לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2009

היום האחרון של ספטמבר


ספטמבר זה החודש שלי והנה הוא נגמר.

הבטחתי גמילה אחרי שיגמר החודש שלי. גמילה מישרא.

הבטחתי לעצמי.

אני לא יודעת איך נגמלים

אני לא יודעת למה אני צריכה להגמל

לפעמים טוב לי פה לפעמים רע לי פה כמו בכל מקום וכל דבר.

 

היום האחרון של ספטמבר.

גלי עטרי הוציאה פעם תקליט ושמו אמצע ספטמבר. אני חושבת שזה האלבום הכי טוב שלה. יש שם את אמצע ספטמבר, סוף העונה, אין לי ארץ אחרת, תני לו פרח (משהו כזה. יש בו את המילים אבל בת 20 הייתי לא ידעתי להקשיב) ועוד

הרבה שירים יש על ספטמבר. הוא נחשב חודש עצוב. החודש של הסתו או יותר נכון החודש שלפני הסתו. לפעמים לפני זה יותר גרוע מהדבר עצמו.

ספטמבר מתקשר לי גם עם ספטמבר השחור. אותה תנועת מחבלים שביצעה את הפיגוע באולימפיאדת מינכן. גם קרה בספטמבר. השם של האירגון הזה לא נקבע בשל הפיגוע ההוא אלא בשל סילוק המחבלים מירדן. גם זה קרה בספטמבר. גם אסון התאומים. הרבה אסונות קרו בספטמבר. גם הלידה שלי . סתאאאם

ספטמבר מתקשר גם עם החגים, תחילת הלימודים, תחילה, סוף. סוף מעגל.

 

2 מזלות אסטרולוגים נמצאים בספטמבר. בתולה ומאזנים. על בתולה אני חושבת שכבר כתבתי, לפחות על בני המזל

אבל מאזנים הוא המזל שמעניין אותי. זה המזל שלי.

אומרים שזה המזל היפה. לפחות בנות המזל הן הכי יפות אבל כמו שאר בנות המזל אני לא אומר שאני יפה. אני אתן לאחרים להגיד, למרות שאני חושבת על עצמי מה שאני חושבת אני לא אגיד את זה. אני לא היחידה. אם תתקלו באחת שאומרת על כל דבר אולי תדעו שהיא בת מאזנים. יש לנו אחת כזאת במקהלה וזה מדהים. כשהיא רוצה להגיד משהו היא קודם אומרת סליחה ובבקשה. ולא שהיא טובת מזג בעלת נימוסים ואסרטיביות. להיפך. היא תמיד כועסת. לא חשוב על מה.

בנות המזל הן יפות אבל לרוב אומללות. קחו למשל את ירדנה ארזי (25.9 ). היא היתה היפהפיה של להקת הנחל אבל אפרים שמיר שר עליה: לא תדעי אהבה אמיתית לעולם. ובאמת חיי האהבה שלה לא היו מן המאושרים. אפילו היא ניסתה פעם להתאבד בגלל אהבה נכזבת (לגדי יגיל?). היא היתה זמרת גדולה אבל עופרה חזה האפילה עליה (בצדק). אחרי כמה שנים של שקט דרך כוכבה שוב בטלעד אבל מכל זכיניות ערוץ 2 פרקו דווקא את טלעד. בן זוגה ל'קפה טלעד' דב גילהר השתלב בערוץ 10 . ירדנה הלכה הביתה. שלא תחשבו שאני מרחמת עליה. בכלל לא. היא עוד תצוץ ותיפול שוב. כמו בת מאזנים. כי ככה הם המאזנים. נופלים לתהומות. קמים ושוב נופלים. מנסים ומנסים, משיגים ואיכשהו זה נלקח מהם.

קחו למשל את בריג'יט ברדו ( 28.9 ). יפהפיה עולמית. אבל שוב, חיי האהבה שלה היו לא משהו. היום היא זקנה מקומטת, חיה בסן טרופה עם כלבים וחתולים. לפחות היא חיה בסן טרופה.

ועוד אחת. רומי שניידר. גם כן שחקנית יפהפיה ממוצא גרמני שגם לה החיים לא האירו פנים. היה לה רומאן לא מוצלח עם אלן דילון, הבן שלה השתפד על גדר בגיל 11 והיא מתה מצער.

מה עם עוד יפות בנות המזל? קטרין דנב, אוליביה ניוטון ג'ון, קייט וינסלט, גווינית פלטרו? רובן נראות לי כאלה שלא מחוברות לקרקע. עושים פו והן עפות. קטרין דנב איבדה את אחותה התאומה, פראנסואז דורליאק, אוליביה ניוטון גון חלתה בסרטן שד והחלימה.

מבין הבנים אני יכולה לקחת דמות הירואית אחת. כריסטופר ריב (25.9 ), הסופרמן האולטימטיבי שנפגע בתאונה מרכיבה על סוס נשאר משותק בכל גופו אך רוחו לא נפלה עד יום מותו.

אומרים על בני המזל שהם לא יודעים להחליט.

אני לא  יודעת כמה זה נכון אבל פעם אחת היתה לי עוזרת. סטודנטית. היא למדה באוניברסיטת חיפה ולא ממש אהבה את זה. רצתה טכניון. לקחתי אותה פעם טרמפ לאוניברסיטה והיא התחילה לקטר לי: אני לא אוהבת את האוניברסיטה אני אוהבת את הטכניון אבל בטכניון קשה ולא נחמד אבל יש לזה שם טוב והאוניברסיטה זה סתם אבל בעצם כיף באוניברסיטה ובטכניון זה מגעיל. אני לא יודעת מה לעשות. מה את אומרת?

ההתלבטויות האלה נשמעו לי מוכרות מאיזה מקום.

תגידי לי משהו. את מזל מאזנים? - שאלתי אותה - מתי יש לך יומולדת?

- 24.9

 

עוד על מאזנים

 

אוקיי. ממחר גמילה? כמו דיאטה? נראה

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/9/2009 08:25   בקטגוריות מיסטיקה, הבלוגוספירה, עוזרות ומטפלות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/10/2009 07:31



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)