לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אפריל 2012    >>
אבגדהוש
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
4/2012

עוזרת חדשה


קצת לפני הנסיעה לאילת העוזרת התעופפה לה.

כבר הבנתי את בעיית המים המעופשים. את מי הספונג'ה המלוכלכים היא היתה שופכת לכיור שבמטבח וגם סוחטת שם את הסמרטוט. את הסמרטוט היא היתה שמה לי על השיש כך שהבנתי שבמשך שנה אנחנו אוכלים את הלכלוך מהרצפה. היא סתמה לי את הכיור. עוד הייתי סבלנית ורק הזהרתי אותה אך ראיתי שהיא עושה זאת שוב כאילו לא אמרתי כלום. היא המשיכה לטפל בתרופות שלנו כאילו לא אמרתי כלום ובנוסף היא השביתה לי את אחד המחשבים אני לא יודעת איך. אמרתי לה לא לנקות אותו ולא את סביבתו. גם כאן היא התעלמה והוא שוב היה מושבת והייתי צריכה לטפל בכל החיבורים שלו... בנוסף היא היתה ממלאה לי את המקרר עם אוכל שהיא זרקה מהבית. את מה שהיה במקרר שלה היא הביאה אלי במקום לזרוק לפח הזבל. היא היתה מתפארת שהיא שפית אך רוב הדברים שהביאה לי היו בלתי אכילים... שלא לדבר על כל מיני דברים שהיא היתה זורקת לי.

אמא מצאה לי עוזרת חדשה. את העוזרת שלה.

היא גם עוזרת שלה וגם של אחותי

כבר הייתי בסרט הזה שיש לשלושתינו אותה עוזרת

זה לא היה סרט ככ טוב והסתיים במפח נפש

אנ י שוקלת אם בכלל לקחת אותה או לחפש אחרת

הרציונל אומר לי לחפש אחרת

העצלות אומרת לי לקחת אותה

העצלות אומרת: אני שונאת לחפש

הרציונל אומר: יהיו צרות

העצלות אומרת: גם ככה יש צרות

הרציונל אומר: יהיו יותר. את עוד תבכי ותצטערי על כך

העצלות אומרת: תודה לך אמא

 

בינתיים לא באה שום עוזרת

 

העצלות ניצחהאוף

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 28/4/2012 07:21   בקטגוריות עוזרות ומטפלות  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-1/5/2012 05:51



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)