לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ינואר 2010    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
1/2010

אחרי המבול


בנה הצעיר נולד כאשר סוסון היה בשיקום. לא סיפרו לי שהוא נולד. פשוט שאלתי ואמא אמרה בגימגום שהוא נולד. כן, אני לא סיפרתי על התאונה של סוסון ואיש לא סיפר לי שהוא נולד. אמנם ההריון איתו עשה לי בלבלות בבטן וציפורים בראש אבל אפשר היה לספר. רק שבאותה עת לא היה איכפת לי משום דבר. רק מהתאונה של סוסון.

 

כשחזרתי ארצה הוא היה כבר בחור בן שנה וקצת. הוא היה תינוק בכיין שמן וגמלוני. הוא אכל טוב אבל כל הזמן היה חוטף מכות מעצמים שונים (לא היכו אותו) בוכה מכל דבר הכי קטן ונוטה להפצע. היא לא הסתדרה איתו בכלל. גם עם הגדול היא לא הסתדרה. כל הזמן קיטרה שקשה לה ואמא שלי השתגעה ממנה. היא ציפתה שהבת הפייבוריטית שלה תהיה אמא הרבה יותר מוצלחת. אני תהיתי בשביל  מה היא צריכה עוד ילד אם היא ככ לא מסתדרת בלהיות אמא ועוד בהפרש כזה קטן. שאלתי אותה. היא אמרה שהיא כבר מבוגרת והזמן דוחק, היא אמרה שהיא רצתה לעשות לבן הבכור אח- חבר. לא ממש השתכנעתי אבל זה באמת לא משנה.

היא היתה מאוד רזה כשהגעתי. ניכר היה עליה שהיא עברה משהו. שמעתי רק שהיה לה לחץ דם גבוה לפני הלידה היא היתה בהשגחה והבעל שלה רק הוסיף לצרות. מעבר לזה לא ידעתי כלום. לא ניכר היה בה שהיא כועסת עלי והיו לה סיבות לכעוס. אם היא רק היתה שומעת מה אמרתי עליה. תהיתי אם אמא אמרה לה משהו או לא. איך שאני מכירה את אמא היא אמרה אבל לא ראיתי ממנה שום תגובה.

היא אפילו נתנה לי אוטו כשהגעתי ארצה. היתה לה איזו טראנטע מושבתת. בלי ביטוח. עם בואי ארצה סידרו לאוטו ביטוח וכך יכולתי לנהוג בו. מצבו היה נוראי. פשוט נוראי. כשהייתי ממלאה דלק הוא היה פשוט מפסיק לנסוע. עליות הוא בכלל לא היה סוחב. בעליות של חיפה הייתי פעמים רבות צריכה לעצור. אבל העיקר שיש אוטו. יום אחד היא נסעה איתי ואמרה: האוטו הזה חולה. איך את יודעת ? שאלתי. אני מכירה את האוטו הזה. היא ענתה.

למחרת כשנסעתי נדלקה נורה. לא התייחסתי. למה? כי באוטו האמריקאי שלי תמיד היתה נדלקת נורה כתומה וזה היה חסר משמעות. גם כאן נדלקה נורה כתומה. אך זה לא היה חסר משמעות

באחת הירידות מהכרמל הרגשתי שהאוטו קל מידי. דוהר מידי. שמתי ברקס. אין תגובה. הבנתי כבר שאין לי ברקסים. זכרתי פעם שסיפרו לי שמישהו איבד את הברקסים ונתקל בכל מיני מכוניות בדרך כדי לעצור את האוטו. אני החלטתי לסטות ימינה ולהתקל במדרכה אך עוצמת הירידה היתה גדולה יותר ונתקלתי בקיר. יצאתי ללא פגע. מאחורי היה חייזרון בכסא תינוק. גם הוא יצא ללא פגע. עזבתי את הרכב כמות שהוא תקוע בקיר ומישהו בדרך אסף אותנו לבית הורי. הודעתי גם לאחותי מה קרה.

הנזק לאוטו היה די גדול. לא שילמתי אותו אבל אחותי ובעלה כעסו עלי. הם לא שכחו לי את זה הרבה זמן

 

 

רציתי לספר על הבן השני שלה ולמה היא כל הזמן מבקשת שאעזור לה איתו אך סיפרתי על משהו אחר. לא נורא..

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/1/2010 09:11  
22 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של dEvil AnGel ThAtS Me ב-1/2/2010 10:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)