לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2011

בת מצווה 2


חוזרים למציאות מעולם האגדות

בסוף היא הזמינה

ככה לפנות ערב אחרי החתונה ואחרי שמלאנו כרסנו אצל שימי היא התקשרה.

 

- רציתי לוודא שקבלתם את ההזמנה, את יודעת לשירי יש בת מצווה מחר

- לא, לא קבלנו כלום

- אני שלחתי הזמנות, בקשתי שיחזרו אלי. היו כמה שלא חזרו אז התקשרתי לוודא. 3 לא חזרו.

- מי יודע צפונותיו של דאר ישראל. אני לא קבלתי כלום

- אז טוב שהתקשרתי

- כן, טוב שהתקשרת, באמת תהיתי מה קורה עם הבת מצווה. אני מבינה שיש סיבות לא להזמין אותי אבל הילדים למה לא להזמין אותם, 

- מה באמת חשבת שאני לא אזמין? זאת בת מצווה. איך לא אזמין את סוסון החמוד ואת החייל? חששתי רק שהוא לא יצא, אבל לא חשבתי שלא קיבלתם הזמנה, במקרה התקשרתי למישהו שלא חזר אלי והבנתי שיש בעיה. עכשיו אני צריכה להתקשר לכולם. לאיזה 80 איש.

- טוב באמת זה נראה לי מוזר .....

 

האמת, שמחתי לקבל הזמנה. כאילו אבן נגולה. זה לא נעים להשאר בחוץ. היא חוגגת ואני בחוץ. אני לא אשתוק לה על זה. אפילו תכננתי איך לא לשתוק לה. 1000 רעיונות באו לי לראש חלק טובים חלק רעים חלק הזויים. אפילו דיסכסתי עם הילדים על הנושא אצל שימי. החייל אמר שזה לא מעניין אותו והמשפחה הזאת לא מעניינת אותו. זוהי כמובן יציאה פולנית שאומרת : אני נעלב עד עמקי נשמתי. אחכ הוא אמר שהוא בטוח שילדיה לא יודעים שאנחנו לא מוזמנים. סוסון שאל מה יהיה אם היא תזמין בסוף? לא נבוא, אמרתי לו. לא מזמינים לבת מצווה בדקה ה-90 . אני חייבת לציין שלסוסון יש לפעמים יציאות מדהימות. אמרתי לילדים שבכל מקרה זה נראה רע אם היא לא מזמינה אותנו וזה יותר גרוע בשבילה מאשר בשבילינו. הרי כולם ישאלו אותה למה דפנה לא באה ואיפה הילדים של דפנה. מה היא תגיד להם? תמציא משהו? בסוף הוחלט שאני אשלח לילדה ברכה בפייסבוק ואם היא תשאל למה אנחנו לא באים אענה לה שאמא שלה לא הזמינה אותנו.

 

ואז הכל נגמר והתחילה בעיה חדשה. לבוא לא לבוא לבוא לא לבוא וככל שהזמן חולף אני מוצאת עוד ועוד סיבות לא לבוא

זה ה-30.4 . יום התאונה של סוסון. אני מבקשת לא לחגוג ביום הזה, אך האם אני אלך לחגוג בעצמי? ומה עם סוסון עצמו? הוא ישר הביע מחאתו מכך שהחגיגה ב-30.4 . ובכלל אחרי כל הרעש בחודשים האחרונים כולל הבילוי המשותף שלה ושל סבתא ביומולדת שלו לבוא כאילו לא קרה כלום? ואיזו מן דרך להזמין? האם אני באמת מאמינה שהיא שלחה הזמנה שלא הגיעה או שמישהו מהמשפחה אמר לה איזה מילה.

 

לבוא? לא לבוא? לבוא? לא לבוא? החייל כן רוצה לבוא. סוסון לא יודע. אני גם לא יודעת.

מה הייתם עושים במקומי?

 



נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/4/2011 08:25   בקטגוריות 30.4  
25 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-2/5/2011 21:52



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)