לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

הראש היהודי ממציא לנו פטנטים


ומדובר כאן במשט לעזה. יותר נכון בשחרור גלעד שליט יותר נכון במצור על עזה.

כן, כשקרה המשט הזה הייתי מבולבלת ולא סגורה על כלום. וגם עכשיו אני לא סגורה. היה לנו מעט מאוד מידע ואולי עכשיו יש קצת יותר. התחלתי לכתוב כמה פוסטים ומהר מאוד התברברתי. נכון, אני ימנית. אני בעד לעצור את המשט ואני בעיקר כועסת על דרור פיילר ממארגני המשט ההוא.

אבל משהו התחיל לדגדג לי. מה אומר הפיילר המשומד הזה?

שעזה לא בידינו ואין לנו שום זכות להטיל עליה מצור.

ובעצם הוא צודק. הרי היתה התנתקות כתשנו גרשנו פרקנו הרסנו אבל איזה מן התנתקות היא זו שאנחנו מטילים מצור על עזה?

ומהו אותו מצור. נשק, חומרי בניה ומוצרי מזון בסיסיים. מוצרי מזון בסיסיים... למה למנוע ממיליון תושבים מוצרי מזון בסיסיים? ולמה הם בכלל באים מאיתנו.

גלעד שליט.

או, נו, האם בגלל גלעד שליט אנחנו מונעים מוצרי מזון בסיסיים ממיליון אזרחים? במה אשמים האזרחים האלה? איך אנחנו רוצים את גלעד שליט בבית באמצעות מניעת מוצרי מזון בסיסיים? מה אנחנו מצפים שיקומו תושבי עזה נגד שילטון החמאס ויכריחו אותו לשחרר את גלעד שליט? מישהו כאן חי בסרט ובכלל מה הקטע הזה שלנו עם שלטון החמאס? במה הוא גרוע יותר מאבו מאזן? מי עשה את אותה חלוקה רמבואית לטובים ורעים כאשר אבו מאזן הוא טוב ואיסמעיל הניה הוא רע. שניהם אותו זבל. שניהם רוצים שנעוף מכאן. הפתח הוא טוב החמאס הוא רע. ולי יש רושם שוב שהכושי הזה בוחש כאן בקדירה ואנחנו רוקדים לפי החליל שלו.

כי בשביל לשחרר את גלעד שליט עלינו לעשות את מה שעשינו עד היום עם שבויים. חילופי שבויים. זה הכל. 1000 אוכלי חינם פלסטינים על חשבון משלם המיסים הישראלי תמורת גלעד שליט. מה כל המשחקים המטומטמים האלה?

ושוב אנחנו מסתבכים ומסתבכים ומסתבכים, הסתבכנו עם טורקיה, אולי. בינתיים ממשיכות אוניות נוסעים טורקיות לפקוד את נמל חיפה.

מצד שני זה לא היה ממש משט שלום והמשתתפים בו היו מחבלים מסוכנים. אז יש לנו זכות לעצור משט כזה.

ואיך אומרים נעשה מה שנעשה, קרה מה שקרה. עכשיו עומד לצאת עוד משט לעזה שלא מתחפש לשום משט שלום. הקלפים על השולחן. משט באירגון חיזבללה ואיראן. מה אנחנו הולכים לעשות עם זה? ברוח משועשעת הייתי מציעה לשלוח מסוקים לאניה הזאת ולשלשל אליה תיקנים אמריקאים במקום חיילי קומנדו חמושים ברובי צבע. הרי הם שולחים לשם נשים והמפגש בין נשים לתיקן האמריקאי יכול להקפיץ את כל הנשים למים.

 

אבל באמת. ככה לא יחזירו את גלעד שליט הביתה. אנחנו לא צריכים להפיל את שלטון החמאס. אנחנו צריכים לדבר איתו כמו שבזמנו דברנו עם ערפאת. זה יהיה הכי אפקטיבי.

 

אם למישהו נראה שאני מבולבלת אז הוא צודק.

 

אולי נתחיל מההתחלה. נועם שליט כועס על ההקלות במצור על עזה. הוא חושב שהמצור על עזה יחזיר את גלעד שליט הביתה. זו לא הפעם הראשונה שהוא כועס כאשר המצב נעשה יותר שפוי. בפעם שעברה הוא כעס על הפסקת אש כי אולי הוא חשב שאם נעשה משהו רע לתושבי עזה גלעד יחזור הביתה, תוך כדי כך שגם תושבי שדרות סובלים. אני לא יודעת איך הוא רוצה להחזיר את הבן שלו הביתה. ואיך הוא רוצה שיחזירו אותו. במקום ללכת ישר ולבוא במשא ומתן עם החמאס לשחרור גלעד הולכים על כל מיני תוכניות שלא קשורות. אני לא יודעת למה הוא חושב שאם תושבי עזה יסבלו גלעד יחזור הביתה.

 

נשארתי מבולבלת

 

רק חבל שהמשט ההוא לעזה הוא זה שגרם להסרת המצור

 

אני עוד יותר מבולבלת.

 

 

הפוסט הזה עונה לי על כמה שאלות מהותיות

בגדול עצירת המשט היתה חוקית למהדרין

אבל עדין גלעד שליט הוא לא סיבה להטלת המצור. יש דרכים אחרות לשחרר אותו.

ותן לו לחזור שוב לביתו

יותר מזה אנחנו לא צריכים

 

מבולבלת אבל פחות

 

אחרי שקראתי שהכושי מתנגד לשיחרור שליט תמורת אסירים פלסטינים כי זה יחזק את החמאס ויחליש את אבו מאזן קרי הכושי אני עוד פחות מבולבלת

כל הדרכים מובילות לכושי והדג מסריח מהראש. של הכושי.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/6/2010 09:55   בקטגוריות לך לעזה, פוליטיקה, אקטואליה  
19 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-26/6/2010 19:33



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)