לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2009

סיפור ליום המשפחה


הטאבון

 

הלכנו בסוף לטאבון. טאבון זאמאן עיספיה מול העיריה. ת'אמת מסעדה מצויינת. הכי זולה שיש וטעימה שזה לא חוקי. האורז שלהם קרימינלי. הבשר לא פחות. למי שלא יודע הטאבון זו פלטה גדולה עם בשר ותוספות, מחירה 45 שח והיא יכולה להאכיל בשקט 3 אנשים. לא סתם אמא שלי נדלקה על המקום הזה. אני דלוקה עליו לא פחות. הזמנו 2 טאבונים. אחד עוף עם אורז ואחד עוף עם תפוחי אדמה. 90 שח ל-5 איש. הזמנתי עוד אחד לקחת הביתה. כך גם יהיה לי אוכל בבית.

אמא הזמינה אמא שילמה. סוף סוף היא הצליחה להוציא אותי מהבית. לא שטיח, לא קניון, רק אוכל. היתה שבת נפלאה. באמת. זה פשע לשבת בבית ביום כזה. היתה שמש נהדרת, היה חם, כל עמך ישראל יצאו מהבית ורק אני אשב בודדה וגלמודה? היא גם שלפה צ'ק לעזור לי עם משהו שהסתבכנו. סבבה סבבה. נתנה לי איזה טרנינג, אבל אני מכירה את אמא שלי. זה לא ישאר הרבה זמן ככה.

הזקנים חזרו הביתה, אנחנו החלטנו להמשיך לטייל, הגענו לפארק נשר עם הגשרים התלויים, התהלכנו על הגשרים וחזרנו הביתה.

 

אבל כמו שאני יודעת לשניצל יש מחיר וגם לטאבון.

נגמרו החיזורים, עכשיו יגיע ה'כואב לי'

אתמול הוא סוף סוף הגיע. 

זה התחיל בדדיני מה שלומך? חרא מה שלום הילדים? חרא למה חרא? כי הם עושים צרות סוסון לא רוצה לגדול וכל הדלתות סגורות בפניו, והחייזרון חושב שהוא כבר גדול ויודע הכל. הוא החליט לא ללבוש מעיל בחורף עכשיו הוא חולה. הוא כל הזמן מתווכח אתי ואין לי כוח אליו. יש לו בגרויות ואני לא יודעת עליו כלום. אני בכלל לא יודעת אם הוא הולך לבצפר. הוא לומד תיאטרון, כל הזמן בחזרות, יש להם עוד מעט הצגה לבגרות ועם השטויות שלו הוא יהיה חולה.

מה הוא לומד תיאטרון? אוי אברוך גם בן אחותך לומד תיאטרון הוא לא רצה אבל זה .......

אני לא רוצה לשמוע על בן אחותי

אפילו לא על הילדים שלה? זה רק ילדים

לא עליה ולא על הילדים שלה. הם לא קיימים בשבילי. את לא יודעת כלום על החייזרון.

ומה שלום המקהלה שלך את עוד הולכת לשם?

את משנה את הנושא נכון? התקשרת לשאול מה נשמע אני מספרת לך ואם זה לא נעים לך לשמוע את משנה את הנושא. מה איכפת לך המקהלה שלי? יש לי צרות עם הילדים ואת שואלת על המקהלה שלי?

גם לי יש צרות

איזה צרות כבר יש לך

כואב לי , כבר 10 שנים כואב לי

תקשיבי. מה את רוצה ממני אני בקושי סוחבת את עצמי, בקושי סוחבת את הילדים האלה אין לי כוח לסחוב גם אותך. יש מספיק אנשים שיסחבו אותך. לא רוצה לשמוע על הכאבים שלך. הבנת?

 

בפעם הבאה אני לא עונה לטלפונים.

המעגל הוא בלתי נמנע

לא צריך לקחת אותה ברצינות.

אחותי דוהרת ואנחנו מתכתשות. אותה כן צריך לקחת ברצינות. היא מסוכנת.

 



נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/2/2009 07:01   בקטגוריות מסעדות  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-5/3/2009 23:18



109,909
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)