לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

קשת נגד קשת


טוב אז היכל התהילה הסתיים יש מנצחים, יש זוכים, אני לא יודעת בדיוק במה, אומרים שהתוכנית תפסה תהודה בלתי צפויה, הרבה יותר מהצפוי בערוץ נישה.

אז תחילה אביע את התרשמותי מהמשתתפים אחרי הגמר . נראה כמה זה תואם את  ההערכות שלי והפעם מהמנצח למפסיד

 

1. בני אלבז - אף פעם לא שמעתי על בני אלבז. בשבילי הוא כוכב נולד. יכול להיות ששמעתי על בני אל. זה היה אז מהצ'חצ'חים האלה. כזמר אני חושבת שהוא טוב. הוא רק צורח לפעמים יותר מדי אבל זו כבר שאלה של טעם. כאדם לפעמים הוא שחצן מעצבן , לפעמים הוא גבר גבר. ראוי לציון היחס שהוא נתן לרוחמה רז. אני לא אוהבת את המיסיון הדתי שהוא בא להפיץ ואפילו הצליח לגרום לאריק סיני לעשות קידוש. כולם רבנים בני רבנים. לא אוהבת.

2. מייקל הרפז - מתוקי. בשבילי הוא מקום ראשון. גם כן כוכב נולד. היכולות הקוליות שלו הפתיעו אותי לטובה. גם הרצינות שלו. חוששתני שאורח חייו המרובע יחזיר אותו לאלמוניות שהוא בא ממנה

3. רוחמה רז - הפתעת העונה. הייתי בטוחה שהיא המודחת הראשונה. כל תוכנית היא היתה מועמדת להדחה, כל תוכנית היא שרדה. השופטים לא עשו לה חיים קלים, אילנה אביטל עשתה לה גיהינום. קראו לה יוקנת, את תרגילי פיתוח הקול שלה הפכה אילנה לצרחות נוסח פסיכו, היא צחקה לה בפרצוף קראה לה אוויר וגם בגלגל הצלה אילנה צחקה על הריצות שלה יחד עם איגי. איך היא עמדה בזה אני לא מבינה. היא ספגה את הכל בשקט. גם את זה אני לא מבינה. אולי זה הסוד שלה. היא נשארה לבד עם 5 גברים והסתדרה עם זה לא רע בכלל. חשבתי שהם יבלעו אותה אך כנראה רק בנות אוכלות בנות. היא אמרה פעם משהו שגם אני חושבת שבנות זה עם חרא הרבה יותר מבנים. כזמרת רוחמה רז היום היא לא משהו. יש לה קול פעמונים אך היא לא מדייקת וגם העמידה שלה על הבמה ספק אם היא היתה עוברת את כוכב נולד. כזמרת עבר היא נהדרת. כלומר בעבר היא היתה זמרת נהדרת. מבין כל הזמרים רוחמה רז לא זרה לי לחלוטין, יש לנו כמה מכרים משותפים והיא מוזכרת בבלוג הזה כמה פעמים כזמרת ידועה. אני שרתי בחבורה הקודמת סולו 2 שירים שלה. את בארץ אהבתי ואת ערב קיץ ויונים.

4. אבי טולדנו - האמת, הוא הזמר הכי טוב

5. אדם - לא יודעת מה לומר עליו. בהתחלה נורא התלהבתי ממנו ומהאישיות שלו. יכול להיות שהוא יצא כמו שהוא נכנס וזה התחיל לשעמם.

6. אריק סיני. - למה הוא לא בא? לא יפה. עשו לו חתונה, תחשבו כמה זה היה עולה לו אם הוא היה מתחתן בחוץ. לא יודעת, הזיקנה נודפת ממנו. השבוע הוא הופיע בקלבת שבת. שם הוא נתן את השירים היפים שלו. בסוף מעגל, גן השקמים, דרך הכורכר. משהו כאן התפספס.

7. אילנה אביטל - מפלצת.

8. דפנה ארמוני - יש בה איזה כפילות. לפעמים היא נראית אחלה בנאדם, לפעמים סוציומטית. היא לא זמרת גדולה. אני לא אוהבת את הקול שלה. לא יודעת איך לאכול אותה

9. אביבה אבידן - גם לא זמרת גדולה. גם בתור אישיות היא לא מעניינת.

10. איגי וקסמן - ילדה די מטומטמת, הייתי אומרת, חבל. גם לא הייתי קוראת לה זמרת.

11. אלונה דניאל - זמרת של שיר אחד כך היתה, כך תשאר, אולי מגיע לה יותר.

12. אבי ביטר - טיפוס. אני לא יודעת מה הוא עשה שההפקה הדיחה אותו. הוא לא התנהג יותר גרוע מאילנה אביטל. הוא איש מצחיק...

 

עכשיו קצת יותר ברור לי למה אנשים הגיעו לאן שהגיעו...

 

ולעומת זאת כוכב נולד. נדמה לי שהיכל התהילה הוציא את כל העוקץ מכוכב נולד. חבל. השנה הגמר בחיפה וחשבתי שהולך להיות כאן אירוע גרנדיוזי. סוף סוף חיפה מארחת את התוכנית והתוכנית נרדמת כמו חיפה. כלכך נרדמת שהחליטו לסיים אותה לפני הזמן. כל שנה התוכנית נמשכה עד סוף הקיץ. גם בתקשורת לא התפוצצו עליה כמו בשנים קודמות. לפני שנה למשל היו שידורים חוזרים בערוץ 24, היו ראיונות באולפן השקוף, השנה כל ערוץ 24 הוקדש להיכל התהילה ולדעתי זה פגע בכוכב נולד. קשת נגד קשת. כבר התרגלנו שהזכיניות השונות והערוצים השונים עושים מלחמה. אם רשת משדרת את אלון גל, ערוץ10 משדרים הישרדות, אם ערוץ 10 משדר הישרדות רשת משדרת את 1 נגד 100. או שאין מה לראות בטלוויזיה או שכל הערוצים משדרים בו זמנית תוכניות מעניינות. לא מבינה את הקטע הזה. רייטינג, פרסומות, כסף, אחד שם רגל לשני אבל למה היכל התהילה וכוכב נולד עובדים בו זמנית את זה אני לגמרי לא מבינה. קשת נגד קשת... שלא להזכיר עוד שחקן בשטח. הדור הבא. אולי הוא השחקן הראשי ואנחנו לא יודעים את זה.

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 18/7/2011 09:42   בקטגוריות טלוויזיה, תקשורת, מוזיקה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-19/7/2011 16:30



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)