לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

דברים שלמדתי בדרך הקשה


אחד הדברים שפקחו את עיני הוא ההדחה של מעיין מהישרדות 2

אמנם זה קרה לפני זמן אך לא יכולתי שלא להתפעל מהמהלך האסטרטגי הזה.

למי שלא ראה ולמי שכן. מעיין היתה ילדה חמודה ויפה בשבט בארו, דומה קצת לבר רפאלי אך יש בה יותר שובבות. היא ליצנית (אומרים שזה מצג שוא והיא למעשה מלצרית אבל זה לא לעניין) אילתית ואהובה על כולם.

מיכל לעומת זאת היא מכוערת, שנואה על כל חברי השבט חוץ מאחד, מתבדלת מתחילת התוכנית היא על הכוונת ויחסית היא שרדה הרבה זמן.

אופיר משום מה עוד לא הבנתי למה החליט לשמור לעצמו את מיכל ולסלק את מעיין. אולי אחוות המנודים.

הוא הלך בין כל חברי השבט והתחיל ללכלך על מעיין. הוא סיפר לאיגור שהיא בגדה בו ואיגור החוכמולוג לא חשב פעמיים. הוא שלח את מיכל להתחבב על כל חברי השבט בתוספת פתק הנחיות, להתחנף למשל לדיווה השנואה עליה ולשכנע שמעיין היא שטן קטן. כדי לדייק אני צריכה לצפות שוב בפרק כי זה היה מהלך מבריק. מעיין הרגישה שהיא על הגריל כבר במשימת החסינות. היא שמה לב שלא מעודדים אותה, וכאשר היא נפלה כולם נפלו אחריה כי לא מצאו טעם להמשיך ולהתמודד. הרי הכל ברור . מעיין לא תקבל את החסינות וזה מה שחשוב.

מעיין המסכנה לא הבינה מה רוצים ממנה. מה היא עשתה לחברי השבט שכה שונאים אותה, ואכן היו כאלה שבאמת שנאו אותה בלי להבין שזוהי רק תוכנית שרקם אופיר. אופיר השתמש במיכל ששיתפה איתו פעולה לצרכיה האישיים, שניהם עבדו על כולם ומעיין המסכנה הלכה הביתה.....

 

מה אני למדתי מזה? שגם אצלינו במשפחה יש אסטרטגית ברמה הזאת. היא ישבה שנים בשקט והתוותה תוכניות. לאט לאט היא רקמה את מזימותיה ואיש לא הבין ולא הרגיש. כולם חשבו אותה לשיה תמימה ואולי עדיין חושבים. עם החיוך הנחמד, הקיטורים האינסופיים היא הצליחה.

ראשית היא שמה עלי חוזה, אני אפילו לא יודעת מתי. הרבה יותר מוקדם ממה שאני חושבת. כך בשקט בשקט בלי שארגיש היא סכסכה ביני ובין ע'.

לאחר שנפרדנו ע' ואני, ה X שלי חזר ארצה וניסה כאן את מזלו. היא הכירה לו את אשתו, הרי שנים כולם מתפלאים איך זה שבעלי לשעבר התחתן דווקא עם בת מחזור שלה. מכל הנשים בעולם הוא הכיר דווקא חברה של אחותי. זה מקרה? כך כולם חושבים. אני יודעת שזה לא מקרה.

בין לבין היא הציעה לי לעבוד אצלה, את זה כבר כולם יודעים, בשלב מסוים הרגשתי שהיא זוממת משהו, גם את זה כולם יודעים, הרגשתי כל הזמן שהיא חותרת תחתי. זוהי תחושה קשה. מלאה תהיות. האם היא באמת חותרת תחתי? או אולי אני משוגעת? בסופו של דבר היא שלחה את בעלה לשלוח אותי הביתה ולכלכה עלי שאני אוכלת ולא באה בזמן. מישהו אחר עושה את העבודה. היא רוחצת בנקיון כפיה.

הלאה. כיוון שלא ידעתי מה בדיוק הולך אלא היו לי רק תחושות המשכנו להיות חברות איזו תקופה. היא המשיכה. עכשיו היא החליטה לסלק אותי מהמשפחה. מה פתאום העזתי לחזור מארהב. כשאמא אמרה שהילדים שלי יותר נחמדים משלה ומתנהגים אתה יותר יפה, היא לא הפסיקה לשלוח אליה את הילדים ושיתנהגו יפה עם סבתא. בינגו. סבתא שכחה מהר מאוד את הילדים הנחמדים שלי. את החייזרון היא לגמרי הרחיקה. עד היום לחייזרון אין סבתא. מה הוא עשה לה איש לא יודע. הוא מנומס, הוא נחמד הוא קיבל המון מחמאות, אבל בשביל סבתא הוא שרץ. לא קיים.

ועכשיו  נעבור שלב. אני מאוד רציתי 3 ילדים אבל ידעתי שכבר לא יהיו לי. השעון כבר מתקתק, נפרדתי מע', לאקס שלי כבר לא אחזור, אני כבר 40+ , היא עדיין צעירה ונשואה. למה שלא יהיה לה עוד ילד למרות שכל הזמן היא קיטרה על הילדים שלה וכמה קשה לה להיות אמא. הריון ראשון, הסתיים בהפלה - גרידה. הריון שני גם כן. הריון שלישי היה בדיוק מתאים. היא תלד בסביבות תאריך התאונה של סוסון. זו הזדמנות להרחיק אותי ואת סוסון מהמשפחה. נראה מה יעדיפו לבכות על סוסון או לשמוח על הנכדה. ברור שההורים העדיפו את הנכדה ושכחו לגמרי שאני קיימת. סוסון המסכן. הוא איבד את האבא ועכשיו גם את הסבתא.

הלאה. יש לה מאהב זה שנים והיא רוצה אותו. עכשיו צריך להפטר מהבעל אבל גם בשקט בשקט שהוא לא ירגיש. בשקט בשקט היא העבירה כספים מהחשבון של העסק לחשבון פרטי שלה. בעלה גילה שהחשבון ריק ומצא שהיו בו הרבה תנועות בלי ידיעתו. הוא החליט להגביל את החשבון ל-2 חתימות. היא התחילה לבכות לכל העולם ואשתו שבעלה חסם לה את החשבונות ואין לה מה לאכול. כך היא התחילה להוציא כסף מאמא. אמא שילמה לה את שכר הדירה במקום היוקרתי ההוא, אמא גם שילמה לה את הבית הלבן, אמא גם קנתה לה דירה. גם את הדודים בגרמניה היא גייסה לצורך זה.

עכשיו היא מסודרת. היא התפטרה מהבעל, יש לה דירה בכרמל, יש לה עסק שהיא הצליחה לחלץ בהסכם הגירושין, מזונות שמנים, עכשיו צריך רק את המאהב שבינתים התגרש מאשתו ובינגו. יש הכל.

הכל מלחמת הישרדות. אני רק פיון....

אני ממשיכה ללקק את הפצעים, היא כבר מזמן עברה לשלב הבא.

מעניין לאן היא תגיע

מעניין לאן אני.

 

16.3.13 היום אנחנו כבר כאן

 

 

ועוד משהו שלמדתי  בלי קשר

1- ☺

2- ☻

3 - ♥

4 - ♦

5 - ♣

6 - ♠

7 - •

8 - ◘

9 - ○

10 - ◙

11 - ♂

12 - ♀

13 - ♪

14 - ♫

15 - ☼

16 - ►

17 - ◄

18 - ↕

19 - ‼

20 - ¶

21 - §

22 - ▬

23 - ↨

24 - ↑

25 - ↓

26 - →

27 - ←

28- ∟

29 - ↔

30 - ▲

31 - ▼

 

 עכשיו אני צריכה ללמוד לנקד.

 

 

תוספת מאוחרת (5.7.09 ): אמא כבר משלמת לה כסף לפחות משנת 2000 .

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/2/2009 08:04   בקטגוריות טלוויזיה  
27 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/2/2009 23:48



109,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)