לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2009    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2009

חמת הספק


אבא מקבל כימו

הוא מפריע לי לישון בלילה טוענת אמא. הוא מסתובב בלילות ומפריע לי לישון. אמרתי לו את זה אז הוא נעלב ממני.

ברור שיעלב - אמרתי לה - למה את לא יכולה להקשיב לו? אז מה אם לא תשני איזה לילה. מה יש לך לעשות למחרת. עוד מעט הוא לא יפריע לך בכלל.

טוב - היא אמרה וניתקה.

אולי זה יכניס לה משהו לראש. חשבתי.

 

הם נוסעים יחד לקבל את הטיפול. השבוע הם נסעו במזג האוויר הסוער ואני דאגתי. הכימו משבש את מערכת החיסון כך שנסיעה במזג אויר סוער נראית לי מסוכנת. קיוויתי שאולי הם ויתרו על הטיפול או דחו אותו. הם לא. התקשרתי לוודא. הם לא היו בבית. הם היו במונית בדרך לכימו.

- מה את רוצה? - אמר אבא בגסות כשהתקשרתי.

- אני מודאגת. אסור להיות מודאגת?

עכשיו אני נעלבתי.

 

מה אני עושה כאן בכלל? מה אני מודאגת? מה אני מתערבת? זה לא עניין שלי. הם לא עניין שלי. אני כל הזמן בחוץ וגם עכשיו אני בחוץ. אני בכלל לא צריכה להתעסק איתם. הגיע הזמן שלא אתעסק איתם בכלל - כך אמרתי למטפלת.

היא חייכה חיוך אימהי - למה את חושבת שהוא ענה לך ככה?

- לא יודעת. לא רוצה לחשוב. אם בנאדם מתנהג אלי לא יפה אני לא צריכה לחשוב מאיפה זה נובע. לא עשיתי לו שום דבר רע

- ואולי הוא עצמו לא היה בטוח שהוא צריך לנסוע? ואולי הוא עצמו לא בטוח שהוא צריך לקבל את הטיפול הזה. אולי היתה לו החלטה קשה ואת מעלה בו ספיקות?

 

שוב עשיתי משהו רע בלי להתכוון. התכוונתי לטוב יצא רע.

יצאתי עם הרגשה של שטיח.

בסופו של דבר היא העלתה בי ספיקות על מעשי, תחושותי, הרגשתי.

אם יש משהו שאני שונאת הוא שמעלים בי ספיקות.

היא יודעת את זה.

למה היא עושה את זה?

היא לא אמורה להיפך? להפוך את הספק לבטוח?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/11/2009 09:05  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/11/2009 00:10



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)