לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

מפגשים מן הסוג הרביעי ועוד


שבת בבוקר. אני כבר על המחשב. משהו מטריד. לא יודעת מה מטריד אך מטריד. הכי גרוע שלא יודעים מה מטריד. קמים ככה סתם ורוצים שהטרדות יחלפו. אך ככל שרוצים יותר כך הן אומרות אנחנו כאן. עד שיפוח היום ונסו הצללים. גם הילדים ערים. אני לא יודעת למה. אולי הנוכחות שלהם מטרידה אותי. משהו לא מסתדר לי. משהו לא מסתדר לי היום בחיים בכלל.

הייתי אתמול בהופעה של קובי אפללו. אולי זה מטריד. כי נורא צפיתי לקובי אפללו והיו לו רק 2 או 3 שירים טובים ומוכרים. אי אפשר להחזיק הופעה עם 2 שירים נפלאים ככל שיהיו. כן, אני מאוכזבת. אני מאוד אוהבת את קובי אפללו אך אני מאוכזבת. הייתי בהופעה עם 2 הבנים שלי. ופגשתי שם את סודה. לסודה יש בת בת 15 . היא לא היתה שם. אני כבר לא יודעת אם לשמוח או להתעצב על כך שהבנים שלי היו אתי.

סודה התחילה לשאול אותי שאלות. קשה היה לי לדבר איתה כאשר קובי אפללו שר. זה לא זמן לקיים שיחות אך היא בשלה. מה שלום אבא? אמא שלך סיפרה לי. פגשתי אותה. לאבא שלך יש סרטן. הבת שלי כבר גדולה, יפהפיה, גבוהה. כמו אבא שלה.

סודה היא אלמנה ואני לא אוהבת לפגוש אותה. אני מכירה את סודה כמעט ממתי שאני מכירה את עצמי. סודה גדלה אתי בשכונה. היא מבוגרת ממני אני לא יודעת בכמה. היא למדה כיתה מעלי אבל היא נשארה כמה כיתות. כן, המזל לא האיר פנים לסודה. אף פעם. אמרו עליה שהיא מפגרת. אף אחד לא רצה לשחק איתה או להיות חבר שלה. היא היתה בת יחידה והיא רדפה אחרי כולם. היו כאלה שהסכימו. היא חטפה הרבה מכות ממני. אך היו ילדות יותר נחמדות ממני. אני זוכרת איך היא רדפה פעם אחרינו בערב כיתה, היא רדפה אחרי הכיתה שלי. אנחנו הלכנו והיא רצה אחרינו עם רגלי ה X שלה. מישהו ניסה להסביר לה שזה ערב כיתה וזו לא הכיתה שלה. זה לא  מה שגרם לה לסגת.

היא ניסתה ללכת לריקודי עם אחרי שנים. ברור שהיא לא ידעה להזיז רגל, מה שלא הפריע לה לרקוד במרכז המעגל. עשו עליה עיניים אך היא התעלמה כרגיל.

מפגרת היא לא היתה. היא סיימה תיכון, עשתה בגרות אני חושבת שהיא היתה מורה חיילת ולמדה באוניברסיטה. כך שהיא הצליחה יותר מכמה חברות יקרות שאפילו לא סיימו תיכון. אני חושבת שהיא היתה מורה  אולי אפילו עכשיו היא מורה. היא הצליחה להתחתן בגיל מאוד מבוגר וללדת בת. הוא היה גבר נאה והוא מת עליה. אני לא מבינה איך אפשר למות עליה. אבל הוא מת. אני לא יודעת כמה זמן היא הספיקה להיות נשואה. אולי שנתיים...

כן הגורל לא האיר לה פנים.. ולי הוא האיר יותר?

 

חזרה הביתה. אין אוכל בבית. לא הכנתי. החייל בא הביתה ולא הכנתי לו אוכל. רציתי להכין אבל זה לא הסתדר לי עם הזמן. לא מסתדרת עם הזמן. לפעמים. משגע אותי כאשר אני לא מסתדרת עם הזמן ודברים לא הולכים כמתוכנן. אולי אני פרפקציוניסטית. גם היום זה מן יום שכזה שאני לא יודעת איך יעבור. בערב גמר כוכב נולד. אני הולכת. עם הבנים. החייל צריך לחזור הערב לבסיס. זה משבש את הכל... עד שיפוח היום ונסו הצללים. אולי הכל יסתדר

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 23/7/2011 06:22   בקטגוריות אנשים, צבא  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   1 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-24/7/2011 10:37



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)