לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

מסיבת הפתעה


- לא, אני לא רוצה שענבל תבוא - אמר סוסון - אם היא באה אז אני לא בא.

- גמני לא רוצה שענבל תבוא. אבל ככה זה עם סבתא. נותנים לה אצבע היא לוקחת את כל היד. סהכ אני מבינה אותך. אתה יותר מבוגר , אין לך חברה, אין לך רישיון, אין לך תעסוקה וזה מרגיז לראות את א' עם חברה , נוהג בג'יפ של אבא שלו והוא חייל קרבי, גם לי זה כואב אבל אין מה לעשות עכשיו. הם בני זוג ואתה לא יכול לומר לא' לבוא בלי בת זוגו. אם היא לא תבוא א' לא יבוא וכך כל משפחת אחותי לא תבוא אחכ היא תתנקם ואין לי חשק. זה היומולדת שלי ואין לי חשק להפוך את זה למריבה משפחתית גדולה. עדיף לבלוע את הצפרדע הזאת. אחכ תגיד לסבתא מה שאתה רוצה. גמני אגיד לה משהו. אורח מזמין אורח בעל הבית בורח.

- אני אגיד לה עכשיו

- לא אתה לא תגיד לה עכשיו. זה היומולדת שלי, תגיד לה מתי שאתה רוצה וביומולדת שלך תעשה מה שאתה רוצה. אולי אתה צודק שצריך לעצור את זה עכשיו אבל זה היומולדת שלי.

כך המשכנו לדון כולנו בסוגיית ענבל. היא לא שייכת למשפחה כאילו ואחותי תמיד צריכה לצרף אבל סהכ אין לנו שום דבר נגד ענבל ויפה שהיא באה לחגוג לי יומולדת. הענות מלאה, גם חייזרון הצטרף לדיון, הוא עם ההשפעה הממתנת שלו והחושים החברתיים המפותחים שלו החליט שכולם באים וזהו.

 

באנו , התישבנו לשולחן משפ אחותי עוד לא הגיעה

- לי לא איכפת שענבל תבוא - אמרה סבתא

- אבל לי ולסוסון זה כן איכפת

טוב הנה הם באים שששששש.......

 

אחותי הגיעה לא מאופרת עם 2 ילדיה הצעירים. הבת נראתה מצוברחת הבן תקע סכין בפיתה: אוף אני שונא את ענבל. כולם שונאים את ענבל. מסכנה מה רוצים ממנה. א' וענבל הגיעו בנפרד, חילקו נשיקות לכולם ו....

 

פתאום בלי להרגיש הגיעה אלינו אשה בלונדינית נאה. זאת היתה ס' אשתו של אחיו של האקס שלי. היא באה להגיד לנו שלום ואמרה שהיא באה עם כל המשפחה, כלומר ההורים של האקס אחיו של האקס, הילדים שלהם ותיכף הם יכנסו. חיבוקים, נשיקות ואז נכנסה כל משפ' האקס שלי והתישבה לשולחן סמוך שערכו לה מבעוד מועד. זה היה מוזר. ממש מוזר. היינו פעם חוגגים את כל החגים יחד עד שנפרדנו. ופתאום שוב אנחנו יחד. בלי לתכנן אנחנו יחד.

סוסון פתאום מצא את עצמו עם 2 הסבים והסבתות שלו, 2 הדודים שלו ובני משפחותיהם, כל הבני דודים. 2 שולחנות סמוכים רק לבחור. מבחינה חיצונית הוא דומה להם יותר. הוא היה מאוד נרגש.

אני לא ראיתי אותם שנים. אני נושאת את שם משפחתם. הסבא בן ה-87 נראה מצויין. הסבתא בת ה-85 נראית פחות טוב אבל יותר טוב מאיך שתיארו לי אותה. היא עדין צלולה, אחיו הוא גבר מאוד נאה, את אשתו והילדים כן פגשתי אצל איריס לא מזמן. היא אחלה בחורה. באמת.

 

נו, סוסון ים סוסון ים. אם לא היית בא היית מפסיד את כל זה.

להת' בשמחות, אמר אחיו של האקס כשעזבנו.

כן, בשמחות.

 

 

 

גמילה לא גמילה. היום הוא יום הולדתי העברי. נשמע כבר דביקס. הבטחתי חשבון נפש. אולי. בעתיד

ממחר גמילה. כפי שהבטחתי. לי. אולי. די. אולי אחרי החגים, אולי כשיגמר מזל מאזנים

ביי

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/10/2009 07:52   בקטגוריות יומולדת, הבעל  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/10/2009 19:14



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)