לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    דצמבר 2011    >>
אבגדהוש
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
12/2011

שברו של חלום


הרבה אנשים הכרתי בחיי.

כאשר מישהו מהם מתפרסם או אני רואה עליו כתבה בעיתון אני מתנפחת מגאווה.

כן, אני מכירה את העיתונאית הזאת ואת איש הצבא הזה למדתי איתו בבצפר ובעצם אנחנו מכירים מהגן ואת עורכת התוכניות ההיא אני גם מכירה.

אבל את האיש הזה אני מכירה ויש לי בחילה ממנו.

יצאתי איתו פעם. הוא היה הבןזוג הראשון שלי בריקודי עם. הכרתי אותו באוניברסיטת חיפה. הוא למד עבודה סוציאלית אני למדתי אמנות. ריקודי עם היה במסגרת ספורט חובה של האוניברסיטה והוא היה שם. היו רק 2 בנים בחוג הזה ואני זכיתי לתפוס בנזוג בן.

אחכ הלכנו יחד לטכניון לריקודים וגם יצאנו קצת

לא זוכרת ממנו הרבה אבל נפרדנו. הוא לא רצה לשלם עלי, הוא היה קמצן ואני לא הייתי מוכנה לצאת עם מי שלא משלם עלי. אני חושבת שבגלל זה נפרדנו אבל לא בטוח. היה בו משהו מוזר שקשה היה לי לעמוד עליו. אני זוכרת שיצאנו יום עצמאות אחד למדורה עם חבר'ה. זו היתה הפעם היחידה שיצאנו עם חב'רה. תמיד לבד. לבית הגפן לבד, הוא פעם הזמין אותי לארוחת ערב אליו הביתה. הוא היה בשלן מעולה אבל בילוי בבית לא היה אטרקטיבי בשבילי מה שגם לא קרה כלום. המון זמן לא קרה ביננו כלום וגם זה היה לי מוזר. לרוב לא היתה להם סבלנות. במקרה הזה אני איבדתי את הסבלנות.

 

לפני זמן מה נעצר פקיד סעד בחשד לתקיפה מינית של נער בן 14 .  זה היה הוא. הבנזוג הראשון שלי לריקודי עם. איכסה. לפחות שמתי לב כבר אז שמשהו לא לגמרי בסדר איתו.

 

 

 

עכשיו זה הנושא החם

אם המערכת תבקש ממני לנקוב בשמותיהם אעשה זאת בשמחה

 

לבקשת המערכת אני מוסיפה את השמות. רק שלא יחול עלי חוק לשון הרע

העיתונאית המפורסמת היא נרי ליבנה

איש הצבא הוא המומחה שלנו למודיעין יוסי קופרווסר שהיה תמיד תלמיד מצטיין

עורכת התוכניות היא דלית עופר מגלגלץ

מפורסמים נוספים הם רם תדמור יעל אופנבך ועמרם מיצנע

ואם כבר אז גם את ההורים של עומר ואביב פרנקל

ואת משפחתה הישראלית של נטלי פורטמן

את כולם אני גאה להכיר

והרקדן הפדופיל הוא יוסי דיאמנט שאני מצטערת שהכרתי אותו בכלל

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/12/2011 10:32   בקטגוריות אנשים, אהבה ויחסים, טלוויזיה, הבה נצא במחול  
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-16/12/2011 13:19



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)