לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2011    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2011

החגים


החגים החגים. אני כבר משתגעת מהחגים האלה. גם שהילדים שלי כבר לא בבצפר אני משתגעת מהחגים האלה. שניהם כבר שבוע בבית. סוסון יצא לחופש והחייל ברגילה. ואני כבר מטפסת על הקירות. כל יום מה עושים היום? ואם לא עושים כלום כאילו בזבזנו את הזמן. אני לא יכולה יותר עם זה. מזל שמחר זה נגמר. אוףףףף.

ולא שלא עשינו שום דבר. אני כבר לא זוכרת מה עשינו. כי השאלה היא לא מה עשינו אלא מה עושים . כל יום זה מה עושים היום. אוקיי אז היה פסטיבל הסרטים, והיה בית גלים, והיתה איזו מסעדה מעפנה ופעם זה רוצה ככה וזה רוצה אחרת ואני באמצע ואני מתכננת ככה ויוצא אחרת והיתה אפרת גוש וגלעד שליט חזר ולא נסענו למצפה הילה וגם לא לפארק אוטופיה וגם לא לים. והייתי בצפת והחייל היה בים ויצא עם חברים וסוסון גם היה בים ובכל זאת אני משתגעת. יש גם פסטיבל הצגות רחוב. אני מרחמת על ההורים שקיבלו השנה את הילדים בבית לשבועיים. אני בעד לבטל את חופש סוכות. לגמרי. בשביל מה החופש הזה? זה חול המועד. זה חול. ובחול עובדים ולומדים. לא מבינה למה סוסון צריך להיות בבית עשרה ימים. לכבוד מה? לכבוד מי? ולמה הוא לא יודע להעסיק את עצמו. עוד מעט הוא בן 30 ואני כל הזמן מוצאת את עצמי קצין בידור בשבילו. עם החייל זה אחרת. אם כבר רוצים לעשות משהו ביחד יש לו תוכניות משלו. הוא גם ישן בימים וער בלילות. כאב ראש. רק כאב ראש יש מהחגים האלה. לבטל את החגים לאלתר

טוב אז מה עושים היום?

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 22/10/2011 08:50   בקטגוריות חגים  
15 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-23/10/2011 05:59



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)