לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2008    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2008

אוסטריה


לפני שהתחלתי לעבוד אצלה היא היתה כאמור סוכנת נסיעות

הקשר ביננו היה כבר אז לא משהו.

היא היתה בעולם שלה אני הייתי בעולם שלי

אבל כשהיא רבה עם בעלה היא פתאום מצאה את דרכה אלי

וכך היה כאשר היתה מסיבה גדולה לסוכני נסיעות. היא רבה עם בעלה אז היא הזמינה אותי.

גם המאהב היה שם אך זה לא קשור. או שכן. זו היתה הפעם הראשונה שפגשתי בו

בתחרות פרסים שהיתה שם היא זכתה בטיסה לפאריז

אני אקח אותך לשם. אנחנו ניסע ביחד כך אמרה.

 

לימים התחלנו לעבוד יחד והיא כולה נוטפת צופים.

מה עם פאריז? שאלתי מידי פעם

לא היתה פאריז

היא השלימה עם בעלה ויחד הם נסעו לחופשת סקי בקיצבוהיל אוסטריה במקום. על כרטיס הזכיה.

מצטערת אמרה, אך יש עדיפויות

היא נסעה לאוסטריה אני נשארתי לעבוד שם בעסק.

הרגשתי כמו זאת שנשארה מאחור

חרקתי שיניים

אמא סיפרה לי שהיא מאוד נהנית שם באוסטריה

חרקתי שיניים עוד יותר חזק.

לא יכולתי לסבול שהיא נהנית.

והרגשתי רע עם זה

שהרי אני אמורה לשמוח בשבילה. לא?

תמיד הייתי מפרגנת לה

מה קרה?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/10/2008 09:50   בקטגוריות זה הכל בשבילך, המאהב, עבודה  
5 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של Moha ב-26/10/2008 07:49



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)