לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

חיסול חשבונות


לפני חודש ומשהו קיבלתי את השרביט מק.ק ואחרי שבכיתי שלא מוסרים לי אותו מן הראוי שסוף סוף אקח אותו למרות שהאולימפיאדות כבר הסתיימו. מישהו ראה אתמול את טקס הסיום של אוליפיאדת הנכים? או את הטקס המהמם בסיום האוליפיאדה הרגילה? או את גמר כוכב נולד?

טוב אני אתחיל לרוץ 

אז מה אתם לא יודעים עלי? כמו כל מי שכתב כאן אני בטוחה שאתם יודעים כבר הכל. לפחות את מה שאני רוצה שתדעו.

 

1. אני פוחדת מכל דבר. מעין רעה, מקוראים סמויים... יש דברים שאני נמנעת מלעשות אותם בגלל פחד למרות שאין שום סיבה רציונלית להמנע מהם . אני אפילו פוחדת לספר ממה אני פוחדת ןממה אני נמנעת שמא זה יבוא עלי

 

2. יש דברים שאני עושה למרות הפחד וגאה בעצמי אפילו יוצאת להרפתקאות.

 

3. הרבה שנים כבר לא יצאתי לבלות ביום שישי אני לא זוכרת כבר כמה

 

4. הרבה שנים לא יצאתי לתיאטרון

 

5. בשנים האחרונות השמנתי 10 קילו לפחות ועוד היד נטויה. אני לא עולה על מאזניים כדי לבדוק, אני לא עושה דיאטות ואני שותה קפה עם 2 סוכר.

 

6. אני לא אוהבת לבשל אבל אם אני כבר מבשלת זה יוצא מצויין. מעדיפה ללכת למסעדות.

 

7. אני אוהבת להיות צודקת. אני אוהבת שההשערות שלי מתאמתות. הכי אהוב עלי הוא להשתמש במשפט השנוא אמרתי לך, זה אחד הכיפים שלי בחיים

 

8. הכתב שלי הוא בלתי קריא. אף פעם לא היו לי שגיאות כתיב אפילו לא בכיתה א וגם לא באנגלית. שגיאות מקלדת זה סיפור לגמרי אחר. כנראה שהאצבע לוחצת במקום הלא נכון ואני לא שמה לב.

 

9. אני לא יודעת לקבל עלי מרות. אני לא מצייתת להוראות ופעמים רבות הסתבכתי בגלל זה

 

10. יש דברים שהם מראית עין. לפעמים אני כותבת משהו ומבינים אותי הפוך. פעם אחת ניצלתי את זה וזה עבד מצויין. אז כדברי נחמיה שטראסלר שלא יעבדו עליכם. לפעמים לא נאמרת אף מילת שקר ובכל זאת זו לא אמת. אני שונאת שקרנים אני שונאת לשקר ולמרות זאת אפשר לומר לא אמת בלי אף מילה של שקר. זה רק תלוי איך מבינים את הנאמר או הנכתב. למשל: למה התכוון המשורר במשפט אל תבואי מאוחר מדי ואיך זה יכול להפוך לקטטסרופה בלי להתכוון

 

זהו רבותי מלאתי את חובותי לחברה תמו האולימפיאדות השרביט נשאר אצלי אני מניחה שלא נותר איש בישרא שלא קיבל את השרביט

חג שמח ושנה טובה וגם סליחה ממי שפגעתי בו בלי להתכוון

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 10/9/2012 08:43   בקטגוריות פרויקטים  
18 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/9/2012 17:41



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)