לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    נובמבר 2010    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
11/2010

מוטב מאוחר


אמש חגגו לי יומולדת במקהלה. זה בכלל לא התאריך שלי. התאריך שלי היה לפני חודש וחצי.

ממש הופתעתי, פתאום מישהי מנגנת על הפסנתר את happy birthday אני שואלת למי יש, הסגנית שואלת למי יש ובסוף מגיעה הממונה על ימי הולדת ונותנת לי ולה מעטפות. אה? ? לי יש יומולדת? היה לי מזמן, ואפילו היתה אז חזרה מרוכזת והבאתי עוגה, וגם אז ניגנו את happy birthday והיתה גם ארוחה טובה כמו בחזרה מרוכזת. טוב, לא היינו כאן ענו לי הבוסית והממונה. אחת היתה חולה אחת היתה בחול... כן, רגעים קטנים של חסד. גם את זה צריך לפעמים.

אנג'י שאלה איך אנחנו חוגגים. ובכן אצלי בלי להרגיש זו הפקה אחת גדולה.

השנה למרות האבל על בוז'ינקה חגגתי לא רע. היתה לי חזרה מרוכזת כאמור. חזרה מרוכזת זה כיף. היא מתרחשת בשבת מ10 בבוקר עד 5 אחהצ והמרכיב החשוב הוא האוכל. מסיבה אחת גדולה שכא מביא את פאר יצירתו הקולינארית. יש אצלינו אחת שבשקט הייתי שולחת אותה למאסטר שף. בערב הלכתי עם סוסון להופעה של צביקה פיק במסגרת פסטיבל הסרטים. מה אני יגיד הוא גמר את הסוס האיש הזה. הוא עוד שר בסדר אבל נראה שהסתובב לו שם איזה בורג. הקטע שלו עם בחורות צעירות קצת חורג מגבול הטעם הטוב. נראה כאילו הוא רק מסוגל להסתכל עליהן ולפנטז אך לא יותר מזה. איך שלא יהיה היה לי עצוב על מותה של בוז'ינקה וגם עכשיו עצוב לי, אך העצב לא ימנע ממני לחגוג. לא חגגתי עם משפחתי.

גם לפני שנה היתה לי הפקה לא רעה. יצאנו לצליחת הכנרת והתארחנו בקיבוץ אשדות יעקוב איחוד. היה נפלא. הייתי הולכת לגור שם. איזה כיף, בריכת שחיה ענקית מדשאות רחבות. במתחם האירוח הכפרי שתלו עצים מעניינים שלא ראיתי בשומקום ובכלל חמוד האירוח הכפרי שלהם. אפילו מומלץ. לינה, ארוחת בוקר טובה, לא יקר בכלל, אפשר לעשות על האש ולעצלנים יש את מסעדת צל תמר עם אוכל לא רע בכלל. שם חגגנו לפני שנה, היה זה יום שישי ובשבילי בילוי ביום שישי זה זיכרון נעים. בשבת יצאנו לצלוח, אני והבנים, עשינו את המסלול הארוך, משם חזרנו לקיבוץ לאכול קצת ולנוח קצת ולטייל קצת בתוך הקיבוץ. במהלך השוטטות נתקלנו בגורי כלבים חמודים ולבנים כולם אותו שטנץ. התחשק לי לקחת אחד, כלומר לקנות אחד, אבל אז היתה בוז'ינקה.

בשנה שעברה גם חגגתי עם המשפחה. סבתא א' עוד היתה, בוז'ינקה עוד היתה ואני עדיין לא מעכלת שהיא כבר לא איתנו. אני לא מבינה איך זה קרה.

לפני שנתיים פול מקרטני בא לחגוג אתי. אמרתי הפקה הפקה.

ב 2007 - יערות הכרמל

ב-2006 - מלון חוף גיא

2005 יש פוסט

2004 היה יום כיפור, אז היה לא משהו ובערב היינו בבנק

2003 הייתי בת 50 ויצאתי לשייט

2002 הייתי מחורפנת, היה איזה משחק כדורגל

שאמשיך?

 

בוז'ינקה לא יוצאת לי מהראש. אמרתי... צריך רגעים קטנים של חסד, לא איכפת לי לחגוג כל השנה.

 

ברוח הסרטון merry unbirthday

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/11/2010 06:49   בקטגוריות מסעדות  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/11/2010 09:15



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)