לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    יוני 2012    >>
אבגדהוש
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
6/2012

מובן מאליו


הוא סיפר לי שהוא מהנדס תעשיה וניהול. הוא הלך עם כזה תיק ג'יימס בונד כיאה למהנדסים.

רק לא הבנתי למה אין לו מכונית. חשבתי בהתחלה שהוא מכר אותה ועומד לקנות חדשה.

אבל אט אט ראיתי שהוא לא קונה חדשה.

באותה תקופה קיבלתי הבטחת הכנסה. ידעתי שאחד התנאים לקבלת הגימלה הוא לא להיות בעל רכב ולא להשתמש באופן קבוע ברכב של מישהו אחר. תקנה 10 ג, הזויה למדי ועוד הנוסח שלה עוד יותר הזוי. אולי הוא מקבל הבטחת הכנסה ופוחד לספר לי... תהיתי

כשנפגשנו הוא לא היה מספר על העבודה שלו כיאה לכל אדם שעובד.

מאוחר יותר הוא היה מבקש ממני להצטרף אליו לסידורים. שוב תהיתי איך הוא יוצא לסידורים בשעות שמהנדסי תעשיה וניהול עובדים. הוא גם יצא למקומות לא הכי אטרקטיביים. אני הבנתי שהם קשורים בהליכי הגירושים שלו ובהחזקת הילד.

לאט לאט הוא סיפר לי על המאבקים שלו עם אשתו ועם עורכי הדין שלו ושלה ועם פקידי סעד...

כשהוא סיפר לי שהוא חי על גימלת הבטחת הכנסה זה היה ככ ברור לי כאילו סיפר זאת מזמן...

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/6/2012 09:53   בקטגוריות אהבה ויחסים  
6 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-9/6/2012 13:50



109,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)