והוא נכנסנו לחדר שלו. הוא רצה עוד פעם ואמרתי לו לא. אבל הייתי כל כך תמימה שהוא פשוט שיכנע אותי. הוא נ-י-צ-ל אותי. אז הוא הוריד את המכנס והתחתונים שלו והתחיל(?!) לרקוד כשהזין שלו מנופף לכל עבר. אמא שלו קראה לו וזה הציל אותי.
יום אחד היינו ביחד נסענו אל האופניים שלי החדשים ואז הוא רצה סיבוב אז נתתי לו והוא התחיל לשחק לי אם ההילוכים לא נכון וצרחתי עליו הפלתי אותו ונסעתי הכי הכי הכי מהר שאני יכולה בסוף הוא עצר אותי וביקש סליחה... ואז עלינו אל איזה גבעה שבסופה יש מין כזה מקום מסתור עם עצים ושיחים...הייתי בפינה והוא מצא לעצמו שני כיסאות וישב רגל על רגל אני הייתי צריכה משקפיים באותה תקופה אז לא ראיתי מה שהוא עשה...הוא התחיל לדבר על זה על זיונים ומציצות לא היה לי נוח אז קמתי ורציתי לעבור ולא נתן לי אז הסתכלתי עליו והוא פשוט אונן..עשה ביד..היה לו מין חיוך כזה שטני מעונג..שנאתי אותו איכשהו הצלחתי לעבור...לא דיברנו זמן רב עד שאיכשהו הייתי צריכה לעבור לגור איתם בבית..מזל שגל עבר לפנימייה לא לפני שניסה עוד פעם לגעת ולשאול אם רק שתי דקות נלך ונעשה את זה.כמובן שאמרתי לא.ידעתי מזה הפעם.הוא ניסה לגרום לי לקנא בזה שסיפר לי שיש לו חברה שכן נותנת לו...אמרתי לו יופי לה וזהו. זה נגמר...
אתם מבינים זה נמשך שנים ..במרמה בתמימות בשקרים ברמה סוטה מגעילה..בניצול.  עברתי משם עקב ריב של אמא שלי ואמא שלו...מאז לא ראיתי אותו זאת אומרת לפני שנתיים וחצי. זה היה נורא.
בבקשה מכן בנות. אל תהיהו תמימות...אל בשום פנים ואופן אל תהיו תמימות זה יהרוס אותכם. לתמיד.
אל תתנו לזה פשוט לקרות.
נ'.


 

לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 15/2/2008 08:12   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, בבית, בהסכמה/בדרכי נועם, בין ילדים, ברחוב, הכל קרה, ילדות נשכחת  
1851 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של vardenafil 10mg ב-24/4/2013 01:05
 



רציתי לשכב עם מישהו


טריגר! crazy maddog אנסה את חבר שלה שהיה צעיר ממנה בכמה שנים

 

נורא קשה לי לספר את זה. אני בת 16 וזה הסיפור שלי. הייתי בגיל 15 כשזה קרה,

אפשר לומר שאני ילדה "חרמנית" אני מאד אוהבת מין אך לרוע המזל זה גרם לי לעשות
דברים שעד היום אני מצטערת עליהם. בגיל 15 רציתי מאד לישכב אם מישהו
אך לא היה לי חבר ולמרות מה שחושבים, הבנים בבית הספר שלי לא ממש היו פתוחים כל
כך לסקס. נורא רציתי את זה, יום אחד בא אליי ילד אחד ניקרא לו "דניאל" (שם בדוי)
הוא היה בן 12 וחדש בבית הספר. הוא ניסה להתחיל איתי כל הזמן ודווקא דיי התחברתי
איתו, ראיתי בו כמו החבר שלי ועם הזמן התחלתי לידחוף אותו לדברים שהייתי רוצה לעשות
עם חבר בגיל שלי שאני אוהבת. רציתי שניתנשק, הסכים. רציתי מגע אינטימי, זרם. ואז רציתי
סקס, והוא לא הסכים. יום אחד שניפגשנו דניאל שאל אותי למה אנחנו ניפגשים, מה רצית להראות לי, זה היה בבית שלי לא היה אף אחד תפסתי אותו חזק ודחפתי אותו לספה הורדתי לו את המיכנס.
הוא היתנגד הוא ניסה לידחוף אותי אך לא הצליח. הורדתי לו את החולצה והתחתונים עליתי עליו והכנסתי את איבר מינו לתוך שלי תפסתי את הידים שלו מעל הראש שלו הוא לא הצליח להישתחרר אני חייבת להודות נהנתי הרגשתי המון סיפוק הנאה והרגשתי גם חזקה
למעשה בחיים שלי לא הרגשתי כל כך טוב ובזה אני עד היום מיתבישת. התחלתי לאנוס אותו
 הוא צעק וקילל ונתתי לו כמה מכות כדי שישתוק הוא התחיל ליבכות וליצרוח שאני אעזוב אותו
ולא עזבתי. אחרי שסימתי הרגשתי סיפוק ואושר אחרי שהוא הלך לא ראיתי אותו יותר ובחיים שלי
לא ראיתי מישהוא עצוב ובוכה ככה ורק אחרי יום אחרי זה קלטתי כמה נורה מה שעשיתי לא
האמנתי בחיים שלי שאני יכולה לעשות דבר כזה נורא לבן אדם ואז תחושת הסיפוק ואושר הוחלפה בתיסכול רב ובהערכה עצמית נמוכה, הרגשתי רע במשך המון זמן אחרי הסיפור הזה.
סיפרתי רק לחבר שלי היום, הוא בחור מבין ומיתחשב שעזר לי אם התיסכול, אך תמיד זה ישאר לי
בלב מה שעשיתי לדניאל ועד כמה יכולתי ליהיות אנוכית ורעה. זה הייתה היסחפות של יצרים,
לא יכולתי לישלוט ביצרים שלי מקווה שגם אתם לא תיתנו ליצרים שלכם לישלוט בכם כי זה
מה שמבדיל אותנו מחיות. 

לסיפורים (נא לציין ניק)
נכתב על ידי , 28/9/2007 12:28   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בבית, בבית הספר, בהסכמה/בדרכי נועם, בינו לבינה, הכל קרה  
2023 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של OzhEZwtwyX ב-25/10/2013 17:32
 



דחפתי אותו ממני וברחתי


טריגר! חבר לשעבר של "בכיתה יא" ניסה לכפות את עצמו עליה במועדון

 

טוב אז הסיפור שלי מתחיל בערך מלפני שנה הייתי אז ביכתה י"א והייתי במסיבה. התחיל איתי שם מישהו- נקרא לו ג' לצורך העניין- ומפה לשם העניינים התגלגלו ונהפכו להיות זוג. היה לנו קשר קצר מאוד, של חודש, אבל המשכנו להיות בקשר אחרי שנפרדנו ואני רוצה לציין שהוא היה אפלטוני לגמרי.ג' הוא מהאנשים האלה שתופסים מעצמם אלוהים ושחושבים שהם הכי הכי וכל העולם מאוהב בהם, ומסתבר שהוא חשב שאני עדיין רוצה אותו אחרי שהקשר נגמר. במשך השנה הזאת שעברה נפגשנו כמה פעמים והיה לנו דווקא סבבה דיברנו וצחקנו.פעם אחת לפני שהוא הלך הוא ניסה לנשק אותי ואני לא רציתי - היה לי כבר חבר חדש (נקרא לו ל')- אז הזזתי את הראש וג' נישק אותי בצוואר ואני אמרתי לו שיפסיק כי זה לא לעניין והוא הלך. אבל אני רוצה לשתף אתכם במקרה אחר שקרה לי איתו מלפני חודש. אני בן אדם שיוצא להמון מסיבות, אני אוהבת לרקוד ולבלות ולא פעם יצא לי לראות את ג'  במסיבה. אז המקרה המדובר קרה ביום שישי בערב. יצאתי עם כל החברות למסיבה בת"א וראיתי את ג' שם. הלכתי אליו ואמרתי לו שלום התחבקנו והוא נתן לי נשיקה בלחי. במשך המסיבה יצא לנו לראות אחד את השני כמה פעמים ואפילו רקדנו קצת. לקראת סוף המסיבה רציתי לצאת החוצה כי כבר שרפו לי העיניים ובדרכי החוצה נתקלתי שוב בג'. הוא שאל מה קרה, סיפרתי לו, והוא לקח לי את היד ועלה איתי למעלה. ואני לתומי חשבתי שהוא סתם רוצה להיות איתי בחוץ כדי שאני לא אהיה לבד עד שיעבור לי השורף בעיניים. התחלנו לעלות במדרגות כשלפתע הוא משך אותי לחדר צדדי במועדון שיש בוא שולחן סנוקר. שאלתי אותו מה הוא עושה והוא פשוט דחף אותי לקיר והתחיל לנשק אותי. צחקתי כי הייתי בטוחה שהוא מסתלבט עליי ודחפתי אותו ממני ואמרתי לו- דיי  זה לא לעניין יש לי חבר. אבל הוא בשלו... הוא דחף אותי לפינה ואמר אז מה והמשיך לנשק אותי...אני ניסיתי לדחוף אותו אבל כל פעם מחדש הוא חזר אליי ונישק אותי.. ואז ביותר אגרסיביות דחפתי אותו ואמרתי לו "לא אני לא רוצה תעזוב אותי"... והוא ברוב חוצפתו התקרב החזיק אותי ביד אחת וביד השנייה הכניס לי יד לחולצה ופתח לי את החזייה!! התעצבנתי עליו צעקתי ואמרתי לו מה אתה עושה אתה לא נורמלי?! והוא חשב שהכל משחק, צחק וענה אני יודע שאת רוצה אותי. הייתי בהלם בחיים שלי לא חשבתי שהוא יעז לעשות לי משהו כזה. אבל הסיפור שלי לא נגמר כאן, אחרי שהוא צחק הוא משך אותי לעבר השולחן סנוקר שהיה בחד הרים אותי עליו ואמר- אף פעם לא עשית סקס על שולחן סנוקר-  דחף אותי והשכיב אותי על השולחן. אני ניסיתי לקום וצעקתי עליו שיעזוב אותי וכל פעם מחדש כשניסיתי לקום הוא דחף אותי חזרה והתחיל לעלות עליי.. אני אפילו כבר לא זוכרת איך הצלחתי לקום משם אני רק זוכרת שהוא משך אותי לשירותים והתחיל לגעת בי ואני כולי בהיסטריה ובלחץ לא ידעתי מה לעשות... הוא נגע לי בחזה ואז החלטתי שאין מצב פשוט שזה יגמר כמו שהוא רוצה, גייסתי את כל הכוח שלי ודחפתי אותו ממני וברחתי החוצה לחברות שלי... למזלי זהנגמר בזה ולא במשהו יותר גרוע..

עד עכשיו אני מרגישה אשמה, ואני חושבת לעצמי שאולי עשיתי משהו לא בסדר, אולי שידרתי לו משהו שלא רציתי והתכוונתי, אני כבר לא יודעת..

יום אחרי זה סיפרתי לחבר שלי ל' מה קרה, הוא ישר בא להיות איתי עזר לי ותמך בי, הוא ממש התחנן שאני אלך למשטרה אבל אמרתי לו לא. אמרתי לו שאני מרגישה אשמה בכל מה שקרה, שאולי לא התנגדתי מספיק, שאולי לא הראתי לו שאני לא רוצה יותר ברור ושאולי ג' יאמר שרציתי את זה. והוא אמר לי שברגע שאמרתי לו "לא" זה היה צריך להספיק, שאני לא אעז להרגיש אשמה כי הוא האדיוט ולא אני. הוא עזר לי להרגיש יותר טוב עם עצמי, עזר לי לא לחשוב על זה כל יום. הוא אחד האנשים שאני הכי מעריכה ואוהבת בעולם. אני מראה לו שהכל כבר בסדר כי הוא נורא דואג לי אבל מבפנים אני הרוסה ואני לא חושבת שהנשמה שלי תצליח להחלים מזה, אף פעם.


לסיפורים (נא לציין ניק)

[email protected]

 

נכתב על ידי , 28/9/2007 10:31   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בידידות, במסיבה, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, למה לא התלוננתי  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של אשלי ב-24/10/2007 03:22
 



הוא שאל אם אני רוצה עוד סיבוב


"אבודה בתוך עצמי" הוטרדה מינית על ידי השכן של בת דודתה. כשסיפרה, אימה לא האמינה לה.

 

הייתי בכיתה ט', ערב השנה הלועזית החדשה.. הייתי אצל בת דודה שלי, וירדנו למטה, ושכן שלה שבערך קטן ממני בשנתיים אבל יחסית גדול פיזית הצטרף.

הוא הציע שנעשה תחרות ריצה מסביב לשכונה שם ושנעשה את זה בזוגות, כמובן שאני יצאתי איתו.

התחלנו לרוץ, הגענו למקום מבודד ואני עצרתי חשבתי שקרה לו משו, הוא פתאום התחיל לנשק אותי ואני קפאתי לא ידעתי איך להגיב הייתי בשוק, זאת הייתה הנשיקה הראשונה שלי לצערי הרב. וניסיתי להדוף אותו ואמרתי לו שאני לא רוצה והוא לא הקשיב, ואז הוא דחף ידיים למטה ואני פשוט קפאתי במקום, לא ידעתי מה לעשות. אחרי זה הוא עשה לעצמו ביד וגמר תוך כדי נגיעות בי, ואז הוא המשיך לרוץ כאילו כלום, וגם אני לא היה לי משו אחר לעשות, ואז כשהגענו לשם בחזרה הוא שאל אם אני רוצה עוד סיבוב וברחתי למעלה לבית של בת דודה שלי, לא אמרתי על זה מילה לאף אחד, לא הייתי מסוגלת, סיפרתי את זה אחרי חודש וחצי לחברה הכי טובה שלי ולמנהלת שלי שהיו לי יחסים מצוינים איתה לקח לה זמן להבין מה יש לי כי התחלתי ממש לרדת בלימודים. חברה שלי סיפרה למבוגר שגם קרוב אליי וכמובן שהמנהלת סיפרה להורים שלי, אמא לא האמינה לי היא חשבה שאני סתם מנסה להשיג תשומת לב, במקום לחבק אותי היא אמרה לי שקרנית  וצעקה עליי ומאז אני עוד יותר בטראומה אני לא סולחת לה על זה אני לא מדברת איתה על שומדבר שקשור לחיים שלי,ואני בעיקר מרגישה אבודה בתוך עצמי. אין לי את מי לשתף כי אני פוחדת ששוב לא יאמינו לי, בכל זאת הוא קטן ממני בשנתיים אבל הוא היה גדול וחזק ולא יכולתי להתנגד פשוט קפאתי, לא ידעתי מה לעשות.


כתובת לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 11/7/2007 11:20   בקטגוריות אדם זר, אני והחבר'ה, באלימות, בין ילדים, ברחוב, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, ילדות נשכחת  
36 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של איתן ב-26/5/2010 17:02
 



זו הייתה מערכת יחסים חולנית ומעוותת


טריגר! Fake Reality נכנסה לזוגיות הרסנית, בתקופה שבה גם כך מצבה הנפשי היה בכי רע.

 

היי, אני לא יודעת עד כמה הסיפור שלי נחשב לסוג של הטרדה, אבל אני חושבת שהוא חשוב מאוד שבנות אחרות יקראו ויפנימו.

כבר כתבתי את הסיפור בבלוג שלי, והפעם אני רוצה שהסיפור הזה יגיע לכמה שיותר בנות.

 

הייתי בתקופה מאוד קשה בחיים שלי. הייתי בדיכאון, סבלתי מאנורקסיה נרווזה, והכרתי את מי שחשבתי שהוא הבחור המושלם. הוא היה חתיך, עם עיניים ירוקות, נוטף כריזמה וקסם אישי. מי לא תרצה בחור כזה, בעיקר בחורה כמוני, עם הערכה עצמית כל כך נמוכה.

יצאנו, התחלנו להיות זוג של ממש, ולכאורה הכל נראה בסדר.

אבל זה לא. זו הייתה מערכת יחסים חולנית ומעוותת. למשל, הוא לא הסכים שאני אבוא אליו הבייתה, אלא אם כן ההורים שלו לא בבית. הוא רצה שנהייה רק באוטו (או אצלי, לפעמים). זה כבר גרם לי להרגיש כמו איזו מושפלת, כמו זונה.

היה אסור לי להגיד לו את המילה "לא" או כל משפט אחר שמתקשר לדחייה. לא משנה מה הוא רצה. הייתי חייבת להיפגש איתו כל ערב. גם שלא היה לי כוח. גם כשהייתי עייפה. ואם סירבתי לו, אז היה מתחיל סימפוזיון שלם. אם אני דוחה אותו- זה אומר שאני לא אוהבת אותו.

לא היה אכפת לו ממני, מההנאה שלי, מזה שגם הבחורה צריכה ליהנות מסקס ולהרגיש מסופקת. הוא פשוט היה "מסרס" אותי. מה היה מותר לי ובעיקר מה לא היה מותר לי לעשות. למשל, אם היה כואב לי בזמן החדירה (וכן, לפעמים זה כואב, למרות שהוא לא היה הראשון שלי), אסור היה לי לבטא את הכאב שלי. הייתי צריכה לשתוק. ולסבול בשקט. למה? "כי אני לא מסוגל לחשוב שכואב לך בגללי". יה רייט.

אתם יודעים, לפעמים הייתי אומרת משפטים תמימים, שלא קשורים לדחייה. או פעם אחת הוא הכריח אותי פחות או יותר להצטלם בעירום- בהתחלה זה משעשע כזה, שרק עם תחתונים וחזייה, יש בזה משהו כיפי, אבל הוא החליט, שהוא צריך לצלם אותי בלי זה. אז נבהלתי נורא, שכן זה לא נעים שמישהו מצלם לך בפולשנות את האיזורים האינטימיים של גופך, וצעקתי בבהלה "לא". ואז, הוא התחיל. לעשות פרצוף, את לא אוהבת אותי, את פוגעת בי.

אז בגלל זה ועוד כמה אירועים שכביכול פגעתי בו הוא אשכרה היה מכריח אותי לכתוב מדיי ערב משפטים של "מה מותר". וגם היה בודק. ואוי ואבוי אם לא כתבתי.

באיזה שלב, כדי להימנע מאמירת מילים ומשפטים שיגרמו לו להרגיש רע, פשוט לא הייתי אומרת כלום.

הוא החליט שהוא צריך לגמור שמונה או שבע פעמים בערב (אללי, למי יש את הכוחות האלו?), ואני חייבת לגרום לו שהוא יגמור את מספר הפעמים שהוא צריך. והוא לא רצה שנשכב כל כך, הוא רצה רק ירידה. כנראה ככה הוא רצה להרגיש שליטה או משהו כזה.וככה, הייתי חייבת לרדת לו את המספר פעמים שהוא רצה. לא משנה שהייתי חולה, לא משנה שיש לי צבא ושאני אאחר, לא משנה שהתעלפתי על הפרצוף ודפקתי את הלסת בבטון ונפתח לי הסנטר. עשיתי את זה בלי חשק, בלי רצון. עשיתי זאת כמו מטלה מעצבנת.

הוא היה מתחקר אותי על דברים שעשיתי בעבר, עם בנים אחרים, פשוט תחקור כמו בשב"כ, ויחד עם זה באו ההתקפות של "למה עשית" "הוא יותר טוב" כל מיני כאלו. זה היה מחרפן אותי טוטאלית.

הוא היה רב איתי על שטויות, באמת, שטויות.

כל מה שעשיתי או לא עשיתי- תמיד הייתה לו ביקורת שלילית. על כל דבר. באיזה שלב הייתי משקרת לו, במצח נחושה, כי פחדתי ממנו. מהתגובה שלו.

הגעתי למצב שהייתי צריכה לבקש ממנו רשות להיפגש עם חברים, כי הייתי הרכוש שלו. אסור היה לי לצאת, כי הייתי אמורה להיות פנוייה אליו לכל ערב. הייתי צריכה לחכות לו, לפעמים עד 12 בלילה, לפעמים עד לפנות בוקר, עד שהוא יואיל בטובו להגיע, לדרוש את הזיון או הירידה הקבועים שלו. הוא היה נשאר אצלי עד אור הבוקר. אמרתי לו שזה מפריע להורים שלי, לאחיות שלי, שצריכות לקום בבוקר ולהתארגן לבית ספר, וזה לא נעים שיש בחור זר בבית, שהן בקושי מכירות. הבית שלי היה בשבילו שירותי שינה ומין. כמו בית מלון.

היו לנו ריבים על זה, אבל זה תמיד הסתכם בכך שהוא הקורבן, ואני הרעה.

ככה זה היה תמיד. אני המכשפה הרעה, החברה הרעה, והוא המסכן הקורבן. כן, אם היה לו רע כל כך למה הוא נשאר איתי? הוא אמר שהוא אוהב אותי כל כך. אבל האמת היא שהיה לו נוח שיש לו שפחה משל עצמו. שיש לו זונה, בלי לשלם כסף.

שמונה חודשים הייתי איתו.

בדרכו המניפולטיבית והמתוחכמת, הוא גרם לי לפחד ממנו, לפחד שאשאר לבד. לעשות כל מה שהוא רצה. להאמין שזו אהבה. הוא לא אהב בי כלום. איך הוא היה יכול לאהוב אם כל דבר בי היה רע מבחינתו?

אני לא יכולה לתאר לכם, את מסכת הייסורים שעברתי בקשר הזה. אני לא יכולה לתאר ולספר ולהזכיר את כל הדברים שהוא עשה לי, אבל אלו העיקר. הקשר הזה נגמר בסופו של דבר, אחרי לחץ מתמשך מצד ההורים שלי, שפשוט "הכריחו" אותי לשים לזה סוף. גם, זה איכשהו התפוגג בגלל שיחות טעונות בסוף, מעולם לא אמרתי לו שאני נפרדת, מעולם לא אמרתי לו מה שאני חושבת עליו. כי פחדתי.

בגללו רבתי עם ההורים שלי. בגללו התנתקתי מכל מי שהיו החברים שלי. בגללו הייתי בדיכאון, רזיתי בטירוף, לקחתי פרוזק.

עד היום, זה משפיע עליי. ברמת חרדות וסיוטים בלילות. בצורה שבה אני חייבת טיפול כדי להתגבר על הנזקים הנפשיים שהוא גרם לי. על הטראומות שהוא עשה לי.

 

בנות יקרות. זה נורא קל ליפול בזה. תדעו שבחור לא חייב לאנוס אותך פיזית, לא חייב לאיים עלייך בסכין. יש אונס נפשי. יש התעללות נפשית. תראו מה לי קרה. אני לא בחורה מסכנה, בהחלט לא.

זה דווקא יכול לקרות לנו, התמימות, המתוקות, שרק רוצות לאהוב.

זו לא אהבה. בחור שרומס אותכן ואת כבודכן העצמי- לא אוהב אתכן.

בחור שגורם לכן להרגיש מושפלות, שגורם לכן להרגיש שנעלמתן בקשר, שזה רק הוא ואין שום דבר מעצכן- לא אוהב.

מי שאוהב אותך באמת, יאהב אותך גם אם שכבת עם גברים אחרים לפניו, גם עם עשית איתם דברים שאת לא מוכנה לעשות איתו, גם כשאין לך חשק. בחור שיאהב אותך באמת, יאהב אותך, את כולך, עם הדעות שלך והרצונות שלך, ויכבד אותך ואת המשפחה שלך. אחר כך היה לי חבר אחר, שאיתו זה היה שונה בכל הרמות, הוא היה כל כך ההפך, וככה זה צריך להיות.

בשום מצב, בשום פנים ואופן לא צריכה להיות מערכת יחסים בה את מספקת שירותי מין, בה את מפחדת מהצד השני. בשום פנים ואופן. מערכת יחסים שהייתי בה היא מערכת יחסים חולנית ומעוותת. החבר שלי לשעבר הוא בחור פסיכוטי, הוא בחור סדיסטי! גם במערכות יחסים של סאדו-מאזו, הדבר החשוב הוא הסכמה של שני הצדדים. פה זה לא היה ככה. פה אני הייתי השפחה שלו, לא כי רציתי בלהיות "שפחה". אלא כי פחדתי ממנו. כי אהבתי אותו משום מה, והוא ניצל את האהבה ואת התמימות שלי. כל פעם שהעזתי להרים את הראש- הוא דרך עליי.

 

אני קוראת לכן ללמוד מהסיפור הכואב שלי. אני ראיתי את זה אצל מישהי אחרת שהכרתי,שקרה לה בערך פחות או יותר כמוני, ולא למדתי ממנה דבר.

עדיף להיות לבד. עדיף להיות לבד, ולשבת בליל שישי לבד ולהיקבר עם עצמך ולבכות, מאשר להיות במערכת יחסים חולנית כזאת.

אני מבקשת מכן, אל תיפלו למלכודת הקלה של טריקים זולים ומילים מתוחכמות. אל תיפלו למניפולטיביות הזו.

תהיו חכמות.

כשיש קשר אמיתי, שיש מערכת יחסים אמיתית, אתן אמורות להיות מאושרות, ולא אומללות. מערכת יחסים זה הדדי, לא רק צד אחד.

תשמרו על עצמכן.


כתובת לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 6/7/2007 17:24   בקטגוריות אדם מוכר, באלימות, בבית, בינו לבינה, הכל קרה, מילים כדרבנות  
40 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של ב-31/7/2007 12:14
 



ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי


הסיפור שלי קרא לפני שנה בערך.. שהייתי בת 13 או אפילו פחות .. הלכתי למסיבה של חברים לא במועדון או משהו כזה .. פשוט מסיבה כזאת בבית פיס כזה ,כל המסיבה הייתה ממש טובה ורקדתי והיה ממש כיף.. עד שהגיע ידיד שלי הוא היה בכיתה י' אז ואני הייתי בכיתה ז' .. הוא התחיל לרקוד איתי ואמרתי לו שלא מתאים כי לא התחשק לי באותו הרגע והוא המשיך ממש הרגשתי את הידיים שלו מתקרבות לאיזור התחת שלי והוא ליטף אותי .. אז פשוט התפרצתי החוצה והתחלתי לרוץ ,לא ממש ידעתי לאן והוא בא אחריי הוא התחיל לרוץ וכמובן שהוא השיג אותי הגענו לאיזה מקלט הוא השעין אותי עליו והתחיל לנשק אותי בצוואר .. בהתחלה דיי התנגדתי עד שהוא הניח את היד שלו בחוזקה על הפה שלי ולא נתן לי לדבר ,

ואז הוא התחיל לגעת בי בכל מקום

ניסיתי להגיד לו שיפסיק אבל לא יכולתי ,פחדתי.. כאילו הרגשתי שאני רוצה לדבר ואני פשוט לא יכולה להוציא את המילים!

לאט לאט הוא הוא פתח את המכנסיים שלי והוריד אותם יחד עם התחתונים באותו שלב הוא כבר לא היה עם היד על הפה שלי הייתי בהלם !

התחלתי לבכות אבל עדיין לא הוצאתי אף מילה

הוא השכיב אותי שם פתח את המכנסיים שלו והחדיר את איבר המין שלו לתוכי

בהתחלה זה ברח וזה לא הצליח להיכנס וכבר חשבתי שהוא יתיאש ויעזוב אותי כברר

אבל הוא לא התיאש הוא ניסה וניסה עד שהוא הצליח !

כאב לי כל כך .. הוא היה מאוד אגרסבי כלפי הוא התחיל להגיד לי שאני יגנח שאני יעזור לו לגמור אבל לא הוצאתי מילה מהפה רק בכיתי

בסוף הוא הלך שם את המכנסים שלו והלך כאילו לא קרה שום דבר !

סגרתי את המכנסיים ופשוט התיישבתתי שם ובכיתי לא יכולתי יותר

ומאז אותו יום הוא לא התקרב אליי בכלל

הוריי לא יודעים

חבריי לא יודעים

המשטרה לא יודעת

אף אחד לא יודעע !

בגלל זה החלטתי לפתוח את הלב שלי ולספר את כל הסיפור כדי שעוד אנשים ידעו כדי שאני אוכל להוציא את כל מה שיש לי כל הלב!

אני כל הזמן מרגישה מאויימת.. ולפעמים בלילה אני מרגישה את המגע שלו..

רציתי להגיד לכם שתלמדו לקח מכל זה.. לידידים גדולים יש היתרון !

כל כך בטחתי בו והוא בגד בי

הוא עשה לי את הדבר הכי נוראי שאפשר!

האא ואל תשאללו למה לא התנגדתי

פשוט לא הצלחתיי


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

נכתב על ידי , 3/7/2007 22:54   בקטגוריות אדם מוכר, אני והחבר'ה, באלימות, בידידות, במסיבה, הכל קרה  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Ace ב-5/7/2007 21:04
 



היה לו מבט של מטורף בעיניים


קוראים לי נועה, אני בת 13, המקרה קרה ממש לא מזמן, בתחילת השנה.

יום אחד הלכתי לישון אצל חברה טובה, מ'.

בבוקר ההורים שלה אמרו שהם נוסעים לאיזה דודה בדרום. שיש לה המון חתולים, שכדאי לנו לבוא איתם.

ואפילו מ' לא הכירה את הדודה עליה סיפרו הוריה, היא דודה מדרגה רחוקה. אבל הסכמנו לבוא.

נסענו נסיעה של שעתיים אל ביתה של דודה מרגלית הזאת.

נכנסו לבית ענק, עצום ומפואר. ממש של העשירים כמו בסרטים, חצר ענקית ומיזרקות ובחצר איזה 6 חתולים רובצים על הדשא הנקי.

נכנסנו, מרגלית קיבלה את פנינו בברכה. היא הייתה ממש זקנה. נכנסנו וראינו בפינת האוכל שתי בחורים משחקים פוקר, אחד בן 40 משהו כזה, והשני דתי, צעיר כזה, ממש חמוד.

אחותה של מ' שאלה אם זה הבית שלה. מרגלית צחקה ואמרה: הלוואי. זה אני א' וג' (הבחורים מהפוקר) שומרים על הבית לשכנים שבחו"ל.

מ', אחותה ש' ואני התיישבנו ליד שולחן הפוקר וצפינו בג' (המבוגר יותר) ובא' (הצעיר יותר) משחקים פוקר, על כסף אמיתי.

ג' כל הזמן הסתכל עלי, זה טיפה הלחיץ.

היה שם תוכי מדבר. ג' אמר לתוכי: "תגיד בוקר טוב!"

התוכי שתק.

ג' אמר: "נו יא בן זונה תגיד בוקר טוב או שאני תולש לך את כל הנוצות אחד אחד!!!!"

אני ומ' מסתכלות אחת על השניה די המומות.

יצאנו החוצה לחצר ואמא של מ' ועוד איזה אחת שהייתה שם אמרו שג' הזה באמת די מחורפן, משוגע כזה.

חזרנו לשולחן הפוקר ואז שיחקנו משחק קלפים כולנו יחד. וג' פשוט לא הפסיק להסתכל עליי. אחר כך ג' אמר שלא בא לו יותר לשחק ושם כיסא ממש קרוב מאחוריי. והתיישב ונשם עליי. זה ממש הלחיץ אותי!

אחר כך עלינו לקומה מעל, וש' ומ' רצו ללמד אותי משחק קלפים שאמרו שיהיה כייפי, שאני לא הכרתי.

ישבנו באחד החדרים למעלה ושיחקנו. אחר כך ג' עלה אלינו ואמר: "בנות למה עליתן?"

סתם המצאנו תירוץ, אני כבר לא זוכרת איזה.

והוא אמר: "בואו למטה, יותר כיף!!!!"

היה לו מבט של מטורף בעיניים. ש' ומ' ירדו מהר למטה, ואני באתי לרדת אחריהן אבל הוא שם לי רגל ונפלתי.

הן כבר היו למטה, ומרגלית סיפרה להן סיפורים על טיול שעשתה בחו"ל, והן ראו תמונות.

אני באתי לרדת גם והוא תפס אותי בשתי ידיו והשכיב אותי על המיטה בחדר.

שמעתי את מ' צועקת: "היי נועה את באה???"

הוא אמר לי להגיד שאני בשירותים שאני תכף יבוא.

אני שתקתי ולא אמרתי כלום. אז הוא אמר לי: "אם את לא אומרת אני בשניה הזאת אונס אותך.

אז צעקתי לה מלמעלה את מה שאמר לי להגיד וביקשתי ממנו שייתן לי ללכת.

הוא הוריד לעצמו את החולצה והמכנס ונישאר עם תחתונים. הוא אמר לי להוריד את החולצות שלי.

לא הורדתי. הוא צרח עליי, שאני יוריד מיד את החולצות, ואני כבר ממש בכיתי לגמרי בהיסטריה. הורדתי לאט לאט את החולצה העליונה, ואז את השניה. ונשארתי בחזייה.

הוא אמר לי: "יפה יפה, עכשיו תורידי את החצאית!"

לא הורדתי. והוא הוריד לי בכוח.  זה לא היה קשה, זאת הייתה חצאית מיני קצרה.

לא הבנתי למה מ' וש' לא באות לבדוק מה איתי, הזמן עבר לי כל כך לאט, אבל בעצם לא עברו אפילו שלושים שניות.

הוא נשכב עליי ונישק אותי, עם כל הרוק שלו והזיפים שלו דקרו אותי. אני צרחתי עליו תוך כדי שאני בוכה ומתנגדת: "אתה הבטחת שלא תאנוס אותי אתה הבטחת..!!!!"

הוא לא ענה והמשיך לנשק אותי ולנשק.

אני כל כך רעדתי, הרגשתי כל כך מלוכלכת, הרגשתי שהזמן לא זז, והוא ימשיך כך לנצח!

שמעתי מלמטה את מ' צועקת לי: "נועה נו כמה זמן!!!!?"

הוא קם ממני מהר, הוא הבין שמ' באה לעלות. הוא שם עליו את בגדיו חזרה ויצא מהחדר.

ואני נשארתי ערומה בוכה על המיטה.

שמעתי את הצעדים של מ' מתקרבת לחדר.

רציתי להתלבש מהר ולשכוח את זה, למחוק את מה שהיה מהראש שלי ולהמשיך. אבל לא היה לי מספיק כוח להרים את החולצה והחצאית ולהתלבש.

כולי רעדתי בטרוף, ובכיתי, השיער שלי היה פרוע והייתי הרוגה. זאת הדיוק המילה, הרוגה.

התחלתי לשים לאט לאט את החולצה ואז מ' נכנסה לחדר והייתה די המומה.

היא שאלה מה עבר עליי וזה.

הייתי חייבת לספר לה. גם הרגשתי צורך.. סיפרתי לה הכל, אני לא בטוחה שהיא הבינה משהו מהבכי שלי..

היא עזרה לי להתלבש ולשטוף פנים.

היא הבטיחה שלא תספר. אבל אני בטוחה שהיא סיפרה לש'.

כ"כ רציתי להיכנס להתקלח אבל ברור שלא יכולתי, בבית שלא שלי.

אחר כך חזרנו הביתה, ואני רצתי לחדר שלי ולא הפסקתי לבכות.

התקלחתי, נשבעת לכם שלוש שעות הייתי במקלחת.

 

וזהו, אני נשבעת לכם, כל מי שעברה אונס אני כ"כ ממליצה לספר! זה הייתה בשבילי ממש הקלה לספר לחברה שלי.

לאמא שלי אני לא יספר כי אני איתה בחרא יחסים, היא לא תבין ולא תעזור לי.

ואבא שלי גר בכלל בחו"ל ההורים שלי גרושים.

אבל אפילו הכמה משפטים שהצלחתי להוציא מהפה, ולספר אפילו למישהו אחד, זה הפך לי את כל הסיוט ליותר קל.


לסיפורים (נא לציין ניק):

[email protected]

 

נכתב על ידי , 3/7/2007 09:48   בקטגוריות אדם זר, באלימות, בבית, הכל יכול היה לקרות, הכל קרה, ילדות נשכחת, מילים כדרבנות  
37 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של נועו'שש ב-10/7/2007 20:44
 




דפים:  
כינוי: 

מין: נקבה




479,243
הבלוג משוייך לקטגוריות: החיים כמשל , אקטואליה ופוליטיקה , פילוסופיית חיים
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות לmybody אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על mybody ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)