לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

איך להוציא כסף בלי להתאמץ


לפני כשנתיים אני מקבלת טלפון

את דפנה XXXXX ?

לא

אני רוצה לתת לך מתנה

לא רוצה שום מתנות מאנשים שאני לא מכירה. מי אתה?

אני רוצה לתת לך מתנה

איזו מתנה?

אני צריך לברר אם זו את ואם הכתובת שלך נכונה.

זו לא אני. ואם זה חשוב לך תמצא בעצמך

אני צריך שתעזרי לי.

לא מכירה אותך. תעזור לעצמך

תעזרי לי למצוא את אותה דפנה אני צריך לתת לה מתנה

כן? מכתב עם אישור מסירה?

לא לא.

 

האיש הזה בסופו של דבר הגיע אלי ואכן זה היה מכתב עם אישור מסירה. זו היתה תביעה מוזרה בה איש אחד תובע את כל דיירי הבית על נזקי תאונה שקרתה לו בזמנו בחדר המדרגות. האיש תבע מיליון שקל מכל הדיירים ונתן פירוט מדויק של התאונה ונזקיה.

התכנסנו כל השכנים אובדי עצות. מה עושים? מישהו שמע על התאונה הזאת? מישהו יודע על התאונה הזאת? מה זה? איך זה נפל על כולנו? איש לא ידע, איש לא שמע ופתאום מישהו תובע מיליון שקל. אני מיד אמרתי שאני מכחישה כל קשר לתאונה הזאת. השאר שכרו לעצמם עורכי דין.

הסתכלתי שוב בכתב התביעה. בתאריך מסוים בשנת 2005 עבד הנל בקומה ראשונה ונפל במדרגות . המעקה היה שבור ולא מחוזק והמדרגות שבורות. כך הוא טוען. רק שהמדרגות אף פעם לא היו שבורות. הוא צירף תמונה עם מעקה שבור כאשר הוא הולך על קביים. אולי הוא עצמו שבר את המעקה. סהכ 5 מדרגות. הוא אדם צעיר. איך יכול להיות שהוא כך נפגע מ-5 מדרגות. הוא טוען שהוא עבד בחברה מסוימת ועשה עבודות אצל שכן מסוים רק שהשכן לא נמצא וגם החברה שהוא עבד בה לא קיימת. הוא טען שהוא פונה ע"י אמבולנס אבל בירור במדא העלה שלא היה ולא נברא. בתאריך התאונה הנקוב לא היה כאן אמבולנס. איש לא ראה איש לא שמע איש לא יודע מנין הבחור הזה צץ.

אני החלטתי להתעלם מכל העניין הזה. אני מכחישה כל קשר לתאונה הזאת. אם קרה לבחור הזה משהו זה לא קרה כאן. גם אין לי כסף.

רק שהשכנים לא בחרו כמוני. הם כאמור שכרו לעצמם עורכי דין ומידי פעם הם באים לבקר אותי לשאול אם שמעתי פרטים אם אני יודעת משהו. לא.  חוץ מזה שתבעו אותי אני לא יודעת כלום. פעם באים אלי עורכי דין, פעם באים אלי נציגי חברות ביטוח, בינתים הרחיב האיש את התביעה שלו לשכנים נוספים, כרגע הוא תובע 25 איש, ושוב אנשים מגיעים אלי כדי שנשכור יחד עורכי דין, או הופכים אותי לפסיכולוגית.

הענין הזה נראה מופרך לחלוטין. לא כך הוא?

רק שמישהו מהדיירים שכר עורכת דין שאני מכירה. היא אומרת שהאיש הזה יקבל הרבה כסף.

הכיצד? שאלתי אותה אם איש לא ראה אותו כאן והחברה שעבד בה אינה קיימת ולא היה כאן אמבולנס איך אפשר להוכיח שהוא היה כאן בכלל?

אח שלו היה איתו והוא עד קביל.

אחר הוסיפה אל תדאגי, יש הרבה חברות ביטוח בין הנתבעים. הוא יקבל מהן הרבה כסף.

נו, אולי אני יכולה להרגע, לא שהייתי נסערת קודם אבל האיש הזה בא משומקום והולך להוציא הרבה כסף על משהו לגמרי מופרך. גאוני. פשוט גאוני. סתם מסקרן אותי אם האיש באמת פגוע. נראה לי שגם זה לא נכון.

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 19/7/2011 09:53   בקטגוריות מסעותי בארץ הקומבינה, בית החלומות שלי  
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-20/7/2011 16:02



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)