לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יולי 2011    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
7/2011

זמן מחצית החיים


חגיגת הקיץ הגדולה האמיתית עומדת בפני מחצית. עד עכשיו היא לא הכזיבה.

אתמול היתה כאן הופעה של יודית רביץ.

מעניין שעד היום לא ראיתי את יודית רביץ בהופעה.

מעניין שעד היום לא ראיתי את יודית רביץ בלייב

מעולה מעולה מעולה אין מילים

היא עמדה על הבמה יחפה, קצת חיינדלך לקהל קצת חיינדלך לנגנים. שלהבה את הקהל כמו שצריך יופי יודית. איזה מקצוענות.

 

בערוץ הראשון משודרת אליפות העולם בבריכה

איזה יופי קפיצות למים

איזה יופי שחיה אומנותית

שחיה גם כן מרגש

והכי כיף לראות את הבריכה עם המים הכחולים והצלולים.

עושה חשק להכנס לשם.

 

השבוע היתה לנו מסיבת סיום העונה של המקהלה

אחת הזמרות נידבה את הדירה שלה

היו אוכל טוב, שירים , ריקודים - ריקודי עם

 

לפני כן היה מופע של תלמידי פיתוח קול.

אני השנה לא לומדת. אין לי כסף ולכן לא הופעתי. חבל.

נורא התחשק לי להופיע

בשנה שעברה הופעתי עם time to say goodbye וקטפתי מחמאות. מחמאות זה גלולת מרץ.

אולי אצטרף למחאה כי אין לי כסף ללמוד פיתוח קול

אחת התלמידות נתגלתה כזמרת מצויינת נחבאת אל הכלים

 

אחכ נסעתי לכרמיאל.

מופע הפתיחה היה חביב. עלה רק 10 שקל

שירי הלהקות הצבאיות זמרים וזמרות של פעם

דורית ראובני, חיה ארד, אופירה גלוסקא ועוד

כמובן ריקודים וזיקוקים בסוף

 

למחרת נ*גה שלנו גררה אותי שוב לכרמיאל.

הפעם לרקוד. בתוכניה ראיתי שם מאוד מוכר שמדריך ריקודי עמים

אמרתי : אותו אני חייבת לראות.

20 שנה לא רקדתי ריקודי עמים

הוא היה פעם בנזוג שלי בריקודי עמים

בהרקדה פגשתי עוד מישהו שהיה בנזוג שלי בריקודים. בחוג אחר.

היום גם הוא מרקיד

הוא היה רקדן מעולה ונשאר כך, לימד אותי איך לרקוד נכון בתחילת הדרך והיה מלווה אותי הביתה אחרי ההרקדות.

אפילו קנה לי תקליט של קט סטיבנס

אכן הייתי נערה הוללת פעם.

עוד לפני שהיו מזגנים ומכוניות.

ותודה לנ*גה פצצת האנרגיה שסחבה אותי לשם. בכוח.

 

לפני שבוע היה כאן כוכב נולד על זה כבר כתבתי

מי שלא היה לא ראה או היה עסוק במחאה הפסיד. מופע ענק.

בחיפה כל יום שישי אחהצ יש הופעה של אמן במסגרת קלבת שבת

קצת ים, קצת בריכה, חבל שזה רק קצת

קצת מסעדות, בעיקר סאן ביץ' שעל הים

כמה הופעות קטנות וחמודות - שלנו

בטלוויזיה אחרי היכל התהילה 3 הגראציות

נרי ליבנה, הילה אלפרט, אודיה קורן

אחת מהן למדה אתי ביסודי

תענוג . ההומור והשנינות שלהן זה חגיגה

אם שכחתי מישהו או משהו איתו הסליחה

זה למה אני אוהבת קיץ

 

 

 

 

 

 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 30/7/2011 08:27   בקטגוריות הבלוגוספירה, חבורת הזבל  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-31/7/2011 02:19



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)