לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2010    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2010

אין כסף


לקראת תום השיקום קראה לנו העובדת הסוציאלית של המרכז, יהודיה מכוערת ומגעילה בשם פם ואמרה שאין כיסוי לתוכנית השיקום של סוסון אחרי השיחרור. הוא היה אמור לקבל בעיקר ריפוי בעיסוק וטיפול בדיבור אך חברת הביטוח הרפואי של ארהב לא מכסה טיפולים כאלה. - כך אמרה - הווה אומר שאת הטיפולים האלה נצטרך להוציא מכיסנו. ובארהב כל טיפול הוא יקר מאוד מאוד.

הבעל חטף נרווים ואת כל העצבים הוציא עלי. 

אין כסף אז מה נעשה? כך הוא פנה אלי כאשר כולו מאדים, מתנפח ועיניו יורקות אש.

תשלם מכיסך - אמרתי

לי אין כסף - הוא אמר

מה אין לך כסף

אם הביטוח לא מכסה אז אין לי כסף

אבל זה בן שלך, אתה מוכן להפקיר אותו ללא טיפול אחרי תאונה כזאת?

את תטפלי בו

אוקיי, אני אטפל מאיפה אקח כסף אני לא יודעת. אבל אני אטפל. ואתה הרי יש לך כסף אתה עובד

אין לי כסף.

 

חזרנו הביתה. אני וסוסון. מהשיקום אני הייתי איתו כל הזמן במרכז השיקום. לא הייתי בבית. רק בסופי שבוע באנו הביתה והיו מריבות עד לב השמים. לא ידעתי לאיזה עולם אני חוזרת. אם בסופי השבוע היו מריבות כאלה, ואפילו פעם אחת ויתרתי על סופש בבית אלא לקחתי את סוסון לטיול באיזור, אז מה יהיה אחרי השיחרור?

היה נורא לחזור הביתה. היה פשוט נורא.

הבעל היה עסוק יותר בלריב אתי כאשר הוא רוצה לסלק אותי מהבית. זה מה שעניין אותו באותו זמן ואני מתעקשת לא להסתלק. ומה עם סוסון?

סוסון השתחרר מבית החולים עם רצפט להמשך טיפול

האב החליט שהוא לא מממן מכיסו שום טיפול בשביל בנו. כמו שהבטיח

ומה אתי?

אני לא עבדתי באותה תקופה. לא היה לנו חשבון משותף כך שאם אני רוצה שסוסון יטופל עלי להוציא זאת מכיסי הפרטי. רק שאין לי גרוש על התחת.

אז מה אני עושה?

 

אחרי בלאגן גדול עם התערבות המשטרה, מרכז לנשים במשבר, ובית משפט שהוציא אותו מהבית הוחלט שהבעל ישכור דירה במקום אחר ואילו אני אעבור לדירה משופצת בבנין שגרנו. את 2 הדירות הבעל יממן

אבל מה עם סוסון? יש כסף לדירה נוספת ואין כסף לטיפולים?

כן, מה עם סוסון?

 

אל דאגה, הסתדרתי בסוף. סיפור ארוך.  אבל היום כשהוא טופל עלי כל מיני האשמות קודם כל שיסתכל על עצמו.

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 24/6/2010 10:09   בקטגוריות התאונה, הבעל  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/6/2010 23:37



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)