הכל חדש ונוצץ

16171819202122

10/2011

הטיול האחרון

זהו. החלטנו עקרונית להפרד בעלי ואני, ובתום שנת הלימודים סוסון ואני נחזור ארצה.

כמו שהבאת אותנו לכאן כך תחזיר אותנו. כך אמרתי לו.

הצלחתי להוציא ממנו כרטיסי טיסה ב-300 $ לכרטיס שישלים לנו את המיילג' לכרטיס חינם לארץ במסגרת הנוסע המתמיד של TWA

הטיול היה מדהים

יצאנו סוסון ואני ל LA . הוא היה חמוד בצורה יוצאת מן הכלל. הוא ידע כבר את כל המדינות בארהב, שמן , מקומן וצורתן. הייתי ככ גאה בו שקניתי לו כל מה שביקש.

הגענו ל LA התארחנו אצל מישהו, אח של חברה טובה שלי מהארץ. המקום היה כה קטן שרק באנו , אמרנו לו שלום והלכנו לישון במוטל. בדרך נזכרתי ששכחתי משהו, גם בעלי היקר נסע ל LA בנפרד. היתה לו שם מישהי. ביקשתי שיביא לי את זה. הוא הביא את זה למוטל שלי אך לא נפגשנו. גם את סוסון הוא לא רצה לפגוש. הוא עשה שם טיול עם אותה מישהי. כמעט אותו טיול שאני עשיתי...

התחלנו ביוניברסל סטודיוס

ירד שם גשם. מזג האוויר היה ממש כמו כאן בארץ בניגוד למקום בו גרנו. היה שם גשם. היה שם ברד. סוסון לראשונה ראה שם ברד ולא הבין מה זה הכדורים האלה. ולא הבין גם איך אחרי רגע נעשה חם וצריך להוריד את המעיל. סוסון מופיע בתמונה למעלה עם תיק גדול. בתוך התיק היה המעיל האדום הענק שלי. פעם ראשונה שסוסון עזר לי לסחוב משהו. הרי הוא כבר גדול. עוד מעט 9 .

ברקע נשמעה מוזיקה ששמעתי כאשר סוסון היה תינוק והשכן התאמן על נגינה בחליל. לא מזמן שמעתי אותה גם באיזה קניון. מאז שהוא נולד לא שמעתי אותה ופתאום אני שומעת אותה פעמיים במקומות שונים. יש כאן איזה מסר? היום הכל נראה לי מסר.

למחרת יצאנו להוליווד ולשכונות היוקרה של LA

sunset bullevard

הנעלים של רודיאו דרייב

סיירנו בין בתי המפורסמים של הוליווד

הלכנו לצפות בהקלטת WHEEL OF FORTUNE המקורית עם Pat Sajak ו Vanna White

אחהצ ירדנו לחוף הים של מאליבו. הבתים ששוכנים על החוף. איך הייתי רוצה לגור במקום כזה...

חוף מאליבו

את התמונה הזאת אני אוהבת במיוחד. סוסון מביט רחוק רחוק אל עבר האוקיאנוס השקט, רחוק רחוק אל עבר האופק...

כמה שהאופק שלו היה קצר... מי חשב על זה בכלל....

המשכנו הלאה. צפונה. לטירה המופלאה של הרסט

כמו חיפה

משם המשכנו עד קצת צפונה על כביש מס' 1 המפורסם. מדי פעם עצרנו להסתכל על הנוף. סוסון התקרב יותר מדי על פי התהום. - אל תתקרב -קראתי לו. chicken הוא קרא לי....

....את התמונות הבאות קבלתי כבר כשהוא היה בשיקום. גן החיות של סן דייגו

התאונה של סוסון תפסה אותנו רגע לפני הפרידה

לא, לא חזרנו לארץ אותו זמן נשארנו עוד שנה.

התאונה שיבשה לנו את כל התוכניות

התאונה שיבשה לנו את כל החיים

עד היום היא לא עוזבת אותנו

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 17/10/2011 07:24   בקטגוריות אמריקה, טיולים, סוסון ים, התאונה, תמונות, חו"ל
20 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   3 הפניות לכאן   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט