לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    ספטמבר 2012    >>
אבגדהוש
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30      

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
9/2012

שביל קטן


חברה שלי עברה דירה למקום  שעורר  בי זכרונות מתוקים של ילדות...

סבתא שלי גרה במרכז הכרמל הדודה באחוזה

היינו הולכות לדודה ברגל אני והסבתא 

עוברות את מרכז הכרמל עם החנויות עוברות את הככר שכבר לא קיימת... שד׳ הנשיא, שד׳ מוריה, גם ליד הדודה היתה ככר שכבר לא קיית עם הרבה עצים. ישראל סביון לפעמים מעלה תמונות מהתקופה ההיא...

בחזרה לא עשינו את אותה דרך

משד׳ מוריה היינו מגיעות למרכז הכרמל דרך קיצור - שביל קטן ותלול . אהבתי לרוץ בירידה. למעשה כל הדרך חכיתי רק כדי לרוץ בירידה. היא גרה שם, החברה, איפה שאהבתי לרוץ בירידה...

בתום הירידה אהבתי להציץ למטה, כי למטה היתה בריכה, כמה רציתי לקפוץ לבריכה ההיא...

הבריכה לא רק שהיא קיימת - הפכה למרכז ספורט מאוד פופולארי

אבל היא כבר לא כתם של תכלת בנוף

כמה נעים להזכר ברגעים מתוקים של ילדות

מישהו יודע איך קוראים לשביל ולבריכה?

 



נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 12/9/2012 08:17   בקטגוריות עולמות אבודים  
הקטע משוייך לנושא החם: מקום אהוב בילדות
8 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-13/9/2012 09:08



109,902
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)