לדף הכניסה של ישרא-בלוג
לדף הראשי של nana10
לחצו לחיפוש
חפש שם בלוג/בלוגר
חפש בכל הבלוגים
חפש בבלוג זה
 

הכל חדש ונוצץ


אין לי הרבה מה לומר אבל אני לא סותמת את הפה
Avatarכינוי:  היפהפיה הנרדמת@

בת: 71





מלאו כאן את כתובת האימייל
שלכם ותקבלו עדכון בכל פעם שיעודכן הבלוג שלי:

הצטרף כמנוי
בטל מנוי
שלח

RSS: לקטעים  לתגובות 
ארכיון:


<<    אוקטובר 2012    >>
אבגדהוש
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031   

 
הבלוג חבר בטבעות:
 
10/2012

סמים ובית קפה


היא היתה נוסעת המון לחו״ל. ובעצם גם היום היא נוסעת המון לחו״ל. שאלתי אותה בזמנו אם כבר  לא נמאס לה. לא לא, לא לא, אמנם היא אמרה שהיא פוחדת לטוס אבל זה לא מה שימנע ממנה. שום דבר לא מונע ממנה לטוס לחו״ל. גם אם היא מסתבכת כלכלית היא נוסעת לחו״ל. גם אם מספרים שאין לה כסף היא נוסעת לחו״ל גם אם יש לה תינוקת היא נוסעת לחול שום דבר לא ימנע ממנה לנסוע לחול. כמה פעמים בשנה.

הנסיעות האלה הביאו לא אחת לתקלות מוזרות. באחת הפעמים היא חזרה מגרמניה המומה. מה קרה? עצרו אותה בנתבג על אחזקת סמים. ״ אני???״ היא אמרה לי בבית קפה ״ אני??? אותי עוצרים על סמים? אני סוחרת סמים? הילדה הטובה מהשכונה הכי בורגנית ושקטה בארץ?״

הנהנתי בראשי. הייתי בטוחה שתפרו לה תיק אבל מי יכול לעשות דבר כזה. איזה משטרה יש לנו שעוצרת אנשים תמימים...

חלפו שנים. בעצם מי אני שאעביר ביקורת על עבודת המשטרה. אולי היא באמת סוחרת סמים. אולי היא באמת החזיקה סמים. מה אני יודעת. היום לא הייתי מתפלאה ככ על המעצר הזה. מה אני יודעת. כבר למדתי שהיא לא ככ ילדה טובה.

 

 

 

 

 

 

אולי תגיבו....

נכתב על ידי היפהפיה הנרדמת@ , 4/10/2012 08:38  
4 תגובות   הצג תגובות    הוסף תגובה   הוסף הפניה   קישור ישיר   שתף   המלץ   הצע ציטוט
תגובה אחרונה של דפנה ב-7/10/2012 20:07



109,906
הבלוג משוייך לקטגוריות: אקטואליה ופוליטיקה , משפחתי וחיות אחרות , 50 פלוס
© הזכויות לתכנים בעמוד זה שייכות להיפהפיה הנרדמת@ אלא אם צויין אחרת
האחריות לתכנים בעמוד זה חלה על היפהפיה הנרדמת@ ועליו/ה בלבד
כל הזכויות שמורות 2024 © עמותת ישראבלוג (ע"ר)