לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

השיבה מתאילנד


זהו, חזרנו. צריך להתאפס.

אנחנו בבית. היו כמה רגעים שלא הייתי בטוחה שזה יקרה.

אנחנו עייפים. עבודה רבה לפנינו אך צריך לנוח מהחופשה.

 

נסענו לתאילנד לרגל גיוסו של החייזרון.

לסוסון עשיתי טיול גיוס בארהב בזמנו

לחייזרון עשיתי טיול גיוס בתאילנד

 

את הטיול ארגנתי בעצמי תוך שבוע בערך. לא אוהבת טיולים מאורגנים אבל טיול עצמאי זה כאב ראש לא קטן. ובכל זאת אני די שמחה להמליץ על המסלול שבחרתי.

התחלנו בבנגקוק. יום קצ'נבורי עם השוק הצף והגשר על נהר קוואי ויום בנגקוק עם ארמון המלך הבודהות והמקדשים.

משם פנינו צפונה לצאנגמאי. משם לקחנו טיול מאורגן שכלל פילים - מופע ורכיבה, שיט על רפסודות במבוק, ביקור בשבט ארוכות הצוואר ובחוות הסחלבים.

מכאן פנינו דרומה לאיים.

פוקט - לא משהו פרט למופע פנטסי או שפספסתי משהו

קופיפי או פיפי - מדהים

קו סאמואי דמתקרא במקומותינו קוסומוי ובתאילנד סאמוי - מדהים יפהפה ושלו

קופנגן - תהרגו אותי אם אני מבינה מה כל הישראלים מחפשים שם.

זהו בקצרה. בקרוב ארחיב אם לא יתעורר שום דבר חדש

צילמנו המון תמונות שלושתינו

הנה כמה מהמשובחות.

מחר בקו"ם (טפו טפו)

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 2/3/2010 12:16   בקטגוריות תאילנד, תמונות  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/3/2010 19:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)