לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

אסון (אל תבהלו)


אסון. ממש אסון. מסעדת נוש הפסיקה לעשות משלוחים. וזה אומר שאני צריכה לחזור ולבשל. למי יש כוח. צריך ללכת לקנות מצרכים. מזל שיש לי מצרכים לארוחת צהרים. אחרת היינו נתקעים היום לגמרי. בלי אוכל,

אה... החיים הטובים נגמרו. כשאין אוכל בבית או לא בא לי לבשל אני כבר לא יכולה להרים טלפון ולומר: אפשר להזמין? כן שניצל עוף עם תפוחי אדמה וסלאט ירקות או סלאט חצילים לבן. (רומני על האש) חצי עוף בגריל עם אורז, מרק עוף עם אטריות, מנות ראשונות כמו כבד קצוץ, געפילטע פיש או רגל קרושה. די זה נגמר. עכשיו צריך לבשל לבד. כמו פעם. אוף הגשם הזה. דווקא. דווקא היום יורד גשם המקרר ריק ואין לי חשק לצאת מהבית לקנות מצרכים. והילדים בבית דורשים אוכל אפרוחים פעוטים חסרי ישע בני 27 ו-17. אם אני כבר מבשלת זה נגמר תוך מס' שעות. פעם זה החזיק 3 ימים. כן האפרוחים הפעוטים דורשים הרבה אוכל. מה יהיה עכשיו? אני לא עומדת בקצב שלהם. מסעדת נוש כן עמדה. אז מה עם לאכול בחוץ? לא. יורד גשם מי מוציא את האף מהבית ביום כזה? מילא כשצריך ללכת לעבודה או לבצפר אבל אצלנו אף אחד לא הולך לעבודה או לבצפר.

אוףףףף אסון. ממש אסון.

 

 



נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/11/2009 07:20   בקטגוריות מסעדות  
38 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   2 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/11/2009 07:17



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)