לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2009    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2009

זה מה שיש לה בראש


באתי לאמא לקחת מתנה שהיא קנתה לי. בכל זאת היא רצתה להודות לי באיזו דרך על עזרתי.

אבא נראה רע. אחרי השבוע ההוא בבית חולים הוא נראה רחוק מהתאוששות.

ישבתי איתו במטבח ושוחחתי. הוא אוכל מזון מרוסק כמו תינוק. הוא מרסק את המזון לעצמו.

- קשה לאמא - הוא אמר. - עד עכשיו עזרתי לה עכשיו פתאום נפלתי עליה. היא כל כך מבולבלת וחסרת אונים.

- ככה זה - אמרתי - דברים קורים וצריך להתמודד עם זה. עד עכשיו היא לא עשתה כלום. צריך להתמודד, זה לא פשוט, החיים לא פשוטים. גם לי קרו דברים והתמודדתי איתם לבד לטוב ולרע. לא היתה לי ברירה. פתאום סוסון נפגע וכל החיים התהפכו לי. היה לי ילד חמוד ובריא , פתאום יש לי ילד שלא מסוגל לשום דבר, ואבא שלו השתגע וברח מהמערכה. מה אני עושה? היתה תאונה, פתאום יש עוד ילד, פתאום אין אבא ואין בעל. ככה זה. החיים קשים צריך להתמודד. הכל נהרס לי. באתי לכאן, ארץ חדשה, הכל חדש הכל הפוך כל החיים הקודמים נעלמו לי..

- את עשית את הבחירות שלך

- אני לא בחרתי בתאונה. כל היתר כן, אלה היו בחירות שלי. אולי טעיתי, הייתי לבד לא עזרו לי בטח טעיתי, אבל התמודדתי לבד. לא הייתי צריכה לבוא לכאן אבל לא היו לי הרבה ברירות. אבא שלו עזב לא רצה לתת טיפול רפואי, שלחו את סוסון שם לחינוך מיוחד עם ילדים מופרעים לקויי למידה שנתנו לו מכות בראש. לא יכולתי להשאר שם. עשיתי את הבחירות שלי. התמודדתי לבד. איש לא עזר לי. ככה זה צריך להתמודד.

- נכון נכון, כשאמא נפלה ושברה את הרגל הכל נפל עלי. עשיתי הכל בשבילה ועכשיו היא צריכה לעשות הכל בשבילי.

הוא קם וחזר למיטה

 

- אני מבולבלת, לגמרי מבולבלת - אמרה אמא - מאז שהוא נפל אני מבולבלת, אני חסרת אונים. תראי איך רזיתי.

- את כבר מזמן רזה

- כן, אבל אני מתרגלת , לכל דבר מתרגלים.

- נכון, אין ברירה

- אני רוצה להגיד לך משהו. אני יודעת שתכעסי עלי

- נו

- אחותך שואלת למה את ברוגז איתה, היא לא ברוגז איתך. היא שואלת למה את לא יוצאת ומבלה איתה. אתמול היא היתה בתלאביב עם החברות שלה, ימימה, אורית, ועוד אחת חדשה. הן גם חברות שלך. למה את לא מבלה איתן? היא כל פעם נוסעת איתן לתלאביב והן מבלות יופי. אתמול הן נסעו סתם כך ונתקלו בפסטיבל. כיף שם בתלאביב

- אחותי שואלת? שתשאל את עצמה. כשבאתי לארץ חשבתי על זה, שנצא יחד , שנבלה יחד אבל היא לא רצתה פתאום היא רוצה?

- זה הבעל שלה לא רצה

- גם בעלי לא אהב אותה אבל היינו חברות. אמרתי  שנישואין זה לא עונש ואני לא אוותר על החברות שלי בגלל שאני נשואה. היא ויתרה עלי.

- אבל עכשיו היא כבר לא נשואה. זה נגמר איתו. אתן יכולות להיות חברות. היא רוצה להיות חברה איתך. היא אומרת למה שדפנה לא תבוא איתנו היא חסרה לי. היא אומרת שהיה ככ נחמד לבלות ביחד.

- מעניין מאוד. פתאום אני חסרה לה. צדיקה תמימה שכמוה. היא לא יודעת למה אנחנו ברוגז. טלית שכולה תכלת שכמוה. היא לא עשתה כלום מסכנה שכמותה. רק אני ברוגז. בעלה אשם. היא בסדר ומה אם יבוא לה מישהו אחר?

- לא יהיה לה מישהו אחר. היא לא רוצה גברים.

- אה, היא לא רוצה גברים וגם נגמר הסיפור עם בעלה אז למה את הזמנת אותי אליו לראש השנה? את ולא היא? ולמה הלכת? למה היא לא הזמינה אותי? או הוא? פתאום היא רוצה אותי ולא יודעת מה אני רוצה ממנה. ולמה את עכשיו מדברת? למה לא היא? אם היא רוצה ממני משהו שתדבר אלי ישירות לא דרכך.

- שאני אגיד לה להתקשר אליך?

- לא. אם היא רוצה להיות בקשר אתי היא תמצא את הדרך אלי לא דרכך.

- אז אני אגיד לה את זה. יהיה נחמד אם תבלי ביחד עם החברות שלה

- אני לא צריכה את החברות שלה. יש לי חברות משלי

- את תסתדרי איתן נהדר. הן מתאימות לך.

- הן חברות שלה ולי יש את החברות שלי היא נסעה לתלאביב אני נסעתי להולנד

- אה הולנד המקהלה , איזה חברות כבר יש לך שם

- תגידי מה את רוצה ממני. השלמתי איתה כבר 4 פעמים וכל פעם זה היה רק יותר גרוע

- את רוצה שהיא תשלים איתך?

- אני רוצה שתעזבי אותי

- אז אני אגיד לה....

 

מה לכל הרוחות רוצים מהחיים שלי. לא רק היא רוצה לאחד אותנו שוב. לא יעזבו אותי כבר במנוחה? זה מה שיש לה עכשיו בראש?

כבר היו דברים מעולם

 

 

 

והן בכלל נסעו לאמסטרדם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 14/8/2009 21:27  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   4 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/8/2009 08:13



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)