לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2008    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2008

קפריסין


טסנו לקפריסין. אני היא והמאהב. טיסה פרטית, מטוס ססנה קטן ששייך לחבר של המאהב. כמוכן היו בטיסה הטייס אשתו וטייס משנה מתלמד.

החבר ההוא בא להפרד ממני. אני לא זוכרת מה החזיר אותו אלי. הוא היה נראה נפלא. חיבקתי אותו ולחשתי 'בוא אתי, מעולם לא היית בחו"ל, בוא אתי, יהיה לנו כיף ביחד'. מובן שהוא לא בא. זה לא היה בתוכניות של אףאחד. השארתי לו את האוטו שלי והמשכתי למטוס. 'זה יהיה כיף שהוא יחכה לי בשדה התעופה עם האוטו שלי כשנחזור' כך חשבתי.

היא ארזה תיק עם מיטב מחלצותיה. אני ארזתי תיק עם מיטב סמרטוטי אבל כשהגענו לקפריסין שום דבר לא הגיע.

'מה , לא לקחתם איתכן את הציוד למטוס?

לא, השארנו את הציוד בצ'ק אין ועלינו למטוס

מטומטמות, בטיסה פרטית אתן לוקחות את הציוד איתכן ומעלות למטוס.

ז"א שהמזוודות נשארו בשדה התעופה?

אכן

השתעשענו למחשבה ששתי המזוודות נשארו בשדה התעופה. עכשיו זה חפץ חשוד, בטח המשטרה חוגגת עליהן, חסמו את השדה, פוצצו את המזוודות לבדוק אם אין שם פצצה. איזה קטע, וכך צחקנו לנו

החברה התפלאו על התגובה הזאת, איך זה שאנחנו צוחקות ולא מתעצבנות.

טוב אניווי היה צריך ללכת לדראגסטור הקרוב לקנות כמה דברים בסיסיים. אפילו תחתונים לא היו לנו. סיבה טובה לשופינג בקפריסין. עוד לפני שקבלנו את החדרים במלון.

 

במלון אני והיא קיבלנו חדר זוגי אבל בלילה נשארתי לבד.

לא נרדמתי.

למה תמיד אני צריכה להחזיק לה את הנר? מתי יחזיקו לי פעם?

בבוקר יצאנו לטייל. הדבר היחיד שזכור לי מהטיול הזה הוא שנוסעים בצד שמאל. יא ווילי, איך אפשר? כל הזמן נדמה לי שהרכב ממול עומד להתקע בנו. איך אפשר לנהוג ככה? אני בחיים לא אשכור רכב במדינה שנוהגים בה בצד שמאל.

היא היתה מצוברחת

מה קרה?

הוא מתנהג אלי כמו אל סמרטוט, אני זונה אני עכברה, הוא מכיר אותי רק בלילה, זה נמאס לי

וכך ניפחה לי את הראש.

טוב שאצלי זה לא ככה. אבל איך זה אצלי באמת? לכמה זמן הוא חזר?

 

אז איך היה? שאלה אחרי שחזרנו

נחמד, איזה קטעים היו עם המזוודות

המאהב הזה היה נוראי

טוב, אבל חוצמזה היה בסדר לא?

כן, אבל את יודעת ,דפנה, הסיפור הזה עולה כסף, הטיסה , המלון זה לא בחינם

טוב, אני אשלם לך, אמנם אין לי כסף אבל אני אשלם לך

 

לא שילמתי

למעשה היא היתה צריכה לשלם לי. אחרי הכל מלאתי שם את תפקיד הגיבוי. הרי לבעלה היא סיפרה שהיא טסה אתי לקפריסין....

 

***

 

זהו, עשיתי קצת סדר במגירות. מגירות חיי

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 29/11/2008 11:14   בקטגוריות טיולים, המאהב  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/12/2008 01:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)