לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

לישכת התעסוקה


כמה אירועים של הזמן האחרון הביאו אותי למקום הזה.

הלכתי לשם. מסתבר שהם החליפו מקום, עכשיו הם נמצאים ליד שוק הפשפשים. היה לי קצת זמן עשיתי שם סיבוב. פתאום ראיתי מחשב מפורק. ואללה, אפשר להביא לשם את המחשב שלי ועוד לקבל קצת כסף. אולי יש שם איזה לוח זכוכית גם כמו זה שנשבר לי. אה נעזוב. המשכתי הלאה, נכנסתי לאיזו חומוסיה. מקום נחמד. מזכיר לי את אירופה חוץ מהחומוס והערבים. יושבים בחוץ בצל עצים וגם בצל בניינים. מן גומחה כזאת בלב העיר. מסביב הכל סואן אבל כאן יש מן כזה שקט שמנותק מההמולה. נחמד המקום הזה. ממש נחמד. גם היחס מעולה. קוראים למקום הזה אבו מארון. רציתי לשתות שם קפה. אין קפה כ item . יש קפה שחור בסוף הארוחה על חשבון הבית.

משם המשכתי ללישכה. אני צריכה אישור שאני לא עובדת אבל אם תמצאי משהו מעניין אז סבבה. - אמרתי לפקידה

הפקידה הסתכלה בחשבון שלי. כן. ביולוגית. יש לנו עבודה אבל את לא עבדת בזה הרבה שנים וזה לא רלוונטי. ביולוגיה מולקולרית או מנתחת מערכות.

טוב תעזבי אמרתי.

תראי, את לא זכאית לדמי אבטלה, את הרבה שנים לא עובדת. תלכי להבטחת הכנסה.

אני לא זכאית. יש לי אוטו .

בקיצור אני לא זכאית לשום דבר אבל מה בקשר לאישור. אני רק צריכה אישור שאני לא עובדת.

היא נתנה לי אישור שבקרתי שם.

 

ת' אמת לא צפיתי מהמקום הזה לגדולות ונצורות. כבר הייתי שם לפני הרבה שנים. אז עוד צפיתי למשהו והביקור הזה הזכיר לי נשכחות לא הכי נעימות. הייתי אז בת 40 וקצת. לבשתי אז מיני קצרצר ולבנבן. ואני פניתי לפקידה וקבלתי אותן תשובות. אין עבודה בשבילך. את זקנה הם אמרו לי. את לא עבדת בארץ, עבדת בארהב ואת לא זכאית, גם להבטחת הכנסה את לא זכאית כי יש לך אוטו . אז למה אני כן זכאית? אין לי שום זכויות במדינה הזאת? אולי קורס הסבה? גם זה לא. מי שמקבל הבטחת הכנסה זכאי לקורס הסבה. וחוץ מזה את זקנה. אף אחד לא יקח אותך בגיל הזה ואנחנו לא נשקיע. כך אמרו לי. זקנה הם קראו לי. עם מיני קצרצר ולבנבן ו-2 ילדים קטנים. בת 40 וקצת. או אפילו בלי קצת. סתם בת 40 . וילד אחד אחרי תאונת ראש בלי קיצבת נכות כי נכה נחשב מגיל 18 .

 

כן, נזכרתי בתקופה ההיא שכל הדלתות היו סגורות בפני. בכל המאבקים חסרי התוצאות ברשויות. מזמן הפסקתי את המאבקים חסרי הטעם האלה. למדינה הזאת רק נותנים ולא מקבלים ממנה דבר. לא, אני לא מקטרת. למדתי להסתדר. חוקים ותקנות חוקים ותקנות רק כדי לרפד את התחת השמן של נבחרינו.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 21/5/2011 08:38   בקטגוריות מסעדות, עבודה  
12 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-25/5/2011 21:32



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)