לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

הסוד


במשך כל הזמן היתה בי תחושה שהבית הלבן זה לא הכל. הבית הלבן זה רק הסיפתח. הם קנו לה דירה חשבתי לעצמי. והם לא מספרים לי. כל הנתונים הובילו לכך שהם אכן קנו לה. מה פתאום אמא מציעה לי לקנות דירה? מה קרה עכשיו פתאום? אני יודעת שבבעלותה של אחותי ובעלה הרבה דירות. כולן מושכרות. היה לה בית במרכז הכרמל אותו הם השכירו לאיזה עסק, היה להם בית על ציר מוריה, גם הוא היה מושכר לעסקים, ועוד מבנה שהיתה בו מסעדה. אבל אם היא עזבה את הבית... ויש לה דירות מושכרות... סביר שעם הגירושין היא תקבל חצי... אפילו שהיא בגדה בבעלה במשך שנים... ותוכל לקנות דירה לעצמה, מה שהיא כל הזמן רצתה.... אז למה ההורים.... מה הולך פה? מה מסתירים ממני?

התחלתי להפיץ בעולם שהם קנו לה דירה עוד לפני שידעתי. הלכתי לברר עם בעלה, הוא אמר שההורים שלנו עבדו מספיק קשה כל השנים לא יתכן שהם יקנו לה דירה. הם לא חסכו את הכסף בשביל זה. סיפרתי גם לדודים בגרמניה. הם ענו אותו הדבר: ההורים שלך עבדו מספיק קשה על הכסף שלהם. לא יתכן שהם יקנו לאחותך דירה. אפילו הלכתי לשלומציון הביתה. חברה של אמא שלי. יענו חברה שלי. גם היא אמרה שלא יתכן שאמא שלי תעשה דבר כזה. אפילו הלכתי לחוקר פרטי. הוא הוציא כל מיני נתונים לא רלוונטיים.... את הוזה אמרו לי.

הלכתי להשתגע. הרגשתי נורא.

אבל צדקתי. הם באמת קנו לה דירה. איך גיליתי את זה על כך בפעם אחרת. (ת'אמת אני כבר לא זוכרת. הכל כתוב)

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 25/1/2010 08:11   בקטגוריות הדירה, הדודה מגרמניה, שלומציון  
29 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-27/1/2010 17:55



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)