לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

אובמה אוסמה


לא נפלתי מהרגלים לשמע הידיעה שבן לאדן חוסל. אפילו אני לא קוראת לזה בשורה. זה היה ביום השואה והאמריקאים צוהלים ושמחים. לא הצטרפתי לצהלה האמריקאית. לא יצאתי לרחוב עם דגל מתנפנף וקריאות נצחון. הנצחון הזה הוא לא שלי ואני לא אמריקאית. אני גם מסרבת לראות את עצמי שלוחה של אמריקה  או שליחה של אמריקה במזרח התיכון אם כי רבים בעולם רואים אותנו ככה. ארצות הברית היא השטן הגדול. ישראל היא השטן הקטן. לא רוצה להיות שטן בשירות האמריקאים, אמריקה לא בדיוק משרתת אותנו או את האינטרסים שלנו. אנחנו משרתים אותה ואת האינטרסים שלה. אני רואה את אמריקה כאויב שלנו. בעיקר אמריקה של אובמה, הייתי שמחה שהוא יעוף אחרי הקדנציה אבל עכשיו הסיכויים קלושים. או שלא. ג'ורג' בוש האב עף אחרי קדנציה אחת למרות מלחמת המפרץ כי את האמריקאי הממוצע מעניין הכיס שלו יותר מהמצב במזרח התיכון.

בן לאדן לא חיפש אותנו למרות שבכל נאום הוא הזכיר את איסראיל. בן לאדן חיפש את אמריקה. הוא גם מצא אותנו כמה פעמים אבל היעד העיקרי שלו הוא אמריקה. בן לאדן במחסה הוא פחות מסוכן, אל קעידה קיימת גם אחרי חיסול בן לאדן אבל אותי אירגון אל קעידה פחות מדאיג מארגונים אחרים. באיזה מקום טוב שיש אירגון כזה שמוריד לאמריקאים המתנשאים האלה את האף. תפיסת והריגת בן לאדן לא תמנע רצח כמו באיתמר, ולא תחזיר הביתה את גלעד שליט, היא לא תמנע הקמת מדינה פלסטינית, אולי להיפך, אובמה עכשיו חזק וילחץ יותר. אני מרגישה עכשיו פחות בטוחה ועוד יותר חרדה לשלום המדינה היהודית שלנו.

מתי גם אנחנו נוכל לצאת עם דגלים ושמחות צהלה לרחובות? לא יצאנו לרחובות כאשר חיסלו את שיך יאסין וסגנו ראנטיסי. לא יצאנו לרחובות כאשר ערפאת מת. אני שמתי דגל על האוטו אבל הייתי עוף מוזר במקומותינו. לא יצאנו לרחובות כאשר ברגוטי נתפס. אני תוהה מה יוציא אותנו לרחובות בצהלות שמחה ספונטניות חוץ מכדורגל וכדורסל. ברגוטי עכשיו יושב בכלא וכמוהו מרצחים רבים בתנאים של בית הבראה. אולי נלמד מהאמריקאים לחסל את אויבינו ולהשליכם לים במקום לנסות להציל אותם משריפה בכרמל. היום ברגוטי נמצא ברשימת הבקשות לשחרור תמורת גלעד שליט. הוא אפילו לא איש חמאס. הוא ראש התנזים של הפתח ללמד מה זה הפתח למי שכבר שכח. גם אנחנו צריכים לחסל את אויבינו מבית ומחוץ בלי משוא פנים במקום לרדוף את חיילי צהל שמדברים לא יפה עם מחבל. רק אחרי מלחמת ששת הימים הנפנו דגלים אבל זה היה מזמן מזמן.

אולי הצמידות ליום השואה תזכיר לנו שאנחנו עם ההומניזם המטורף שלנו מביאים שואה על עצמנו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/5/2011 08:42   בקטגוריות אקטואליה  
23 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/5/2011 17:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)