לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    פברואר 2011    >>
אבגדהוש
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
2/2011

עוד אחד


הסיפור הזה מסרב לדעוך. יום יום אני אומרת מחר לא מחר לא אבל גם היום כן.

אתמול באה לי עוזרת חדשה. זה הרגיש לי כמו אלטרנטיבה. גם לא בטוח שהיא תאריך ימים אצלי, היא נשמעה די ספקנית. אני עצמי הרגשתי שזה לא זה. אין מה לעשות. ההיא באמת היתה טובה אבל היא לא תחזור. היא ניקתה טוב, היא לא שברה לי דברים, לא זרקה לי דברים והיה לה גם חוש טכני. אפשר היה גם להעיר לה בלי לחטוף על הראש. היא קיבלה את ההערות כהצעות לייעול ולא כביקורת פוגעת. אבל זהו. זה מה יש. רק מעציב אותי שהיא בכל זאת עובדת אצל אחותי ומדאיג אותי איך היא הצליחה לשכנע אותה לעבוד אצלה ולעזוב אותי.

מן הון להון בררתי את עניין העבודה שלה אצל המאהב. למאהב יש בית גדול שאת רובו הוא משכיר לצימרים. המקום מוכר וממוסד. למעשה המקום פועל כמו בית מלון קטן עם לינה וארוחת בוקר שירות ספא ומסאג', שימוש יומי, שימוש לטווח ארוך, חדרים לזוג ולמשפחות. עסק רציני. עוזרת אחת לפעם בשבוע זה נראה מופרך. כדי לתפעל את המקום הזה הוא צריך עובדות נקיון וחדרניות על בסיס יומיומי. על איזה בסיס נכנסה העוזרת שלי לשם?

אבל נעזוב זה . זה לא חשוב. חשוב יותר משהו אחר שלפתע נזכרתי בו.

האקס שלי היה כאן במאי. הוא עשה הרבה צרות. כשהוא בא לכאן הוא מתאכסן בכל מיני מקומות. במאי הוא התאכסן באיזה צימר באיזור מגוריו של המאהב. אז לא קישרתי. לא ידעתי שלמאהב יש צימרים להשכרה. עכשיו כשאני חושבת על זה, האם האקס שלי ואחותי חברו יחדיו? ככל שאני חושבת על זה התמונה מתבהרת והתשובה היא: כן.

אשתו החדשה של האקס שלי היא בת כיתתה של אחותי ואני מכירה אותה שנים רבות, עוד לפני שהכרתי אותו.

האם זה מקרה שהם ביחד?

בזמנו העסקתי נגד אחותי עורכת דין שהיתה עורכת דין שלו לפני כן. היא היתה מוכנה לקבל את הקייס אם אין קשר אליו. היא עבדה מצוין אך פתאום האדמה בלעה אותה.

לפני שנה בא אלי האקס בטענה מוזרה. איך אמא של אשתו יודעת על שלילת הרשיון של סוסון לפני שהוא ידע כאשר אני בכלל לא מכירה את אמא של אשתו ואין לי מושג איך היא נראית ומה שמה. הוא האשים אותי שאני מדברת יותר מדי. שסיפרתי לאמא שלי, אמי סיפרה לאחותי... ומשם אני מניחה שזה הגיע לאשתו מכאן לאמא של אשתו והמשמעות היא שאשתו ואחותי מנהלות קשר רציף....

ומי שנפגע הכי הרבה מכל הסיפור הזה זה סוסון.

הו כמה רוע מסתובב סביבי....

וזה לא הכל.

 

אבל נחזור להתחלה. האם זה רק מקרה שהאקס שלי התארח בצימרים של המאהב של אחותי? צריך לברר. הרבה דברים צריך לברר

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/2/2011 14:00   בקטגוריות עוזרות ומטפלות, המאהב, הבעל, סוסון ים  
10 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/3/2011 14:06



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)