לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2010

למה ניתוחים?


טוב אז לפני הכל שימו לב איזה תאריך יפה יש לנו היום 01-02-20-10 . יפה נכון?

 

ועכשיו לענייני

 

את מאוד משמעותית בשבילה אמרה לי המטפלת בזמנו. היא הולכת אחריך בכל מקום. שימי לב. באמת שמתי.

היא התחתנה באותו גיל שאני התחתנתי והתגרשה באותו גיל שאני התגרשתי. היא עוסקת במקצוע בתחום שאני למדתי, וכמובן עושה אותו יותר טוב ממני. אני כבר שנים רבות לא עוסקת בביולוגיה, הפעם האחרונה היתה באמריקה שעבדתי במעבדה. היא פתחה עסק שעוסק בתחום. ומה עם נסיעות? גם כן היא עושה או עשתה אתי תחרות בתחום. אני טיילתי המון באמריקה. לא סתם היא טיילה 4 פעמים בשנה אחרי שחזרתי ארצה , לקחה את ההורים שיגורו אצלה בזמן שהיא בחו"ל. היא רצתה שאתפוצץ כי אני לא יכולתי להרשות לעצמי ככ הרבה טיולים אחרי שחזרתי ארצה והיא כל הזמן היתה נוסעת ליעד אחר עם מישהו אחר וחוזרת עם חיוך מיליון דולר. הבנתי כבר. היא רוצה להתנקם בי על הימים ההם.

אז למה ניתוחים? למה אשה כה נאה חותכת כך את עצמה? אמא גם סיפרה לי שאת ניתוח החזה היא עשתה פעמיים. בפעם הראשונה החזה שלה לא היה מספיק קטן.

ואז נזכרתי.

פעם פעם פעם אני הייתי רזה והיא היתה שמנה. אני הייתי רזה קלי קלות. לא עשיתי שום דיאטות. אכלתי כמו חזיר. אכלתי מה שבא לי ונותרתי מקל. אפילו קראו לי אוליב. לא ידעתי כבר איך משמינים. וזאת היתה שמנה. דיאטות דיאטות דיאטות ושום דבר לא עזר. היא החליטה בתיכון שהיא שמנה כאשר היא נראתה עשר. התחילה דיאטות ובאמת השמינה. בצבא היא היתה בוג ג'ונס. חזיר יבלות ממש. היא היתה עושה דיאטת מסטיקים. קונה חבילה ענקית של מסטיק בזוקה ולועסת עד שהסוכר נגמר. אבל היתה עושה יום ביצים יום לחם. אמרתי לה תפסיקי. את רק משמינה מזה. דיאטות ככלל הן משמינות. אוכלים לא מאוזן.

כן, בשבילה אני חושבת שזוהי טראומה רצינית.

כשהתחתנתי נראיתי ככ טוב והיא היתה ככ שמנה ואומללה. לא רק בגלל השומן. גם בגלל החבר המעפן שהיה לה.

בקיצור גרמתי לה הרבה סבל לא באשמתי כמובן אך יכול להיות שהתנהגתי בצורה שגרמה לה להרגיש חרא עם עצמה. אין לי מושג.

כן, אבל היוצרות התהפכו. כשחזרתי לארץ אני כבר לא הייתי ככ רזה. הלידה של סוסון גמרה לי את הצורה, את הלידה של החייזרון עברתי יותר בקלות אבל בכללי הייתי איזה 5 קילו יותר. לא נורא. היא היתה פתאום נורא רזה. אני חושבת בכלל התרופות נגד דיכאון. אני עכשיו התחלתי לקטר על הצורה שלי. היא ענתה: התחלפנו.

מאז אני הולכת ומשמינה. אני לא יודעת למה. אולי זה הגיל, אולי אני התחלתי דיאטות והפרתי את האיזון. כל שנה אני עולה קילו. כל שנה אני צריכה להפרד מערימת בגדים ולקנות חדשה. או שאני לא קונה. אני פשוט הולכת עם מה שעולה עלי . כל פעם שאנחנו נפגשות היא מחייכת לה איזה חיוך מיליון דולר תופסת במותניה ואומרת: השמנתי. אני כבר לא מה שהייתי פעם. אני לרגע שמחה אבל אחרי כמה שניות קולטת היא שוב משקרת. היא לא השמינה גרם. ועכשיו היא עושה לי את הנוקאאוט. היא רוצה להיות יותר רזה ויפה ממה שאני הייתי לפני מיליון שנה. זו הסיבה שהיא יישרה את פניה, זו הסיבה שהיא רצה לחדרי כושר וכמובן אומרת שהכל בא לה טבעי היא אוכלת כמו חזיר לדבריה ולא עושה שום כושר. אני כבר ראיתי 1000 פעם שהיא לא אוכלת כלום ואמא כבר אמרה לי שאם היא עולה חצי קילו היא נכנסת לדיאטות רצחניות וכן, היא עוד איך עושה כושר. וזו הסיבה כנראה שהיא חתכה את החזה. או לפחות אחת הסיבות.

את נראית מצויין אומרת לי אמא. אני לא יודעת מה את רוצה מעצמך. יתכן. לא משכנע.

 

היא גם עשתה את השטויות שאני  עשיתי אבל על כך בפוסט אחר

 

 

 

 

ל idiom  היקרה

גם הרוסי הזה יזרוק אותך. כמו כולם. תמשיכי לחפש בביבים. גמני קוראת אותך. כמו שאת אותי. אם לא תסתמי אני אכתוב עליך כזה פוסט שתתאבדי. בין כה וכה את בדרך לשם. יאללה , תכניסי את הבלוג שלך לטיוטה. תאמיני לי שבמשטרה יהיה לך יותר נעים מאשר בבלוג שלי. את אמא לילד קטן, רודפת אחרי האקס שלך ובינתים כל מה שאת משיגה זה סטוץ ללילה שאת מפתחת עליו תקוות. חכי חכי.

 

ושוב לidiom  היקרה

את ממשיכה להתעסק אתי. מסתבר. את באמת חושבת שאילנה תעזור לך אחרי כל ההטרדות והנאצות שלך במשך שנים עד שגיליתי אותך או שאת גילית את עצמך? אילנה רק צריכה לקרא מה את כתבת לי וממשיכה לכתוב. זה הכל. אצלי את מנסה להיות חכמה. מוטב שתתרכזי בחיים האומללים שלך. הירידות שלך עלי לא יצילו אותך מעצמך. אולי יש לך הרגשה טובה מכך שאת מציקה לאשה מבוגרת שאינך מכירה מעולם לא ראית ומעולם לא פגשת. אם זה מה שנותן לך סיפוק בחיים את יותר אומללה ממה שאת יכולה לדמיין. טוב. נראה שתלונה אחת במשטרה לא הספיקה לך. בזמנו התלוננתי על מטרידה אלמונית. עכשיו אתלונן על idiom. לא תהיה בעיה לגלות מי את מה שמך ולהגיש נגדך כתב אישום. אני מזהירה אותך שוב. התרחקי ממני ואל תכנסי לבלוג שלי שוב. אם לא תרפי ממני אני לא ארפה ממך עד שהרשויות ימצו עמך את הדין. תאמיני לי שהעניין איתך יחרוג הרבה מחוץ לישרא. יש לך כסף לעורך דין? נראה לי שאת בבעיות פיננסיות. את יודעת, גרושה עם ילד קטן, חיה ממזונות. אז תרדי מהעץ וממני.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/2/2010 09:33  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/2/2010 10:05



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)