לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    מאי 2011    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031    

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
5/2011

הכל כרגיל


אז איך חוגגים יומולדת לאדם בן 84 חולה סרטן ולא צלול במשפחה כזאת?

אתמול בכלל היתה לי הופעה וכשיש הופעה כל היום מוקדש לה.

שיער, חומר להופעה, תלבושת, חזרה, התארגנות. אין זמן ואין ראש לשום דבר.

אז אמרתי מזל טוב והוחלט לדחות את החגיגה.

אחותך רוצה לפגוש אותך אמרה לי אמא.

בשביל מה היא צריכה לפגוש אותי?

מה קרה אי אפשר לחגוג בלעדי?

היא חייבת לפגוש אותי רק שם? אין טלפון? אין בתי קפה?

היא יכולה לבוא עם המשפחה שלה, הילדים שלי יכולים לבוא ואני יכולה לבוא אחרי ההופעה או ביום אחר.

 

התחלתי להרהר בנושא ואמרתי זה לא מוצא חן בעיני. אחותי מתכננת עלי משהו

מהמשפט הזה יצא לי ויכוח לא נעים עם החייל.

מה את בכלל עושה עניין ממנה - אמר הוא

כשנכווים מרותחין פוחדים מצוננים - אמרתי. - אני מכירה אותה לא מהיום ולא מאתמול. מה ככ חשוב לה להפגש אתי אצל סבתא. כבר היו מפגשים לא נעימים. לא בא לי עוד אחד.

הוא המשיך להתווכח אתי ונראה לי שאנחנו משדרים בערוצים שונים.

לא נעים לי. הוא יצא לרגילה ולא בא לי להעביר אותה בויכוחים איתו על אחותי.

רוצה לעשות לו good time ויצא מזה ויכוח על אחותי.

טוב שהיתה הופעה. היה לאן לברוח.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 31/5/2011 07:41  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/6/2011 23:52



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)