לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

איפה הייתי ומה עשיתי


הה כמה טוב לרדת לארוחת הבוקר בבית מלון. אני כבר מתגעגעת. ללחמניות הקטנות עם הנקניק, לביצה המקושקשת, ליוגורט, לקפוצ'ינו, לאנשים. אני בדכ' לא אוכלת דברים כאלה לארוחת בוקר ואף אחד לא מכין לי.

ההה הייתי עכשיו בטורינו איטליה עם המקהלה במסגרת אירופה קנטט

קצת מהאוירה

 




 

היו לנו סדנאות, הופעות, טיולים, וטיול אחד שיצאתי אליו לא במסגרת.

הסדנא היתה הפעם בנושא שירים בלטיים, שירי עם מלטביה, ליטואניה (ליטא), אסטוניה, בשפות המקוריות שכמעט אף אחד לא מדבר

 

 

המנצח על הסדנא היה בחור חביב בשם אינץ. בחור צעיר חתיך בעל קול עמוק. כולנו התאהבנו בו. מי שתכנן לברוח מהסדנא כי זה פשוט ולא מעניין עד מהרה ביטל את התוכניות האלה.

2 הופעות של המקהלה היו לנו. האחת במרכז לשלום, מקום שהיה פעם בי"ח לכלי נשק והשניה בכפר מרוחק שמאוחר יותר אומר את שמו,  varalo שעתיים נסיעה מטורינו. זו היתה חוויה מהסרטים. נוף מדהים צפון איטליה כמובן ואווירה מחשמלת

 




 

זקני הכפר כבדונו בארוחה דשנה, היו שם עוד 2 מקהלות וכשלבנו טוב ביין אדום איטלקי משובח פצחנו בשירה אדירה של va pensiero . אין דברים כאלה.

 

 

הופענו שם בכנסיה מפוארת כשהרפרטואר שלנו בעיקר ישראלי.

 

2 טיולים היו לנו האחד לארמון  venaria של בית סבויה









היו שם מקהלות מכל העולם. בתמונה רואים מקהלה איסלנדית

על הטיול השני כבר סיפרתי

וטיול נוסף שלא במסגרת לאגם קומו









לקחתי לבדי רכבת למילנו משם לקומו. רכבת חזירים. חום אימים בלי מיזוג אוויר. כן, תבכו תבכו. תציתו את עצמכם. אתם לא יודעים כמה טוב כאן. משם אוטובוס לבלג'יו, התרחצתי באגם, כן, המים לא קרים וחזרתי אחרי שהסתבכתי קצת למלון הקטן והחמוד שלנו בטורינו. המיקום של המלון יוצא מן הכלל ושמו דוק מילנו.

בערב האחרון היה קונצרט סיום של הסדנא שלנו וכבר יש קליפ. הפעם רואים אותי במלוא הדרי. מי שמכיר יזהה

 

 

זה היה קצת על קצה המזלג

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 7/8/2012 08:14   בקטגוריות חבורת הזבל, טיולים, מוזיקה, קליפים, תמונות, חו"ל, שורת המקהלה  
14 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-11/8/2012 22:32



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)