לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

תותים


בשבת אמא הזמינה אותי לצהרים. שניצל פירה מרק עוף.

פניה היו כעוסות וגם פני המטפלת

מה קרה?

את לא יודעת איזה נבזה הוא , אבא שלך, הוא לא חולה, הוא עושה את כולנו חולים. הוא לא חולה.

התעלמתי מהערותיה והמשכתי לאכול.

הוא קם מהמיטה? שאלתי

איפה הוא קם מהמיטה, הוא לא התרחץ שבוע

סיימנו לאכול והיא המשיכה

מחר יש לו טיפול אמרתי לו להתרחץ את לא יודעת איזה צעקות היו כאן. בנאדם חולה לא צועק ככה.

קמנו מהשולחן, עכשיו התחילה משמרת שניה. מיום שיש שם מטפלת המרפסת סגורה ואי אפשר לאכול יותר על השולחן הגדול. צריך לאכול בנגלות.

אבא קם מהמיטה. בשביל אוכל ופיפי הוא קם.

בתום הארוחה הוא ביקש תותים

אין תותים אמרה אמא.

אז למה הוא מבקש? באמת אין תותים?

יש תותים

אז למה את לא נותנת לו?

כי זה עושה לו שלשולים ואחכ הוא בוכה שכואבת לו הבטן

תני לי תותים - הוא התחיל להתעצבן

אין תותים - היא אמרה

את לא תגידי לי מה לאכול - הוא התחיל לצעוק. אם לא תתני לי תותים אני... הוא לקח מלחיה והתחיל לזרות עליה מלח

אין תותים, אתה לא תקבל ממני תותים

הוא קם בזעם והלך שוב למיטה.

למה את לא נותנת לו תותים? - שאלתי אותה שוב

תני לו תותים - אמר סוסון

לא, אני לא אתן לו תותים, אני אראה לו מה זה

מה תראי לו מה זה הוא אדם חולה. יש לו סרטן והוא לא יודע מה נעשה איתו. תני לו תותים

אבל לא ישאר למחר.

אז מחר לא יהיה. היום יש אז תני לו.

אני לא אתן לו , אני אראה לו מה זה, את לא יודעת איך אני מטפלת בו ואיך הוא מתנהג. אני אישה טובה כולם אומרים שאני אישה טובה ואיך אני יכולה לסבול דבר כזה. גיהינום הוא עושה לי כאן גיהינום . הוא לא מתרחץ ולא מתגלח. אני אראה לו

אבל מה זה קשור לתותים? הוא רוצה תותים אז תני לו תותים. הוא חולה. את לא מבינה שהוא חולה?את לא רואה שהוא חולה? איזה מן משחקים את משחקת איתו.

אמא הלכה למטבח להכין תותים.

הוציאה שקית שלמה של תותים אדומים יפים וגדולים, שמה אותם במים, הורידה את העוקץ והכינה לאבא קערה מלאה תותים הראויה להתכבד.

למה ככ הרבה תותים? שאלתי אותה, אני אחטוף שלשול מקערה כזאת. תני לו 2, 3 תותים וזה הכל

ככה הוא אוכל

תני לו 2, 3 תותים וזה הכל הוא לא צריך יותר

תני לו את. היא אמרה.

הוצאתי מהקערה 3 תותים יפים שמנים ואדומים והגשתי לו למיטה.

או, איזה יופי - אמר הוא

יצאתי מהחדר

כשחזרתי הוא כבר סיים את התותים אך לא זכר כלל שהבאתי לו ושהוא אכל

אני הבאתי לך תותים

או יופי

אתה כבר אכלת אותם

באמת?

 

ממתי הוא ככה, שאלתי אותה, מה את עושה עם זה

היא התיישבה על הספה באפיסת כוחות. את לא יודעת מה זה, זה גיהינום, גיהינום איתו, עד עכשיו היו לי חיים טובים, הוא עשה בשבילי הכל, עכשיו הכל עלי. לא מזמן אני הייתי ככה מבולבלת וזה עבר לי. אני לא יודעת מה יש לו. אולי זה אלצהיימר. זה פתאום התחיל יום אחד ככה לפני חודש בערך. אז הוא פחד עלי, הוא פחד שלא אטפל בו כשהיה לי אירוע מוחי...

 

עם כל הרצון אני לא יכולה לרחם עליה. זה גיהינום ללא ספק רק אני לא יודעת מי עושה למי גיהינום.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 16/5/2011 06:36  
16 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-17/5/2011 23:26



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)