לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

טעימות


לבת אחותי יש עוד מעט בת מצווה ואני חושבת שהיא לא מתכוננת להזמין אותנו. לא נורא.

זה מזכיר לי אסוציאטיבית את הבר מצווה של הבן שלי וההכנות המרובות. אפילו אחותי הצילה אותי מאבדון אך לא רק את זה היא עשתה.

 

היינו הולכים לטעימות לרוב אמא ואני,  לפעמים גם אבא היה בא. היינו הולכים גם למקומות שלא היה צל של ספק שלא נחגוג שם. בעיקר אולמות גדולים עם מינימום אורחים. המקום הטוב והיוקרתי ביותר שפנינו אליו היה אולמי כחול. כחול אשר על שפת הים. זה היה ממש אירוע. אירוע טעימות. היו הרבה משפחות, כל משפחה קיבלה שולחן ממוספר. האוכל היה מצויין, חלק הוגש כמזנון או מתאבנים וחלק היה בהגשה לשולחן עי מלצר.

וכך ליד השולחן אמא אומרת לי. אחכ אני רוצה לעבור אצל אחותך. היא לא מרגישה טוב יש לה משהו בבטן

אוי תמיד יש לה משהו בבטן בעיקר כשאת נמצאת אתי. תעזבי אותי כבר. את לא יכולה לבלות ערב אתי נטו?

איזה מן אחות את? לא איכפת לך שכואבת לה הבטן?

לא. לא איכפת לי שכואבת לה הבטן. את רוצה תבקרי אותה. אני הולכת לחבורת הזמר ולא איכפת לי מה את עושה אחרי שאנחנו יוצאים מכאן

תעזבי כבר אמר לה אבא...

 

שמתי לב שכאשר להורים יש איזה תוכניות אתי תמיד היא נכנסת באמצע. ככ קל לה לסחוב את אמא. כמו אז כמו היום דבר לא משתנה. חבל

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/4/2011 08:01   בקטגוריות בר מצווה  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/4/2011 18:53



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)