לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2009    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2009

המזל הטוב


נעבור לתקופה אחרת

כך אני קופצת בין התקופות ומסדרת את הכל ברשימות שבצד.

בסוף יוצא מזה סיפור מעניין. לטעמי כמובן.

 

התקופה היא התקופה בה הלכנו לרקוד יחד בטכניון

היא נפרדה אז מהחבר המשמעותי הראשון שלה ושפכה עליו הרבה דמעות

כל יום בצהרים היתה תופסת התקפת בכי ואמא היתה יושבת ומנחמת אותה.

 

הלכנו לרקוד כהרגלינו במוצאי שבת

גם החבר הזה היה בא לרקוד.

למעשה כל החיים סבבו סביב אותו חוג לריקודי עם בטכניון

היא הכירה אותו שם

הם רקדו יחד כבני זוג

וכשהם נפרדו כל אחד מצא לו בן זוג אחר לריקודים,,, לחיים.

 

אותו ערב היתה הגרלת פרסים בינגו או אני יודעת מה.

ניהל אותה מישהו שהיה איתי בתנועה ואחכ בצבא.

הייתי מאזינה לשיחות שלו בטלפון וזה היה משהו מהמם נוסח הו אילנה של אביב גפן  אבל זה לא חשוב.

את ההגרלה הוא ניהל יותר טוב ונשמע יותר טוב

התכנסנו אז באולם הקולנוע הקטן

גם אני גם אחותי וגם החבר שלה....

היא זכתה בפרס הראשון

כולנו קפצנו משמחה

באותו ערב הם חזרו וגם הלכו לבלות באיזה מקום. איזו מסיבה פרטית

אני הלכתי הביתה, עדיין גרנו שתינו בבית ההורים.

היתה לי מן תחושה שנוכחותי במקום השרתה עליה מזל טוב

אני ישבתי שם. לא זכיתי בכלום אך שמחתי כאילו אני זכיתי

אך בכל זאת לא אני היא הזוכה.

אמא זרחה מאושר

 

התחושה שאני משרה עליה מזל טוב רדפה אותי מאז

גם בהגרלה אחרת בה היא זכתה בטיסה לפריז

אבל זה כבר סיפור אחר ותקופה אחרת

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 3/12/2009 08:22   בקטגוריות זה הכל בשבילך  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-3/12/2009 22:48



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)