לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוגוסט 2012    >>
אבגדהוש
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
8/2012

רק ביבי אשם


אחד הדברים שחסרו לי באיטליה זה האולימפיאדה. באמת מוזר קצת לארגן את אירופה קנטט ואת האולימפיאדה באותם תאריכים. האולימפיאדה מתוכננת 4 שנים מראש או יותר ואירופה קנטט מתוכנן 3 שנים מראש ואין תירוצים. ובכז האולימפיאדה ואירופה קנטט נפתחו באותו יום. אצלינו לא היה טקס פתיחה, אלא למחרת, ביום הראשון היה שידור טקס הפתיחה של האולימפיאדה מעל מסך ענק בככר סן קרלו. לא הגעתי לשם. פשוט החברה החליטו להיות פתאום צעירים וללכת ברגל למקום שהיה אפשר להגיע אליו בתחבורה ציבורית ששולמה מראש לכל ימי האירוע. היינו מותשים לחתולין ובכלל לא ידענו איך מגיעים לככר סן קרלו הזה. כך שצפיתי בטקס פתיחת האולימפיאדה בחדרי הקט שבמלון. רק בחלקו. את יתר האירועים בקושי שידרו או שלא היה זמן לצפות, או שהשידורים התרכזו בנבחרת האיטלקית וזה לא ממש מעניין. את השחיה פספסתי, גם את הקפיצות למים, גם את ההתעמלות, ואחרי שראיתי אתמול את הביצוע של לי קורזיץ נראה שלא הפסדתי כלום.


גוגל חגגו ואני אוהבת את החגיגות של גוגל


כך הם נראים היום



ואתמול



 


ושלשום



וכן הלאה



ובימים שלא הייתי






 




 



 




 


ואחד משלנו לכבוד טו באב


 



אבל מה, הביצועים הכושלים של הנבחרת הישראלית הוציאו את הרוח מהמפרשים, או יותר נכון מהגלשן של לי קורזיץ. באמת מה קורה לנו? כל העולם חוגג ואנחנו על הפרצוף. חגיגה גדולה, לא שלנו, אנחנו בחוץ, רק נותר לנו להסתכל איך אחרים חוגגים.


רק ביבי אשם בכשלונה של לי קורזיץ וכל הנבחרת. הוא לא מקצה מספיק תקציבים לספורט השגי. כל ספורטאי מתלונן שהוא חי על הקשקש כדי להחזיק את הראש מעל המים. מדינה מערבית עם השגים של מדינות עולם שלישי. ביבי נותן כסף לחרדים ולטייקונים ואין כסף לספורטאים. ביבי אשם בכל. עד שלא יבוא ספורטאי שיצית את עצמו בככר העיר שום דבר לא ישתנה. דפני ליף איפה את עכשיו? הושיעי נא, צריך להעיף את ביבי בגלל כשלון הנבחרת . להחליף אותו בראש ממשלה אשר יתן תקציבים מפליגים לספורטאים מצטיינים.


את כל זה אמרתי בציניות אך לא אתפלא אם מישהו יאמר את זה ברצינות. חלק מזה גמני כתבתי ברצינות. בהחלט צריך להקצות משאבים לספורט השגי אם רוצים מדליות. רק שאני לא רואה את מופז עושה את זה או את שלי יחימוביץ'. ביבי נראה כמו דב סחוט שזקוק לחופשה דחופה. באמת היה ככ טוב להתנתק מכל הפוליטיקה הישראלית, מכל סיר הלחץ הזה שיש כאן ללא סיבה. רק חזרתי ראיתי חדשות וחטפתי גועל. איראן, סילמן, איכססס


 


9.8



 


10.8


 



11.8


 



על זה יש להרחיב את הדיבור . בהצלחה לנטע ריבקין ולנבחרת.

 

ואחרון אחרון חביב

 


 


אפילו הלוגואים של האולימפיאדה ושל אירופה קנטט דומים. בשניהם שולט הצבע הוורוד. זה מקרי?


 


 


 



 



 



 


 


 

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 8/8/2012 08:27   בקטגוריות פוליטיקה, חו"ל, ספורט  
הקטע משוייך לנושא החם: ספורטאי ישראל באולימפיאדה
11 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-10/8/2012 09:40



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)