לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2010    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2010

לא הכל ירוק


לא, לא הכל היה ירוק בבית הקטן ההוא. בחדר הקטן הצהבהב.. קמתי בבוקר עם זיכרון חזק של החדר האומלל ההוא אבל זה קצת התפוגג. חדר צהבהב קטן ועצוב. דברים קשים עברתי באותה תקופה אך הזיכרון אוהב לסנן אותם. רציתי ילד נורא רציתי ילד ולא היה. לכולם היה רק לי לא. את כל הנושא סביב הילד אני מעדיפה לשכוח. כי הרי בסופו של דבר יש ילד. אפילו שניים והנטיה היא לשכוח. אבל לפעמים עולות פיסות של זיכרון, מן תחושה שהיתה, מן תמונה, מן הבזק, וכך פתאום על הבוקר עולה החדר הקטן ההוא עם תחושה של אומללות וחוסר אונים. אני רוצה ילד . למה אין לי? למה לכולם יש? למה לכל החברים שלו יש ורק לי אין? ואנחנו הולכים למסיבות וכולם מספרים על הילדים שלהם וכולן מספרות על הלידות שלהן רק לי אין, רק לי אין על מה לספר, לא על קקי ולא על איך היה. אני בחוץ. אני שם ואני לא שם. הוא לא רוצה ילדים וזה גם לא ככ הולך. לכולם יש ילדים בכל מקום יש ילדים תינוקות אימהות עגלות רק לי אין. ולמה הוא לוקח אותי למפגשים האלה עם החברים שלו? הוא לא רוצה ילדים אבל אני רואה שכולם כן רוצים. ועושים. כן, חוסר אונים שכזה. כן, חוסר אונים, אבל הזיכרון הזה הולך ומתפוגג. מוטב כך.
נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 6/5/2010 06:15   בקטגוריות הבעל  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-8/5/2010 06:47



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)