לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

... ולעבודה


היא אומרת: בואו נלך לבית הקברות ב  6 בערב

אני אומרת: למה ככ מאוחר

היא אומרת: אחותך עובדת

אני אומרת: סוסון לומד. אני חושבת שסוגרים את בית הקברות ב 6 בערב. אם אני לא טועה ראיתי את זה בפעם הקודמת. אני אלך לבד עם סוסון

היא אומרת: טוב אז אני אבוא פעמיים

אני אומרת: אין צורך, אני רוצה להיות עם אבא לבד. אולי אני אבוא גם ב 6

היא אומרת: טוב אני אלך ב 6

 

היא אומרת: אני אבוא איתך. אולי באמת סוגרים ב 6 לא רוצה להסתכן

אנחנו מגיעים

על השער אותיות קידוש לבנה: השערים ננעלים בשעה 18:00

מזל שהגענו עכשיו...

היא אומרת: אבוא עם אחותך מחר

אני אומרת: היא יכולה לבוא לבד. היא תמצא את הדרך. מחר זה כבר לא יומולדת

היא אומרת: אני אבוא בכל זאת אני רוצה להיות עם אבא

 

היא אומרת: בואו נלך לבית קפה

היא אומרת: אני לא הולכת לבית אבות. בית אבות זה מקום של זקנים

היא אומרת: אני הולכת למקום אחר. אני הולכת לבית עם מעלית. חברה שלי גרה שם

אני אומרת: כן זה יותר הגיוני

היא אומרת: אחותך מטפלת בנושא, זה הפרויקט שלה. היא תמצא את הדירה ותשכיר את הבית שלי.

 

ואני אומרת: אחותי תנסה כל דבר להוציא את ההורים מהבית ולקחת אותו לעצמה. את אבא היא כבר הוציאה, וגם באותו זמן היא לחצה על אמא לצאת. לא הולך בית אבות ילך משהו אחר. היא תשכיר את הבית. מעניין איך יראה החוזה.  אני ראיתי את הצוואה. היא אומרת שאבא יוריש לאמא ואמא תוריש לאבא. תלוי מי ימות קודם. לאחר מכן הכל יחולק חצי חצי. הצוואה נחתמה בשנת 1989 . הרבה דברים קרו מאז 1989... אז היינו חברות שתינו נשואות עם ילד... היינו אז אותו הדבר... אבל היום זה לא ככה... היום החצי שלה הרבה יותר גדול והיא רוצה עוד. בתחבולות... מעניין איך יראה החוזה על הבית שאמור להיות שלי.

 

כבר היו דברים מעולם

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 1/6/2012 08:51  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-4/6/2012 09:52



109,907
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)