לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

מתוקה שלה


אמש ביקרתי אצל הורי דבר שמזמן לא עשיתי וכרגיל זה צריך להסתיים בשיחה על אהובת לבי.

- מה שלום החייל שואלת אמא, הוא בא הביתה?

- כן, הוא היה השבת והיה מעצבן

- כרגיל

- כן כרגיל

- הוא דומה לאחותך

- כן, הוא דומה לאחותי, הוא באמת מעצבן כמוה, הוא עושה דברים קטנים שמוציאים מהדעת, הוא מזלזל ומתנשא כמוה, הוא חושב שאם הוא סיים את הריאלי מותר לו הכל. אבל אני לא אתן לו כמוך. אני לא אהיה כמוך אני גם יכולה לטפל בו בלי שאת תעצרי אותי ותגני עליו

- את יודעת, כאשר היא ראתה אותי ברחוב היא עברה לצד השני

- את יודעת מה הוא עשה? קודם כל הוא נורא מזלזל בסוסון אבל בשבוע שעבר הוא הגזים לגמרי. סוסון לומד משהו והוא הוריד איזו תוכנה. בא החייזר הזה ומחק לו את זה. אני נורא צרחתי עליו. אמרתי לו שאני מאוד שמחה שהוא מצליח אבל אני רוצה גם שסוסון יצליח ושהוא לא ישים לו רגלים. לסוסון מספיק קשה בחיים צריך לעזור לו ואם לא עוזרים לפחות לא להפריע

- כן הוא באמת כמו אחותך

- נכון והפחד שלי הוא לסלוח לו כמו שאת סולחת לאחותי. את יודעת מה עוד הוא עשה? הוא הביא לי כביסה. אני עשיתי לו כביסה צבעונית וכביסה לבנה למרות שבכלל לא היה לי זמן אליו, הייתי סחוטה מהחזרות ובכל זאת עבדתי בשבילו. אחרי שגמרתי עם הכביסה הלבנה הוא אמר שהחולצה שלו היתה בכלל מכובסת. בא לי להרוג אותו. הוא באמת מתנהג כמו אחותי. הוא גם לא מתקשר הביתה.

- אבל היא מותק

- הא?

- היא בת שלי אז היא מותק והיא גם עוזרת לי.... ואני לא יודעת למה אתן ככה. כולם רבים אבל לא ככה האחיות האלה החברות שלי..........

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/5/2010 07:49   בקטגוריות צבא  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-5/5/2010 13:34



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)