לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2009    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2009

דוח גמילה


שבת. בשבת אני לא נגמלת

אבל על פניו נראה שגם באמצע השבוע אני לא נגמלת.

ראשית עוד לא הסברתי לעצמי באופן ברור למה אני צריכה להגמל. איזה נזקים גורם לי ישרא שאני צריכה להגמל ממנו. ולעומת זאת איזה תועלת יש לי מישרא. הרי אין צורך להגמל ממה שמביא תועלת. גם כאן אין לי תשובות ברורות.

עשיתי לי 2 רשימות חלקיות מה רע לי כאן ומה טוב לי כאן.

 

ישרע

1. מיעוט תגובות - זה לא נעים, זה משעמם, זה לא מזיק. אולי מזיק קצת לאגו השפוף שלי ממילא.

2. שמאלנים מתלהמים - הם מרגיזים אותי.

השבוע למשל נכנסתי לבלוג של arab48. האיש הוא ערבי ישראלי חבר התנועה האיסלמית, תושב כפר ערבי בצפון, הוא עורך דין, נשוי,בן 28 למרות מה שהוא כותב ויש לו בלוג נוסף בשם mythbuster. לפעמים הוא מדבר עם עצמו. arab48  הוא כולו תעמולה אנטי ישראלית, אנטי ציונית במסווה של דמוקרטיה ודו קיום. האיש הוא שקרן מניפולטבי מצוחצח ואנשים כאלה תמיד מרגיזים אותי. אין לי מנוי על הבלוג שלו אבל הבעיה שמערכת ישרא שמה אותו במומלצים וגם זה מעצבן אותי. כך הגעתי אליו הפעם וזו לא הפעם הראשונה. לדעתי אין מקום לתת לאחד כזה פתחון פה ועל אחת כמה וכמה לא בפנל הראשי של ישראבלוג ונענע10 . הפוסט האחרון שלו עוסק במהומות אוקטובר 2000 ומלהיט שוב את האווירה. אני כמובן נכנסתי והגבתי (גמילה ) וזה כמובן התפתח לויכוחים עם אנשי שמאל קיצוניים יהודים שמשומה יש להם ייצוג נרחב בישרא בלי קשר לייצוג שלהם באוכלוסיה. מהר מאוד זה ירד לפגיעות אישיות . זו לא הפעם הראשונה שויכוחים פוליטים מביאים לפגיעות אישיות וזה מעצבן.

מזיק? לא יודעת. לא נעים. אני לא חייבת להכנס לבלוגים כאלה ולהגיב שם. הרי אני יודעת לאן זה יתפתח. מצד אחד זה לא נעים לחטוף נאצות, מצד שני זה מעניין. אני מתכוונת לויכוח. לא לנאצות ולי נראה שכאשר לסמולן אין תשובה הולמת הוא מתחיל עם נאצות.

3. אנשים שלא מגיבים אצלי ואצל אחרים כן ואני לא יודעת מה הסיבה - אותי זה מעליב

4. שוב נאצות פוליטיות, הפעם על פוסטים שאני כותבת - זה לא נעים אך יש לזה רייטינג

5. פוסטים רוויי שנאה שנכתבו עלי - לא נעים. לא מזיק

6. תמיכה מועטת - לא נעים

7. חשיפה - זה בהחלט יכול להזיק. אני לא יודעת מי קורא כאן ויכול לנצל את הדברים הכתובים לתועלתו האישית ולהביא לי נזק. זה גם לא נעים. לא אוהבת שרואים לי את הקרביים. אני רואה מסך, לפעמים אני שוכחת שיש בצד השני אנשים.

8. מריבות אישיות לא על רקע פוליטי - מאוד לא נעים

9. תיעוד דברים שהיה רצוי לשכוח - זה גורם תקיעות ובהחלט מזיק

10. עוד לא ברור לי מה יעודו של הבלוג הזה - זה מבלבל

11. ויכוחים - זה מעצבן (על גלעד שליט למשל)

12. בזבוז זמן - אני יושבת יותר מדי על המחשב במקום לעשות דברים אחרים חיוניים

13. עזיבה - אלה שהיו כאן והפסיקו מכל מיני סיבות. - זה לא מזיק אך זה מצער

14. לעג - מה זקנה כמוך עושה כאן - לא נעים מעליב ומעצבן

15. בלוגרים מעצבנים - כאלה שכותבים דברים מעצבנים ואני לא מגיבה מחשש שיתנפלו עלי

16. פוסטים שלי שעושים לי מצברוח רע - כן מזיק. אני לא צריכה לאמלל את עצמי

17. פוסטים שמתרוצצים בראש - זה מזיק, מלחיץ, מפריע לחשיבה ולעשיה

18. תגובות נאצה אנונימיות, תגובות ללא שם - זה הרוע במיטבו. מעצבן מעליב מדליק לי את הפיוז מוציא את החשק להיות כאן.

19. מערכת ישרע שמאלנית - לא מזיק אבל מעצבן

20. חשש שדברי יובנו לא כהלכה בפוסטים ובתגובות - חשש תמיד מזיק ויוצר מתח

21. עין רעה - אם זה קיים זה מזיק

22. הבלוג מעצבן אותי. בכללי. יום אחד בלי ישרא והכל נרגע. נראה לי שבאמת אני צריכה לפרוש מכאן. יש לי מספיק עצבים בלי ישרא.

23 ציפיה לתגובות שלא מגיעות.

24. שתיקת הכבשים - גם אם נעשה לי כאן עוול בגלוי אנשים שותקים.

25. חבורת לקקנים - כמו בעולם האמיתי גם כאן מלקקים לבעלי סמכויות שמרשים לעצמם יותר מידי - אותי זה מגעיל

26. שיעמום - לפעמים משעמם כאן עד מוות. - יתכן והמקום הזה מיצה את עצמו

27. תגובות לא נעימות לא אנונימיות

28. לא מרגישה חופשיה לכתוה מה שאני רוצה למי שאני רוצה גם אם אין בזה שום דבר פוגע - באסה. לא באתי לישרא כדי להתבאס

29. צביעות או עיוורון עצמי. - סתם עושה את המקום ללא נעים. בקיצור לא נעים לי כאן.

30 אנשים שאומרים לי מה לכתוב או איך להתבטא

 

ישרא

1. חברים - זה נפלא. קשה לי לוותר עליהם

2. מסדר את הראש - כן, אני אדם מבולבל סך הכל אבל סידור הפוסטים בסדר כרונולוגי ברשימות נותן לי להבין דברים שלא הבנתי ולפעול או לא לפעול בצורה יותר שקולה

3. תמיכה - יש כאן חברים שתומכים כאשר אני זקוקה קצת לתמיכה. אין על זה.

4. תחליף לפסיכולוג - מי שהיה פעם בטיפול יודע שאצל הפסיכולוג מדברים מדברים ומדברים. בישרא לפחות יש תגובות

5. עניין - מעניין כאן. אין ספק. לפעמים יותר לפעמים פחות

6. ויכוחים - זה מעניין

7. פוסטים משובבי נפש

8. פוסטים אינפורמטיביים.

9. ידע בכל מיני תחומים - הרחבת ההשכלה

10. בלוגרים בעלי יכולת כתיבה מדהימה

11. בלוגרים שמביאים תמונות מדהימות

12. פוסטים שלי שעושים לי מצברוח טוב

13. בלוגרים ופוסטים שנונים ומצחיקים

14. למדתי להכיר דפוסים

15. נקמה - אני חושפת כאן את מה שאנשים ככ רוצים ומתאמצים להסתיר. מכאן בעצם התחלתי.

16. כתיבת סיפורים - אולי יום אחד אתפרנס מזה

17. כתיבה בכלל - אולי אני מגלה בעצמי כשרונות נסתרים

18. ביטוי עצמי בכתיבה, בצילום, במוזיקה, בעיצוב.

 

זוהי רק רשימה חלקית

ובכן, השבוע פחות כתבתי פחות קראתי פחות הגבתי אבל התווכחתי יותר.

למעט arab48 לא נכנסתי לבלוגרים מעצבנים.

נראה שהזמן שבזבזתי על המחשב לא השתנה.

טוב.....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/10/2009 09:42   בקטגוריות הבלוגוספירה, אינטרנט  
41 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/11/2009 19:13



109,903
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)