לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מרץ 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
3/2010

תאילנד הקסומה


אין, אין דבר יותר משעמם מסיפורי טיולים של אחרים. כאילו דה.

אבל על תאילנד אין הרבה מה לספר. רק לראות

כיוון שהטיול לא היה מאורגן נחסכו ממני כל מיני פרטי מידע משעממים בעליל ואם כבר לקחתי משהו מאורגן זה היה מקומי ומוסבר בתאילנדית מאונגלזת כך שלא הבנתי שום דבר ומוטב כך.

 

יום ראשון לטיול. טיסה, דרך אילת ולא כרגיל מערבה, פעם ראשונה שאני יוצאת לארץ יותר חמה מהארץ שלי. פעם ראשונה שאני לובשת ארוך בארץ ומצטיידת בקצר במזוודה. 10 שעות טיסה, מלון והולכים לישון. אין כמו לישון אחרי 10 שעות טיסה. זה היתרון של טיול פרטי. בטיול מאורגן היו מסובבים אותי בכל בנגקוק כשאני מסתובבת כמו זומבי.

 

יום 2 - השוק הצף והגשר על נהר קוואי

 










 

לסיור הזה יצאתי סתם ככה. שמעתי על הסרט הגשר על נהר קוואי, ראיתי את זה בתוכניות של הטיולים המאורגנים. אז הלכתי. מעבר לזאת לא הבנתי בדיוק מה קרה עם הגשר על נהר קוואי. לא התעמקתי. הבנתי שזה קשור במלחמת העולם השניה שבעצם לא בא לי לשמוע עליה. לכל מקום היא הגיעה בצורות שונות. גם אנחנו עוד לא יצאנו ממנה. כאן בתאילנד הבנתי שבנו שם מסילת רכבת שנקראה רכבת המוות כי נהרגו שם רבים לא ברור לי באילו נסיבות. מי שמעוניין יכול למצוא פרטים כאן. בנוסף אני מצרפת את נעימת הסרט המפורסמת.



 

 

 

את היום הזה קינחנו בשוק הלילה של בנגקוק. זאת אחת הבאסטות.




 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 5/3/2010 07:25   בקטגוריות תאילנד, תמונות  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/3/2010 09:46



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)